Mitä se toinen

Anonyymi-ap

Tarjoaa mitä mä en voisi tarjota

21

1039

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätät aina vastaamatta

• Anonyymi

Ei hän näitä lue. Etkä saa täältä vastausta, vain oikeassa elämässä voit kysyä. Et nimettömänä.

• Anonyymi

toisen kanssa on tuttua ja turvallista, vakaata ja rauhallista, ja häneen voin myös luottaa täysin. On myös vapautta, hän ei kontrolloi minua. Ja aitoa välittämistä jne. Liian tylsää ei ole ja kiihkeääkin on mutta sitähän ei tässä tarvis sanoa, kun kiihkeää se varmasti olisi sinunkin kanssa..

• Anonyymi

Eli ihan samat kuin minullakin. Mitä tuo vapaus tarkoittaa? Eli saat olla muidenkin kanssa. Luottamus kyllä rakoilee meillä ja pahasti. Eli mitkä tästä nyt puuttuu minun kanssa? Kiihkeyttä voisi olla (toki et tiedä vielä), tuttuushan rentouttaa aina. Eikö me välitetä toisistamme vai etkö sinä välitä minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ihan samat kuin minullakin. Mitä tuo vapaus tarkoittaa? Eli saat olla muidenkin kanssa. Luottamus kyllä rakoilee meillä ja pahasti. Eli mitkä tästä nyt puuttuu minun kanssa? Kiihkeyttä voisi olla (toki et tiedä vielä), tuttuushan rentouttaa aina. Eikö me välitetä toisistamme vai etkö sinä välitä minusta.

Jo toi sun vastaus on kaikkea muuta kuin rento

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo toi sun vastaus on kaikkea muuta kuin rento

Mitä siinä olisi sitten kontrollifriikki pilkunviilaaja pitänyt lukea

• Anonyymi

Toinen on kaunis.

• Anonyymi

Etkö pidä minun ulkonäöstä?

• Anonyymi

Mikä toinen. Minua kiinnostaa vain yksi tietty tummatukkainen suunnilleen ikäiseni mies, uusi ihastus. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta jotain sellaista hänessä on, että halut ovat heränneet!

• Anonyymi

Mihin nyt pitäisi vastata.

• Anonyymi

Hyvät geenit.

• Anonyymi

En usko

• Anonyymi

Ei täällä kannata kysellä, tämä on anonyymipalsta. Jos uskot että vastaukset ovat sinulle, voi sinulle tulla entistä huonompi olo. Usko, että kaivattusi ei ole täällä lukemassa ja kirjoittamassa sinulle vastauksia.

• Anonyymi

Hemmetin tenttaaja.

• Anonyymi

Ei mitään. En haluu sitä..

• Anonyymi

Älykkyyttä, fiksuutta, persoonallisuutta, luotettavuutta, maailman kauneinsuutta ja niin edelleen.

• Anonyymi

NI mitä minulta sitten löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NI mitä minulta sitten löytyy

Mistä helvetistä minä tiedän, en tiedä kuka olet!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Luotettavuutta, pitkäjänteisyyttä, anteeksiantoa, upeaa naiseutta ja fiksuutta.

• Anonyymi

Parempaa käytöstä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      34
      10501
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      124
      10099
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7911
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6294
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4852
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      52
      4630
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      114
      4001
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      123
      3381
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3097
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      217
      3016
    Aihe