Luulin tosissani että kun kärsivällisesti rakastan, se auttaisi. Kuvittelin että huomaat että minä olen paras ja kannattavin vaihtoehto ja minun kanssani elämä on hyvää ja turvallista. Oman itseni kautta näin ajattelin. Sinun kauttasi en osannut.
En ymmärtänyt että huonot tapasi on se juttu, mistä elät. Jos minä en suostunut elämäntapaasi, löytyy aina joku toinen, joka suostuu. Luulin että olet pohjimmiltaan järkityyppi ja näet, että minut kannattaa valita. En ymmärtänyt kuinka helppoa sinulle oli hypätä naisesta seuraavaan.
Olet sellainen tapaus, että vaikka sinulla olisi ihan hyvä ihminen siinä vierellä, petaat varoiksi jotain muuta. Selviytyäksesi ja lisäksi siksi, koska nautit pelata likaisia ihmissuhdepelejäsi omilla ehdoillasi. Ei sinun kanssasi tehdä mitään tiimityöskentelyä. Haluat aina olla kaikille naisille petollinen ja pelata omaan pussiin. Koska et kykene muuhun. Harmittaa, kun jaksoin niin pitkään uskoa että sinusta löytyy se hyvä puoli, mutta olet vain umpikiero hyväksikäyttäjä.
Jokainen nainen joka osuu kohdallesi, saa koston siitä miten äitisi kohteli sinua varhaislapsuudessasi. Ehkä tämä alkaa nyt olla kohdallani case closed. Osoitit lapsuustraumani, jotka minun tuli kohdata. En odottanut mitään sellaista, mutta elämä tiesi paremmin.
Kyllä minä aika sokea suhteesi olin
Anonyymi-ap
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163