Pitääkö paikkansa, että Savonlinnassa on julkkis, jolla on lukuisia faneja ympäri Suomea ja peräti ulkomaillakin?
Onko Savonlinnassa julkkiksia?
11
202
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vain Oopperajuhlien aikaan, mutta aikoinaan oli punapää nainen joka pysäytti lentokoneenkin.
- AnonyymiUUSI
Miss Paraskevalla 2,5 miljoonaa Instagram seuraajaa. Taitaa olla yksi Suomen suurimmista julkkiksista. Eli on.
- AnonyymiUUSI
Yksi mummo ,joka kuvittelee olevansa julkkis,asuu savonlinnassa ja tubettaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🫵😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Onko hän se aito, hyväsydäminen, ihmisystävällinen, oikea uskovainen, taitava emäntä, ahkera, tyylikäs ja kaikki tietävä hieno rouva, josta olen kuullut juttua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän se aito, hyväsydäminen, ihmisystävällinen, oikea uskovainen, taitava emäntä, ahkera, tyylikäs ja kaikki tietävä hieno rouva, josta olen kuullut juttua?
Just se!Kauniit kynnetkin ja hiukset,sekä niihin sopivan värinen takki🤣🤣😂👉🧑🦳😂🤣😂🤣😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai se lyhyt ja yhtä paksu tynnyri joka kulkee sukkahousuissa ja länkisääret levällään.
Ja mutristelee aina naamaa🤮
- AnonyymiUUSI
Miss Paraskeva ei ole savonlinnalainen ja ei edes asu tällä,,,
- AnonyymiUUSI
Ja sitä paitsi savonlinnan kuluisin, täällä asuva, maailmalla on taiteilija, kirjailija ja muusikko jota ei edes kunnolla tunneta suomessa!!! Tunnetaan maailmalla varsinkin musiikistaan,,,
Saatte muuten itse arvailla kuka!!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitä paitsi savonlinnan kuluisin, täällä asuva, maailmalla on taiteilija, kirjailija ja muusikko jota ei edes kunnolla tunneta suomessa!!! Tunnetaan maailmalla varsinkin musiikistaan,,,
Saatte muuten itse arvailla kuka!!!Archie 😆
- AnonyymiUUSI
Julkkiksilla on nyt fanitapaaminen Turun seudulla.
- AnonyymiUUSI
Tura kääpä palstan julkkis jo vuosikymmeniä😂🐑🇬🇷
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3710550Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610122- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776324Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304882- 554717
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174056Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243405- 623127
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2213060