Taica konkurssiin

Anonyymi-ap

https://www.pieksamaenlehti.fi/paikalliset/8996877

Onko ihmisillä niin vähän rahaa nykyään että vetävät kalsarikännejä ja eivät käy enää syömässä ravintoloissa.
Baareja ja ravintoloita kaatuu jatkuvasti ympäri maata.
Alkaa Purran leikkaukset vaikuttaa vähän joka paikkaan.

31

1024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhusvoittoisessa kaupungissa ei ole syömäreitä tarpeeksi.

• Anonyymi

Olisi luultavasti maistunut tarjottavat enemmän jos pääsis autolla seinän vierustalle.

• Anonyymi

Aivan ovelle jos olis päässyt niin minäkin olisin käynyt ja jos ruoka olisi ollut ilmaista

• Anonyymi00032
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan ovelle jos olis päässyt niin minäkin olisin käynyt ja jos ruoka olisi ollut ilmaista

Viadialle ne tilat.

• Anonyymi

Hinta/laatusuhde ei oikein ole kohdallaan.

• Anonyymi

Huono ruoka ja huono palvelu valitettavasti.

• Anonyymi

Pieksämäellä taitaa olla ongelma pikemminkin se ettei ole asukkaita jotka kuluttaisi. Se on kuoleva paikkakunta. Suurin osa väestöstä on haudan partaalla hoippuvia vanhuksia tai rahattomia alaikäisiä jotka ei ruokaravintoloiden palveluita käytä. Asiantuntematon kaupunginjohtaja mölisee iloissaan valheellisesta väestönlisäyksestä joka on seurausta ainoastaan ukrainalaisista.

• Anonyymi

Kyllä mulla rahaa on .Olen eläkkeellä oleva lento kapteeni.British airways oli työn antajani v.2002-v.2012.Omistan puoli mataramäkeä ja minulla on 368 neliöinen omakotitalo itsestään ja 250 n.kesämökki.12m pitkä vene sekä 870hv moottori siinä.omaa autoa ei ole koska minulla on yksityis kuljettaja maksusta.Niin siihen Taicaan .. en siksi käy siellä kun siellä ei ole englantilaista olutta.Ja sen takia se menee konkurssiin kuulema.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla rahaa on .Olen eläkkeellä oleva lento kapteeni.British airways oli työn antajani v.2002-v.2012.Omistan puoli mataramäkeä ja minulla on 368 neliöinen omakotitalo itsestään ja 250 n.kesämökki.12m pitkä vene sekä 870hv moottori siinä.omaa autoa ei ole koska minulla on yksityis kuljettaja maksusta.Niin siihen Taicaan .. en siksi käy siellä kun siellä ei ole englantilaista olutta.Ja sen takia se menee konkurssiin kuulema.

🤭🤭

• Anonyymi00034

Nuoret käy hesburgerissa.

• Anonyymi00036
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä oon zulumaan kuningas.

• Anonyymi

Kaikki kela goldin omaavat maahanmuuttajat lähteneet etelään, niin on loppunu varakkaat kuluttajat.

• Anonyymi

Mina asun viela taalla.Ja saan KELALTA hyva korvaus.

• Anonyymi

Niin on useilla kulmilla pölinä hiljentynyt ajan myötä.

• Anonyymi

Ukko ja muut lounas paikat taisi viedä loputkin. Mut ongelmia ilmeisesti muillakin ravintoloilla. Laatu tais kans tippua. Eikä ravintola uudistunut.

• Anonyymi

On, rahaa on vähän, tulee halvemmaks tehdä ite safka ja tuo alasajo ja konkurssiin meno alkoi jo Marinista. Kaikki kiinni. Tuo ala on sellainen, ettei se niin vaan toivukkaan. Lisäksi, kun koronasulku tuli, niin menetetty myynti yritettiin nostaa ylihinnoittelulla. Kaikkihan tajuaa, että ihmiset kiertää. Harmi, että kantakuppilallesi kävi noin. Toivottavasti läheltäsi löytyy uusi kuppila, ettei tarvitse autolla menmä.

