Tai halaisit tai suutelisit,huomaisit että en minä niin erikoinen ole,ettei mua kannata ikävöidä
Jos ottaisit mua vaikka kädestä
31
378
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei kannata? Se varmaan vasta tuntuisikin erirtiseltä. Naiselleko?
- Anonyymi
Joo naiselle mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo naiselle mieheltä
Mille kirjaimelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille kirjaimelle?
En kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro
Miksi et ? Ei niin vaikeaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ? Ei niin vaikeaa?
En ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä
Ei niin vaikeaa vain kertoa tai oma kirjaimesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä
❤❤❤❤❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo naiselle mieheltä
❤❤❤❤
- Anonyymi
Ei vaan rakkaus roihahtaisi liekkeihinsä enemmän.
- Anonyymi
Ja tätähän moni pelkää. Eikä ikävöintiä päätetä lopettaa.. Ei se onnistu. Ikävä jää ystäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tätähän moni pelkää. Eikä ikävöintiä päätetä lopettaa.. Ei se onnistu. Ikävä jää ystäväksi.
Näin. Vatsa alkaa tuottamaan sellaista peptidiä, mitä erittyy surullisilla ihmisillä. Siihen voi jäädä koukkuun.
Koitan pitää mielialaa korkealla, mutta välillä se pettää. En mennyt tänään asioille, huomenna on uusi päivä. Kaupassa kävin ja lenkillä. Siellä oli vähän raaka ilma, mutta ihan hyvä kuitenkin.
Kyllä tätä elämää voi elää, vaikka olisi välillä vähän surullinenkin. Eikä sen kaiken tarvi olla just ihan, kun välillä voi hellittää. Tai jotain sinne päin.
- Anonyymi
He IS Specisl ♥️
- Anonyymi
🖤
- Anonyymi
Oletpas erikoinen
- Anonyymi
Tavallinen ja vähän alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen ja vähän alle.
Maailman paras ❤️ tavallinen ihanuus. Juuri sellainen minkä kans kunnes kuolema erottaa.
- Anonyymi
Mä haluan jonkun, jota ottaa kädestä, halata ja suudella. Ja joka haluaa tehdä niin mulle. Erityistä on, jos se on vielä ihminen, josta sattuu tykkäämään, kuten mä hänestä.
- Anonyymi
Kirjoitan ❤️
https://www.youtube.com/watch?v=VJDJs9dumZI&list=RDVJDJs9dumZI&start_radio=1
Jokainen päivä, jonka saan viettää kanssasi,
on minun lempipäiväni.- Anonyymi
Tää musavideo on niin ihana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää musavideo on niin ihana!
Ei ole ihme,vaikka herkimmät tekee perhesurmia,just näiden kirjoitusten takia!Koittakaahan pitää siistimpää suuta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ihme,vaikka herkimmät tekee perhesurmia,just näiden kirjoitusten takia!Koittakaahan pitää siistimpää suuta!
Tää kommentti on niin ihana!
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
ai halaisin tai suutelisin 🙃
- Anonyymi
Joo halaisin ja suutelisin, jos hän vain antaisi mahdollisuuden! Kätelty sentään on.
- Anonyymi
Eihän meistä kukaan ole mutta silti ollaan kaikki.
- Anonyymi
https://youtu.be/tAGnKpE4NCI?si=BgV6huYF4DOv8yLS
Tämä ei vanhene ikinä ❤️- Anonyymi
Tämä meni söpölle miehelle 🫂✨️
- Anonyymi
On muuten hyvä biisi metallicalta " All within my hands".
- Anonyymi
Bovaer
- Anonyymi
Viime viikkoisen jälkeen en uskalla edes ajatella, mitä tapahtuisi, jos ottaisin häntä kädestä. 🙃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3410501Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12410099- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776294Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304852- 524630
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1144001Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1233381- 623097
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2173016