Tumma, pitkä, "itsevarma"

Anonyymi-ap

Jokaisen naisen unelma. Sitä he ikävöivät täällä.

Itsevarmuus tarkoittaa tässä sellaista kovaäänistä öyhöttämistä tai sen luottamaa varmuutta että rahaa löytyy pankkitililtä.

Sitten mielellään vielä isohko kikuli ja nainen on myyty.

Yhdestä noista ominaisuudesta voi vielä luopua nainen, mutta ei useammasta kuin yhdestä.

35

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kaikki minitsemasi ominaisuudet ovat minulle negatiivisia miehessä. Minä voin siis mainiosti "luopua" noista kaikista. Varsinkin tuo vimmeinen mainitsemasi on negatiivinen ominaisuus kaikkien tuntemieni naisten mielestä.

• Anonyymi
        UUSI

Kuka sinut käppänä on polkenut noin alas? Oletettavasti luettelit kaiken mitä et ole itse. Naisvihasi on vaan kasvattanut itseluottamustasi? Ai ei? Miltä se tuntuu kun tolla psyykkeellä sitten räpiköi altaissa joihin ole mitään asiaa..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinut käppänä on polkenut noin alas? Oletettavasti luettelit kaiken mitä et ole itse. Naisvihasi on vaan kasvattanut itseluottamustasi? Ai ei? Miltä se tuntuu kun tolla psyykkeellä sitten räpiköi altaissa joihin ole mitään asiaa..

En tiedä kuka sun pääsi on noin pahasti sekottanut palstaäijä. Minä olen nainen.

• Anonyymi
      UUSI

Kovaääninen öyhöttäminen ei ole itsevarmuutta tai mikään leveily tai nykykielellä flexaaminen.

• Anonyymi
        UUSI

Joo eikä pikkutyttöjen esittäminen ja whatsappiryhmiin soluttautuminen tee sinusta sellaista.. Koita nyt ymmärtää, vai pitääkö reinarin tulla takomaan sitä jo valmiiksi pehmeää kuuppaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo eikä pikkutyttöjen esittäminen ja whatsappiryhmiin soluttautuminen tee sinusta sellaista.. Koita nyt ymmärtää, vai pitääkö reinarin tulla takomaan sitä jo valmiiksi pehmeää kuuppaa.

Prinsessaäijä 😊
        Ei saa herttaista tästä asiasta ei millään.

• Anonyymi
      UUSI

platoninen suhde

• Anonyymi
      UUSI

Kuka käyttää sanaa kikuli voi päivää...Joku katkera, vanhempi mies jolla ei ole elämää. Eikä ymmärrä naisista yhtään mitään joten ilmankos on katkera. Kaikki niin väärin.

• Anonyymi
        UUSI

Aiempi viesti poistettiin, mutta kikuli on ihan normaalisana.

Katkeruus nousee juuri naisten ymmärtämisestä. Sinullakaan ei ollut yhden yhtä faktaa väitteidesi tueksi.

Pelkkää sontaa kirjoitit. Miksi sinä olet katkerana palstalla? Kramppaileeko alakerta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aiempi viesti poistettiin, mutta kikuli on ihan normaalisana.

Katkeruus nousee juuri naisten ymmärtämisestä. Sinullakaan ei ollut yhden yhtä faktaa väitteidesi tueksi.

Pelkkää sontaa kirjoitit. Miksi sinä olet katkerana palstalla? Kramppaileeko alakerta?

Sun aloitus oli sitä ihan sontaa. Se näyttää olevan yleinen mp. Sivusta hyvää jatkoa.

• Anonyymi
      UUSI

Ihme yleistämistä. 🙄

• Anonyymi
      UUSI

Huvittavia vastauksia!!!

Kuinka moni teistä etsii mukamas (katselkaa palstan ihanne tai ikävöinti listoja samat ominaisuudet toistuu)

vaaleaa, lyhyttä, epävarmaa ja pienen peniksen omaavaa miestä?

EI KUKAAN.

Te valehtelette itsellenne ja toisille.

