Kyllästyttää tuo taianomaisen joulun mainostus!

🤔🍫🎄 Mitäs taikaa siinä on, jos ostaa tietynmerkkisen suklaan tai käy ihmistungoksessa joulunavajaisissa. Ilmaiset joulutarjoilut esim. puuro, piparit ym. tietysti kiinnostaa ja teenkin listaa siitä missä on ruokaa ilmaiseksi. Ruotsalaisen huonekalukaupan maksullisella jouluaterialla olisi myö kiva käydä.

Joulupostien aikataulut:
16.12 joulukortit
18.12 pikkupkerit
19.12 paketit
Pelstalle toivotukset ajoissa, jos sattuu tulemaan taas palvelukatkos.

Hakekaa pakettiautomaateista paketit heti, kun niissä on ruuhkaa. Ettei käy niinkuin mulle, että pitää käydä jossain matukaupassa hakemassa toimitus.

5

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajattelin kommentoida jo aikaisemmin mutten ehtinyt kun oli muuta puuhaa. Paketteja vilisee minulla siellä sun täällä. Ajattelin tänään eli perjantaina käydä kahdessa eri kohteessa noutamassa paketteja. On myös kolmas kohde mistä käyn ostamassa yhden vaatteen.

• Minä vasta suunnittelen omia pakettejani. Useimmiten viimeisillä minuuteilla saan vietyä ne postiin/automaattiin. Olisi kiva jos tilaukset tulisivat sinne, mihin on tilannut ne. En pidä niistä hakupaikoista, joissa paketti pitää hakea kassalta.

Mullakin tänään kaikenlaista päivällä, niin vastasin ennen lounasaikaa.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Minä vasta suunnittelen omia pakettejani. Useimmiten viimeisillä minuuteilla saan vietyä ne postiin/automaattiin. Olisi kiva jos tilaukset tulisivat sinne, mihin on tilannut ne. En pidä niistä hakupaikoista, joissa paketti pitää hakea kassalta.

Mullakin tänään kaikenlaista päivällä, niin vastasin ennen lounasaikaa.

Ne on muuten vain paketteja itselleni eli eivät ole joululahjoja. Paketin hakupiste muuttuu jos se ei mahdu alkuperäiseen lokeroon, siltä minusta tuntuu. Kun ilmoittaa toimitusosoitteekseen kotiosoitteensa ja tilaa ulkomailta niin paketti saattaa tulla kotiovelle asti tai sitten randomilla johonkin läheiseen kauppaan. 1,3 km on kauin paikka mistä joudun yleensä hakemaan. Kotioveni jälkeen lähimpään noutopaikkaan on päälle 300 m. 300 m on todella vähän, sillä esim. 50 m tuntuu aivan minimaaliselta matkalta kadulla kulkiessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ne on muuten vain paketteja itselleni eli eivät ole joululahjoja. Paketin hakupiste muuttuu jos se ei mahdu alkuperäiseen lokeroon, siltä minusta tuntuu. Kun ilmoittaa toimitusosoitteekseen kotiosoitteensa ja tilaa ulkomailta niin paketti saattaa tulla kotiovelle asti tai sitten randomilla johonkin läheiseen kauppaan. 1,3 km on kauin paikka mistä joudun yleensä hakemaan. Kotioveni jälkeen lähimpään noutopaikkaan on päälle 300 m. 300 m on todella vähän, sillä esim. 50 m tuntuu aivan minimaaliselta matkalta kadulla kulkiessa.

Vähän ihmettelinkin, että saako joku jo joululahjoja näin aikaisin, Jossakin vilahti selitys pakettiautomaattien täyttymisen syyksi. Nimittäin black friday. Niitä tarjouksia on nyt paljon liikkeellä vaikka se oikea päivä on vasta 28.11.

1,3 km on vielä aika lyhyt hakumatka. Mökillä mulla on lähin kauppa kolmen kilsan päässä ja siellä se pakettiautomaatti. EI tee mieli tilailla siellä mitään. Muutenkin tilaan netistä aika vähän. Sukat on kiva aada postiluukista kotiin. Vähän isommat joutuu hakemaan automaateista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4318
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2774
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2532
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      85
      1529
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1476
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      81
      1135
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      993
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      176
      977
    Aihe