Kukaan ei ole

Anonyymi-ap

tuntunut ymmärtävän sitä koskaan, kuinka huonoksi vointini meni projektin takia. En ole kokenut saavani mitään hyvää siitä kaikesta mitä jouduin kokemaan, koska ne monet ensimmäiset vuodet olin kauhuissani ymmärtämättä mitään mistään. Se loi pohjan kaikelle sille mitä koin ja se oli aina taustalla mukana sen takia, että menetin turvasatamani vakituisen työpaikan. En kokenut olevani turvassa missään, asuinpa missä tahansa. Siksi halusin että kaikki se kertominen loppuisi, koska olen voinut henkisesti todella huonosti koko projektin ajan. Se oli suuri järkytys, että jokaisessa työpaikassa oli aina ihmisiä, jotka ikäänkuin tiesivät minusta. Sellainen ei kertakaikkiaan sopinut minun luonteeseeni, eikä persoonaani. Kaikkien noiden vuosien kokemukset ovat miinuksena elämässäni loppuelämän ajan jollain tavalla. En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi projekti toteutettiin niin kuin se toteutettiin. Ja sen annettiin jatkua toistuvista lopettamispyynnöistä huolimatta. Ihmisiin luottaminen on kaikkien ahdistavien vuosien takia nollatasolla. En tiedä jaksanko todella edes tutustua ystävänä enää koskaan keneenkään! Olen valtavan surullinen siitä miten huonosti projekti minua kohteli.

6

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jaa vai niin palstasetä minunkaan kukaan ymmärrä eikä minun arvoperustoja, mutta en minä siitä esseitä kirjoita. Kas vallassaan niinkö Lapissa sanotaan

• Anonyymi
      UUSI

” Se oli suuri järkytys, että jokaisessa työpaikassa oli aina ihmisiä, jotka ikäänkuin tiesivät minusta.” Nosy co-workers- big news big buddy huh

• Anonyymi
      UUSI

” n. Se loi pohjan kaikelle sille mitä koin ja se oli aina taustalla mukana sen takia, että menetin turvasatamani vakituisen työpaikan. ” No kui monta vuatta sulla palstasetä on tätä ns suruaikaa tai prosessointiaikaa ollu?

• Anonyymi
      UUSI

” Kaikkien noiden vuosien kokemukset ovat miinuksena elämässäni loppuelämän ajan jollain tavalla” Eli vtuiks män miten selitän tjsp

• Anonyymi
      UUSI

Nosto- no rest for the wicked

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä et saa rauhaa etkä ymmärrystä täällä. Vaikka kuinka kerrot nuo kirjoituksesi kannattaa suunnata johonkin todelliseen tahoon. Toipuminen voi silloin ehkä alkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      85
      7681
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      75
      7605
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      166
      6089
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      55
      4996
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4169
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3900
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      3632
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3547
    9. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      23
      3472
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      104
      3252
    Aihe