Kukaan ei ole

Anonyymi-ap

tuntunut ymmärtävän sitä koskaan, kuinka huonoksi vointini meni projektin takia. En ole kokenut saavani mitään hyvää siitä kaikesta mitä jouduin kokemaan, koska ne monet ensimmäiset vuodet olin kauhuissani ymmärtämättä mitään mistään. Se loi pohjan kaikelle sille mitä koin ja se oli aina taustalla mukana sen takia, että menetin turvasatamani vakituisen työpaikan. En kokenut olevani turvassa missään, asuinpa missä tahansa. Siksi halusin että kaikki se kertominen loppuisi, koska olen voinut henkisesti todella huonosti koko projektin ajan. Se oli suuri järkytys, että jokaisessa työpaikassa oli aina ihmisiä, jotka ikäänkuin tiesivät minusta. Sellainen ei kertakaikkiaan sopinut minun luonteeseeni, eikä persoonaani. Kaikkien noiden vuosien kokemukset ovat miinuksena elämässäni loppuelämän ajan jollain tavalla. En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi projekti toteutettiin niin kuin se toteutettiin. Ja sen annettiin jatkua toistuvista lopettamispyynnöistä huolimatta. Ihmisiin luottaminen on kaikkien ahdistavien vuosien takia nollatasolla. En tiedä jaksanko todella edes tutustua ystävänä enää koskaan keneenkään! Olen valtavan surullinen siitä miten huonosti projekti minua kohteli.

6

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa vai niin palstasetä minunkaan kukaan ymmärrä eikä minun arvoperustoja, mutta en minä siitä esseitä kirjoita. Kas vallassaan niinkö Lapissa sanotaan

• Anonyymi

” Se oli suuri järkytys, että jokaisessa työpaikassa oli aina ihmisiä, jotka ikäänkuin tiesivät minusta.” Nosy co-workers- big news big buddy huh

• Anonyymi

” n. Se loi pohjan kaikelle sille mitä koin ja se oli aina taustalla mukana sen takia, että menetin turvasatamani vakituisen työpaikan. ” No kui monta vuatta sulla palstasetä on tätä ns suruaikaa tai prosessointiaikaa ollu?

• Anonyymi

” Kaikkien noiden vuosien kokemukset ovat miinuksena elämässäni loppuelämän ajan jollain tavalla” Eli vtuiks män miten selitän tjsp

• Anonyymi

Nosto- no rest for the wicked

• Anonyymi

Ehkä et saa rauhaa etkä ymmärrystä täällä. Vaikka kuinka kerrot nuo kirjoituksesi kannattaa suunnata johonkin todelliseen tahoon. Toipuminen voi silloin ehkä alkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      54
      2392
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      98
      2092
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      96
      2054
    4. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1977
    5. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1815
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      533
      1698
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      11
      1604
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      51
      1419
    9. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      41
      1373
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      75
      1329
    Aihe