• Anonyymi

Jos 5 hengen porukka menee Taicaan syömään ja pyytävät ruokajuomaksi olutta.SANOTTIIN ei ole kun ei kannata pitää.HERRAN jestas ei kannata pitää..onko enää epäselvää että EI KUN OVET KIINNI JA KIITOS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos 5 hengen porukka menee Taicaan syömään ja pyytävät ruokajuomaksi olutta.SANOTTIIN ei ole kun ei kannata pitää.HERRAN jestas ei kannata pitää..onko enää epäselvää että EI KUN OVET KIINNI JA KIITOS.

Nyt sitten blanco nostaa hinnat taivaisiin juomien suhteen .Varma seuratkaa tilannetta.

• Anonyymi

Tykkään muutenkin enemmän kotiruuista.

• Anonyymi

Ruoan ja palvelun laatu ratkaisee tuleeko asiakas toisenkin kerran .

• Anonyymi

Jos olut tulee olemaan 10 eur niin ..heippa vaan.Ei hinta kauppaa tee vaan kulutus .. NIIN ON sanonut Vesa Keskinen.möi 8h aikana 12tuhatta kassillista suklaata 20 eur pussi.Sano että hänelle jää verojen jälkeen 1.20 e puhasta.Sano että ihan hyvä 8 tuntiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olut tulee olemaan 10 eur niin ..heippa vaan.Ei hinta kauppaa tee vaan kulutus .. NIIN ON sanonut Vesa Keskinen.möi 8h aikana 12tuhatta kassillista suklaata 20 eur pussi.Sano että hänelle jää verojen jälkeen 1.20 e puhasta.Sano että ihan hyvä 8 tuntiin.

Ettei kävis Neste huoltamolle samalla lailla.
        2/3 asiakkaista esi osta edes sitä vaivaista kahvikuppia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei kävis Neste huoltamolle samalla lailla.
        2/3 asiakkaista esi osta edes sitä vaivaista kahvikuppia.

Samaa mieltä istuvat siellä tunti tolkulla ja juoruavat joutavia.

• Anonyymi

Miksi kännejä pitäisi vetää?

• Anonyymi

Aika kuppanen kallis paikka olikin tuo.

• Anonyymi

Neste kahvio kannattaa sulkea klo 19:00 niin ehtii vakio asikkaat koti katsomaan saliksia kotiin.
        Palkoissa ja pullatiskin hävikissä tienaa 100- 200 € ilta.

• Anonyymi

Hinta ja laatu oli kohallaan

• Anonyymi00029

Miten mahollista että konkurssi kypsällä ravintolalla on ollu omistajan vuoden palkka 300-400th euroa.Jos 3 töissä niin liike vaihto täytynyt olla miljoona luokkaa.EI ikinä sillä määrällä mitä porukkaa kävi.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Miten mahollista että konkurssi kypsällä ravintolalla on ollu omistajan vuoden palkka 300-400th euroa.Jos 3 töissä niin liike vaihto täytynyt olla miljoona luokkaa.EI ikinä sillä määrällä mitä porukkaa kävi.

Siis TAICA lounas sama ja kyllästyneet asiakkaat .

• Anonyymi00031

Ei kaikki juo alkoholia. Ja monet tekee terveellistä kotiruokaa. Ei se rahasta kiinni ole kaikki.

• Anonyymi00037
        UUSI

Ei se ole alkoholista kiinni kuppilan pitäminen.
        Juottoloita on liikaakin.
        Palvelu ja se, että miten viihtyisä ympäristö on, vaikuttaa paljon.
        Varmaan olisi kysyntää kivalle ja viihtyisälle kahvipaikalle, missä voisi lukea lehtiä. Siitä lehtien luvusta, voisi maksaa yhden euron.
        Tuoreet leipomon leivonnaiset, joita ihmiset voisi ostaa myös kotiin. Ehkä pieni keittolounas.
        Kyllä eläkeläiset myös kaipaa vaihtelua arkipäivään.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      29
      4958
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      257
      4708
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      52
      4405
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      66
      2400
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1828
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      24
      1771
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      17
      1738
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      77
      1694
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      13
      1442
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1427
    Aihe