• Anonyymi
        UUSI

Kuvitteletko oikeasti, että nainen käy tutkimassa housujen sisällön ennen kuin rakastuu mieheen? 🤣

Ongelmasi taitaa olla se, että et saa naista, ja kuvittelet, että misogyninen, paasaava ja muutenkin ikävä luonteesi ei ole ongelma, vaan se, että nyt satut vain olemaan vaalea, lyhyt, epävarma ja pienipeniksinen tyyppi.

• Anonyymi
        UUSI

Ristiverinen, keskimittainen tai lyhyt, ujous ja sopiva epävarmuus on plussaa ja munan pituus on yhdentekevää. Siinä speksit.

• Anonyymi
      UUSI

Ainoa fakta aloituksessa on se, että aloittajan kaltaiset öyhöttäjät, jotka kuvittelevat heillä olevan asemaa puhua kaikkien maailman naisten puolesta, EIVÄT VIEHÄTÄ YHTÄKÄÄN NAISTA.

• Anonyymi
      UUSI

Minusta rauhallinen, asiallinen on itsevarma. Kovaääninen öyhöttäjä monesti peittää vaan epävarmuutta kompesoimalla sitä noin.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi sitten kovaäänisillä öyhöttäjillä on usein nainen joko kotona tai käsipuolessa?

Ne rauhallisemmat ja hiljaisemmat yms. vaikka olisi puheliaskin niin ovat yksin.

Kertokaas nyt ihan faktoja eikä mitä te kuvittelette asioiden olevan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kovaäänisillä öyhöttäjillä on usein nainen joko kotona tai käsipuolessa?

Ne rauhallisemmat ja hiljaisemmat yms. vaikka olisi puheliaskin niin ovat yksin.

Jokainen nainen nyt hakee lähtökohtaisesti varmaan kumppania joka sopii omaan luonteeseen. Minua aina kiinnostaneet rauhalliset miehet. Eikä se tarkoita että olisi jotenkin hiljainen jos käyttäydy kuin pelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen nainen nyt hakee lähtökohtaisesti varmaan kumppania joka sopii omaan luonteeseen. Minua aina kiinnostaneet rauhalliset miehet. Eikä se tarkoita että olisi jotenkin hiljainen jos käyttäydy kuin pelle.

Niin, yhdestä ominaisuudesta voi karsia. Sinulla se oli yöhöttäminen. Eihän yleistys koske joka ikistä naista.

Mutta pitkä, tumma, kunnon panomies vie sut mennessään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Itse olen aina kiinnittänyt niihin reunoilla istuviin, hiljaisiin miehiin huomioni. Edellinen miesystävä oli juuri sellainen. Nörtti, silmälasipäinen koodari. Hauska ja hyväsydäminen kuin mikä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, yhdestä ominaisuudesta voi karsia. Sinulla se oli yöhöttäminen. Eihän yleistys koske joka ikistä naista.

Mutta pitkä, tumma, kunnon panomies vie sut mennessään.

Mä olen seurustellut pitkän ja tumman kanssa aikoinaan. Naimisiin menin kuitenkin lyhyemmän miehen kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Itse olen aina kiinnittänyt niihin reunoilla istuviin, hiljaisiin miehiin huomioni. Edellinen miesystävä oli juuri sellainen. Nörtti, silmälasipäinen koodari. Hauska ja hyväsydäminen kuin mikä!

Itse en kyllä nyt tarkoittanut mitään hiljaisia reunoilla istuvia tyypejä. Vaan ihan puheliaita mutta rauhallisia miehiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi sitten kovaäänisillä öyhöttäjillä on usein nainen joko kotona tai käsipuolessa?"

Koska naisissakin on kovaäänisiä öyhöjä, k.päitä, hulluja sekä muuten vaan pimeitä yksilöitä.

• Anonyymi
      UUSI

Taas yksi vihainen öuhöttäjä mies joka toivoisi ilmeisesti olevansa joku flexaaja josta itsellä ei mitään haisua mitä tarkoittaa. Ei sitä naista sun elämään löydy täältä eikä muille räyhäämällä. Koita jotain uutta. Tai yksinkin voi elää. Ei siihen kuole. Moneen muuhun kyllä.

• Anonyymi
        UUSI

Huvittava viesti. Jos sinulla ei ole asiaa ketjuunn muuta kuin tulla paskantamaan siihen niin elä itse yksin tai tapa ittes.

