Jokaisen naisen unelma. Sitä he ikävöivät täällä.
Itsevarmuus tarkoittaa tässä sellaista kovaäänistä öyhöttämistä tai sen luottamaa varmuutta että rahaa löytyy pankkitililtä.
Sitten mielellään vielä isohko kikuli ja nainen on myyty.
Yhdestä noista ominaisuudesta voi vielä luopua nainen, mutta ei useammasta kuin yhdestä.
Tumma, pitkä, "itsevarma"
35
267
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaikki minitsemasi ominaisuudet ovat minulle negatiivisia miehessä. Minä voin siis mainiosti "luopua" noista kaikista. Varsinkin tuo vimmeinen mainitsemasi on negatiivinen ominaisuus kaikkien tuntemieni naisten mielestä.
- AnonyymiUUSI
Kuka sinut käppänä on polkenut noin alas? Oletettavasti luettelit kaiken mitä et ole itse. Naisvihasi on vaan kasvattanut itseluottamustasi? Ai ei? Miltä se tuntuu kun tolla psyykkeellä sitten räpiköi altaissa joihin ole mitään asiaa..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinut käppänä on polkenut noin alas? Oletettavasti luettelit kaiken mitä et ole itse. Naisvihasi on vaan kasvattanut itseluottamustasi? Ai ei? Miltä se tuntuu kun tolla psyykkeellä sitten räpiköi altaissa joihin ole mitään asiaa..
En tiedä kuka sun pääsi on noin pahasti sekottanut palstaäijä. Minä olen nainen.
- AnonyymiUUSI
Kovaääninen öyhöttäminen ei ole itsevarmuutta tai mikään leveily tai nykykielellä flexaaminen.
- AnonyymiUUSI
Joo eikä pikkutyttöjen esittäminen ja whatsappiryhmiin soluttautuminen tee sinusta sellaista.. Koita nyt ymmärtää, vai pitääkö reinarin tulla takomaan sitä jo valmiiksi pehmeää kuuppaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo eikä pikkutyttöjen esittäminen ja whatsappiryhmiin soluttautuminen tee sinusta sellaista.. Koita nyt ymmärtää, vai pitääkö reinarin tulla takomaan sitä jo valmiiksi pehmeää kuuppaa.
Prinsessaäijä 😊
Ei saa herttaista tästä asiasta ei millään.
- AnonyymiUUSI
platoninen suhde
- AnonyymiUUSI
Kuka käyttää sanaa kikuli voi päivää...Joku katkera, vanhempi mies jolla ei ole elämää. Eikä ymmärrä naisista yhtään mitään joten ilmankos on katkera. Kaikki niin väärin.
- AnonyymiUUSI
Aiempi viesti poistettiin, mutta kikuli on ihan normaalisana.
Katkeruus nousee juuri naisten ymmärtämisestä. Sinullakaan ei ollut yhden yhtä faktaa väitteidesi tueksi.
Pelkkää sontaa kirjoitit. Miksi sinä olet katkerana palstalla? Kramppaileeko alakerta? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aiempi viesti poistettiin, mutta kikuli on ihan normaalisana.
Katkeruus nousee juuri naisten ymmärtämisestä. Sinullakaan ei ollut yhden yhtä faktaa väitteidesi tueksi.
Pelkkää sontaa kirjoitit. Miksi sinä olet katkerana palstalla? Kramppaileeko alakerta?Sun aloitus oli sitä ihan sontaa. Se näyttää olevan yleinen mp. Sivusta hyvää jatkoa.
- AnonyymiUUSI
Ihme yleistämistä. 🙄
- AnonyymiUUSI
Huvittavia vastauksia!!!
Kuinka moni teistä etsii mukamas (katselkaa palstan ihanne tai ikävöinti listoja samat ominaisuudet toistuu)
vaaleaa, lyhyttä, epävarmaa ja pienen peniksen omaavaa miestä?
EI KUKAAN.
Te valehtelette itsellenne ja toisille.- AnonyymiUUSI
Kuvitteletko oikeasti, että nainen käy tutkimassa housujen sisällön ennen kuin rakastuu mieheen? 🤣
Ongelmasi taitaa olla se, että et saa naista, ja kuvittelet, että misogyninen, paasaava ja muutenkin ikävä luonteesi ei ole ongelma, vaan se, että nyt satut vain olemaan vaalea, lyhyt, epävarma ja pienipeniksinen tyyppi. - AnonyymiUUSI
Ristiverinen, keskimittainen tai lyhyt, ujous ja sopiva epävarmuus on plussaa ja munan pituus on yhdentekevää. Siinä speksit.
