Mitä mieltä olette. Vetäisikö kännit, perjantain kunniaksi. Vielä, kun huomasin siihen budjetissa liikenevän 200 euroa tuhlattavaa.
Pohdinnan alla.
20
392
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai vedät. Kohtuulliseksi katsotut perseet olalle systeemi kohtuulliseksi katsotuin väliajoin on suomalaista kansalliskulttuuria ja mielenterveyden hoitoa.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta ja se vain varmisti, jo päätetyn perseet olalle vetämisen.
- Anonyymi
Mistä sulla 200 euroa on tuhlattavaksi. Mistä varastit?
- Anonyymi
Vaimon lompakosta kun jätti hölmöyttää vartioimatta.
- Anonyymi
Saan eläkettä ei tarvitse, eikä ole koskaan tarvinnut varastaa yhtään mihinkään varten. Budjetoin 150-200€ viikonloppuihin noin yleensä, eikä se ole mielestäni edes paljon.
- Anonyymi
Kauhee eläke jos 200 ekuu saa ryypätä joka viikonloppu.
- Anonyymi
Kauhee vähän. Pohjat joutuu ottaa kotona että riittää rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhee vähän. Pohjat joutuu ottaa kotona että riittää rahat.
Vähäisen 200 euroa viikonloppuna, tai arkena tuhlattuna tärkeämpää on vapaus päättää, missä, milloin ja kenen kanssa ne tuhlaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähäisen 200 euroa viikonloppuna, tai arkena tuhlattuna tärkeämpää on vapaus päättää, missä, milloin ja kenen kanssa ne tuhlaa.
Sen "vähäisen" 800Eur/kk kun investoisi tulevaisuuteen, voisi joidenkin vuosien jälkeen nautiskella ne viininsä jossain hieman luksuksemmassa asunnossa.Itse olen voinut laittaa syrjään vain 100-300Eur/kk mutta olen jo pikkuhiljaa saamassa ok tuoton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen "vähäisen" 800Eur/kk kun investoisi tulevaisuuteen, voisi joidenkin vuosien jälkeen nautiskella ne viininsä jossain hieman luksuksemmassa asunnossa.Itse olen voinut laittaa syrjään vain 100-300Eur/kk mutta olen jo pikkuhiljaa saamassa ok tuoton.
Sitä voi säästää ja kitsastella koko ikänsä ja kuolla rikkaana. Ja niin moni tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voi säästää ja kitsastella koko ikänsä ja kuolla rikkaana. Ja niin moni tekee.
Näin se vaan menee.
- Anonyymi
Minä join lasillisen punaviiniä.
- Anonyymi
Tänään olisi pikkulauantai. Olisiko tietoa missä olisi porukat liikkeellä, muitakin kuin Jolena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään olisi pikkulauantai. Olisiko tietoa missä olisi porukat liikkeellä, muitakin kuin Jolena.
Juu ei, tule lähdettyä tänään. Satsaan sitten Alko juomat perjantai ja lauantaihin, sekä sunnuntain krapula kaljat loivennukseen. Voi pojat, voi pojat. Kaksi yötä vielä nukutaan ja sitten korkataan. Jihuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei, tule lähdettyä tänään. Satsaan sitten Alko juomat perjantai ja lauantaihin, sekä sunnuntain krapula kaljat loivennukseen. Voi pojat, voi pojat. Kaksi yötä vielä nukutaan ja sitten korkataan. Jihuu.
Japadapa duu! Huomenna Kalleen lounaalla ja siitä, niin mihin siitä sitten jatkaisi hauskan pitoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japadapa duu! Huomenna Kalleen lounaalla ja siitä, niin mihin siitä sitten jatkaisi hauskan pitoon?
Juupa juu. No ei tietenkään huvittanut lähtee. Nyt täytyy alkaa siirtää rahaa käyttötililtä säästötilille. Olisiko tämä nyt sitä, nyky hallituksen politiikkaa.
- Anonyymi
Jaaha.. näitä vinkujia työttömiä, kun rahat ei riitä....paitsi tupakkaan ja viinaan.
T. Bröttikarvian mies- Anonyymi
Mihin muuhun ne pitäisi riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin muuhun ne pitäisi riittää.
Bensaan ja bemaarin aluvanteisiin ja matalaprofiilirenkaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensaan ja bemaarin aluvanteisiin ja matalaprofiilirenkaisiin.
Jokusten mielestä sama asia on tupakka ja viina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1624833BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2104051Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis853329- 2143243
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1123088Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main932934- 1251780
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok151649Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1311467- 611359