Tarjoaa mitä mä en voisi tarjota
Mitä se toinen
21
1039
Vastaukset
- Anonyymi
Jätät aina vastaamatta
- Anonyymi
Ei hän näitä lue. Etkä saa täältä vastausta, vain oikeassa elämässä voit kysyä. Et nimettömänä.
- Anonyymi
toisen kanssa on tuttua ja turvallista, vakaata ja rauhallista, ja häneen voin myös luottaa täysin. On myös vapautta, hän ei kontrolloi minua. Ja aitoa välittämistä jne. Liian tylsää ei ole ja kiihkeääkin on mutta sitähän ei tässä tarvis sanoa, kun kiihkeää se varmasti olisi sinunkin kanssa..
- Anonyymi
Eli ihan samat kuin minullakin. Mitä tuo vapaus tarkoittaa? Eli saat olla muidenkin kanssa. Luottamus kyllä rakoilee meillä ja pahasti. Eli mitkä tästä nyt puuttuu minun kanssa? Kiihkeyttä voisi olla (toki et tiedä vielä), tuttuushan rentouttaa aina. Eikö me välitetä toisistamme vai etkö sinä välitä minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ihan samat kuin minullakin. Mitä tuo vapaus tarkoittaa? Eli saat olla muidenkin kanssa. Luottamus kyllä rakoilee meillä ja pahasti. Eli mitkä tästä nyt puuttuu minun kanssa? Kiihkeyttä voisi olla (toki et tiedä vielä), tuttuushan rentouttaa aina. Eikö me välitetä toisistamme vai etkö sinä välitä minusta.
Jo toi sun vastaus on kaikkea muuta kuin rento
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo toi sun vastaus on kaikkea muuta kuin rento
Mitä siinä olisi sitten kontrollifriikki pilkunviilaaja pitänyt lukea
- Anonyymi
Toinen on kaunis.
- Anonyymi
Etkö pidä minun ulkonäöstä?
- Anonyymi
Mikä toinen. Minua kiinnostaa vain yksi tietty tummatukkainen suunnilleen ikäiseni mies, uusi ihastus. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta jotain sellaista hänessä on, että halut ovat heränneet!
- Anonyymi
Mihin nyt pitäisi vastata.
- Anonyymi
Hyvät geenit.
- Anonyymi
En usko
- Anonyymi
Ei täällä kannata kysellä, tämä on anonyymipalsta. Jos uskot että vastaukset ovat sinulle, voi sinulle tulla entistä huonompi olo. Usko, että kaivattusi ei ole täällä lukemassa ja kirjoittamassa sinulle vastauksia.
- Anonyymi
Hemmetin tenttaaja.
- Anonyymi
Ei mitään. En haluu sitä..
- Anonyymi
Älykkyyttä, fiksuutta, persoonallisuutta, luotettavuutta, maailman kauneinsuutta ja niin edelleen.
- Anonyymi
NI mitä minulta sitten löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NI mitä minulta sitten löytyy
Mistä helvetistä minä tiedän, en tiedä kuka olet!
- Anonyymi
Se ei naura koskaan, vaikka kerron kuin hyvän vitsin, niin pystyn teroittamaan itseäni. Se näyttää myös mulle elämän raadollisuuden, sai mut ajattelemaan, että jos ei toista miestä voi suoraan surmata, niin silloin hänet on hakattava, jos ei voi hakata, niin kohdella törkeästi, jos ei voi tehdä sitäkään, niin kohottaa porttinsa. Tiäks..
https://m.youtube.com/watch?v=0U4lThMg43I&list=PLK9R8P1ev0VI4uGnQDjCozRZxL1IOJ88H&index=4&pp=iAQB8AUB - Anonyymi
Luotettavuutta, pitkäjänteisyyttä, anteeksiantoa, upeaa naiseutta ja fiksuutta.
- Anonyymi
Parempaa käytöstä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3410501Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12410099- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776294Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304852- 524630
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1144001Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1233381- 623097
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2173016