Mua vielä?
Rakastatko sä
19
1131
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastan kaikesta huolimatta❤️🔥✨💍
- Anonyymi
Kosimaanko sä aloit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosimaanko sä aloit
Älä vielä. Pitää laihduttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vielä. Pitää laihduttaa
Mene vaan panemaan ne muutkin mun työkaverit. Mut mun ex miehiin et koske. Vaikka sen yhen poliisin jo vamppasitkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosimaanko sä aloit
Juu. Eikös olisi jo aika?❤️💍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Eikös olisi jo aika?❤️💍
Monta vuotta jo odottanut. Kerran yritin kampata että polvistuis mutten ehtinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta vuotta jo odottanut. Kerran yritin kampata että polvistuis mutten ehtinyt.
🤣😂👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😂👍
Hyvä huumorintaju tuolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä huumorintaju tuolla
Samanlainen ku sulla❤️🤣
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Erästä kyllä.
Edelleen vaikkei kannattais. - Anonyymi
En.
- Anonyymi
Riippuvuus ei ole rakkautta
- Anonyymi
Tuo on totisinta totta!
- Anonyymi
noh mut aika löyhästi enääN
- Anonyymi
Lopeta kerjääminen!
- Anonyymi
Vieläkö sinä täällä hoet tätä samaa. Oli poissa yli vuoden ja sinä vaan jaksat. Jospa lopetat itse vaikka itsesi. Sivusta
- Anonyymi
Jos olet se mies johon tutustuin pikkuhiljaa tällä vuosikymmenellä niin ehkä.
- Anonyymi
Kuka ketä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3610535Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12510118- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776314Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304872- 554697
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1144041Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253393- 623117
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2203039