Kuvittelin, että sinä mies olisit minusta kiinnostunut.
Ilmeisesti se oli turhaa kuvitelmaa...
Olen itkenyt taas.
En aio yrittää enää mitään. Annan asian olla ja ehkä joskus pääsen sinusta yli.
Minä oikeasti luulin niin
10
366
Vastaukset
- Anonyymi
Se mikä näkyy peilistä on eilistä! Olemattomaan ei kannata takertua.
- Anonyymi
Sama fiilis. Aikanaan helpottaa. 🥰 Kunhan puran ajatuksia..
Joskus trollaan. Mutta en häntä enkä oikein ketään. Paha tapa. - Anonyymi
Olisit vaan ottanut yhteyttä jos olit kiinnostunut.
- Anonyymi
Minä otin, mutta mies ei vaikuttanut kiinnostuneelta.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa Simo Silmua lainatakseni. Laita itsesi likoon, se voisi kannattaa...
- Anonyymi
Älä ole surullinen. Sinulla on paljon niitä lohduttajia.
- Anonyymi
Kerro ihmeessä, että ketähän? Kun kerta tunnut tietävän.
Sivu🙄
- Anonyymi
Hei mies. Tää ei ole multa. Mäkin kuvittelin, että meidän välillä on jotakin. Olin väärässä.
En mä kuitenkaan itke. Vähän nolottaa, että luulin, et jotakin olisi meidän välillä. Kyl mulle käy sellaiset normaalit työkavereiden välit. En enää yritä mitään, ei sun tarvitse sitä jännittää.
n - Anonyymi
Minä en olettanut tietyn paljon nuoremman olevan minusta kiinnostunut. Oletin että hän etsi äidin korviketta ja taloudenhoitajaa! Ja kumpikaan noista rooleista ei sovi minulle!
- Anonyymi
Älkää itkekö liikaa jonkun miehen perään joka ei välitä, elämä on lyhyt ja arvokas. Se harmittaa vielä lopussa että aika meni hukkaan. :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"698907Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545574Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1275026Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään143878Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853470Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533369Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä382719En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102691Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html412623- 241737