Jo onnellisesti naimisissa toistemme kanssa, sinä autuaan tietämättömänä, synneistäni.
Pienestä oli meidän onni kiinni, jos et olisi koskaan kuullut kaksoiselämästäni, niin olisimme
21
351
Vastaukset
- Anonyymi
Se haluttiin minulle näyttää mikä olet miehiä
- Anonyymi
Onneksi kuulin.
- Anonyymi
Aina on aika oppia omista mokista
- Anonyymi
Sekö painaa nyt mieltäsi? Oletko puhunut siitä kaivatulle tai terapeutille?
- Anonyymi
Aikansa kun leikkii ja toimii noin ei kyllä kaksoiselämää kukaa katso tai ei monikaan
- Anonyymi
En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta en todellakaan olisi halunnut olla missään tekemissä paljon nuoremman henkilön kanssa. Tiesin hänen synneistään jo useampi vuosi sitten!
- Anonyymi
On ärsyttänyt se useamman vuoden ajan, että minua on pidetty tyhmänä! Minulla oli kaikki tieto jo yli kuusi vuotta sitten ja ette suostuneet sitä ymmärtään ja juuri siksi inhosin sydämeni pohjasta kaikkea sitä kautta rantain kertomista! Viimeiset kuusi vuotta esityksineen olivat täysin tarpeettomia, kunpa olisitte ymmärtäneet sen niin olisin voinut tehdä töitä! On tuntunut siltä, että on ollut tarkoituksellista se etten voisi tehdä töitä? Miksi niin oli?
- Anonyymi
Jos olisit onnistunut tossa touhussa jstkaisit kumminkin touhujasi.
- Anonyymi
Minä tiesin alusta asti hänen kaksoiselämästään. Mutta minkä minä sille mahdoin, jokainen tyylillänsä. Ei ollut silloinkaan helppoa. Kirosana. Miksi piti sekaantua?
- Anonyymi
Sama meno oli vapaa tai varattu, aina joku petikaveri varalla, varattu tai vapaa.
- Anonyymi
Ei ole minua tuollainen toiminta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minua tuollainen toiminta.
Eikä koske tuo minuakaan.
- Anonyymi
Jokaisella on älypuhelin, jonka avulla pääsee pakoon muihin maailmoihin, eikä ikävystyminen pääse yllättämään.
Kaksoiselämää toisen tunteilla pilailemalla.
Elämäntavoissamme alkaa olla paljon sellaisia piirteitä, että kitkemme pois omaehtoisesti tylsyyden tunteen kaikilla mahdollisilla härpäkkeillä.- Anonyymi
Ihmiset tuntuu käyvän jatkuvasti ylikierroksilla eikä silti saada mitään aikaa. Toisten nälvimistä,siihen riittää energiaa.
- Anonyymi
Toivotaan että joudut joskus samoja kokemaan
- Anonyymi
Kaksoiselämän ammattilainen siinä. Onnea uralle ja mikä on se aikaraja kun pelaat ja oletat pääseväsi noin pitkälle mukamas, heh heh
- Anonyymi
Minusta ei saa kaksoiselämän ammattilaista koskaan!
- Anonyymi
Oot outolintu
- Anonyymi
Äläpäs nyt pelleile. Mun kanssa ei leikitä. En pidä sua mun toyboyna. 🤡
- Anonyymi
Kaksinnainti on rikos joissain maissa, kuten Suomessa. Tosin ei ole ilmeisesti kotimaassasi, ja sitä mädännäisyyttä oot tännekin tunkemassa.
- Anonyymi
Näinhän sekin ön
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä16411541- 288142
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.576033Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664987- 214757
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai394394Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1054300- 1033669
- 803290
- 481791