Osa haluaa kumppanin. Totuus on aloituksessa silti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huvittava viesti. Jos sinulla ei ole asiaa ketjuunn muuta kuin tulla paskantamaan siihen niin elä itse yksin tai tapa ittes.

Osa haluaa kumppanin. Totuus on aloituksessa silti.

Nyt menee puheet poisto-osastolle. Rauhoituhan Aloittaja tai ketju lähtee aika pian poistoon. Nuo tappopuheet kannattaa jättää ihan vinkiksi. Osoitat kyllä miksi ei naiset innostu sinusta.

• Anonyymi
      UUSI

Vaikka en asiaa ihan noin sanoisi niin onhan toi valitettavan totta.
      Ei tällainen keskipituinen, hyvinkin vaalea, huumorintajuinen, mutta naisten kanssa ei niin itsevarma jonka miehen mitta on enemmän keskiverto kuin mitään muuta kaikilla mittareilla kiinnosta oikein ketään.

No, vanhrmpia naisia tai niitä joilla lapset jo tehty. Jos ei ole omia ja halua lähteä toisten lapsia hoitamaan niin eipä ole ehdokkaita tarjolla.

Listasta tosin puuttuu myös komea koska naamataululla saa naisua. Peruspallinaama kuten itse ei viehätä oikein ketään.

Yliampuva ehkä aloitus muuten kyllä.

• Anonyymi
        UUSI

Aloitus on yleistys mutta pitää paikkansa sitä ei voi kieltää. Komeus on vähän niin ja näin koska kunhan miehellä kasvaa joku tumma rökelöparta niin naiset ovat nykyään ihan myytyjä.

• Anonyymi
      UUSI

Joka kohta pielessä.
      Itsevarmuus joka vetoaa ei ole öyhöttämistä vaan sitä että kannat itsesi ilman sitä "öyhöttämistä" olemalla oma rauhallinen vakaa itsesi joka tilanteessa.
      Ehkäpä jonain päivänä se tietoisuus sielläkin herää sen tajuamaan :)

• Anonyymi
        UUSI

Näin miehet ajattelevat, mutta kuka vie lopulta naiset? Öyhöttäjät.

Ne hiljaiset itsevarmat miehet saavat olla ihan yksin elleivät väkisin paina naisia päin suuna päänä menemään. Yhen yhtä öyhöttäjää en ole tavannut joka olisi yksin ilman naista, aina löytyy uusi.

Kyllä sullakin mieli muuttuu sitten itse tilanteessa.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja kehottaa naisia tappamaan itsensä ja ihmettelee miksi ei ole naista. Voit unohtaa kaiken tuossa aloituksessasi ja hae apua ongelmiisi. On täällä taas jutut ja huomaa että ainoat miehet ketä täällä edustaa on väkivaltaa käyttäviä.

• Anonyymi
        UUSI

Jotenkin tuo Susi täällä taas aloittaa anona ja nimellä. Tuntuu vahvasti että hänen katkera ja vihainen aloitus. Pelottava otus ja ihminen tuollainen Susi. Puhuu ja tekee ihan mitä sattuu. Pysyn kaukana täältä kun hän palannut taas tänne näköjään. Ei jaksa sitä öyhötystä juuri.

• Anonyymi
      UUSI

Kaivattuni on lyhyehkö, hyvin hiljainen ja oletettavasti pienituloinen.

• Anonyymi
      UUSI

Mies, johon olen ihastunut, on hiljainen ja hieman ujo introvertti, keskipituutta lyhyempi ja ristiverinen. Varustuksen kokoa en tiedä, eikä se ole oleellista. Ei osunut siis yksikään kohta minuun, vaikka olenkin nainen.

• Anonyymi
      UUSI

Jännä miten täällä tunnutaan aina haaveilevan k,.päisten naisten perään. Mikä teitä noissa öyhöukkojen yhtä veemäisissä akoissa kiehtoo?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      116
      9708
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      94
      9312
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      20
      7875
    4. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      7209
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6264
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5408
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      8
      4678
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4375
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4303
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4223
    Aihe