- AnonyymiUUSI
Ainoa fakta aloituksessa on se, että aloittajan kaltaiset öyhöttäjät, jotka kuvittelevat heillä olevan asemaa puhua kaikkien maailman naisten puolesta, EIVÄT VIEHÄTÄ YHTÄKÄÄN NAISTA.
- AnonyymiUUSI
Minusta rauhallinen, asiallinen on itsevarma. Kovaääninen öyhöttäjä monesti peittää vaan epävarmuutta kompesoimalla sitä noin.
- AnonyymiUUSI
Miksi sitten kovaäänisillä öyhöttäjillä on usein nainen joko kotona tai käsipuolessa?
Ne rauhallisemmat ja hiljaisemmat yms. vaikka olisi puheliaskin niin ovat yksin.
Kertokaas nyt ihan faktoja eikä mitä te kuvittelette asioiden olevan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten kovaäänisillä öyhöttäjillä on usein nainen joko kotona tai käsipuolessa?
Ne rauhallisemmat ja hiljaisemmat yms. vaikka olisi puheliaskin niin ovat yksin.
Kertokaas nyt ihan faktoja eikä mitä te kuvittelette asioiden olevan.Jokainen nainen nyt hakee lähtökohtaisesti varmaan kumppania joka sopii omaan luonteeseen. Minua aina kiinnostaneet rauhalliset miehet. Eikä se tarkoita että olisi jotenkin hiljainen jos käyttäydy kuin pelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen nainen nyt hakee lähtökohtaisesti varmaan kumppania joka sopii omaan luonteeseen. Minua aina kiinnostaneet rauhalliset miehet. Eikä se tarkoita että olisi jotenkin hiljainen jos käyttäydy kuin pelle.
Niin, yhdestä ominaisuudesta voi karsia. Sinulla se oli yöhöttäminen. Eihän yleistys koske joka ikistä naista.
Mutta pitkä, tumma, kunnon panomies vie sut mennessään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen nainen nyt hakee lähtökohtaisesti varmaan kumppania joka sopii omaan luonteeseen. Minua aina kiinnostaneet rauhalliset miehet. Eikä se tarkoita että olisi jotenkin hiljainen jos käyttäydy kuin pelle.
Sama. Itse olen aina kiinnittänyt niihin reunoilla istuviin, hiljaisiin miehiin huomioni. Edellinen miesystävä oli juuri sellainen. Nörtti, silmälasipäinen koodari. Hauska ja hyväsydäminen kuin mikä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, yhdestä ominaisuudesta voi karsia. Sinulla se oli yöhöttäminen. Eihän yleistys koske joka ikistä naista.
Mutta pitkä, tumma, kunnon panomies vie sut mennessään.Mä olen seurustellut pitkän ja tumman kanssa aikoinaan. Naimisiin menin kuitenkin lyhyemmän miehen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Itse olen aina kiinnittänyt niihin reunoilla istuviin, hiljaisiin miehiin huomioni. Edellinen miesystävä oli juuri sellainen. Nörtti, silmälasipäinen koodari. Hauska ja hyväsydäminen kuin mikä!
Itse en kyllä nyt tarkoittanut mitään hiljaisia reunoilla istuvia tyypejä. Vaan ihan puheliaita mutta rauhallisia miehiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaas nyt ihan faktoja eikä mitä te kuvittelette asioiden olevan."Miksi sitten kovaäänisillä öyhöttäjillä on usein nainen joko kotona tai käsipuolessa?"
Koska naisissakin on kovaäänisiä öyhöjä, k.päitä, hulluja sekä muuten vaan pimeitä yksilöitä.
- AnonyymiUUSI
Taas yksi vihainen öuhöttäjä mies joka toivoisi ilmeisesti olevansa joku flexaaja josta itsellä ei mitään haisua mitä tarkoittaa. Ei sitä naista sun elämään löydy täältä eikä muille räyhäämällä. Koita jotain uutta. Tai yksinkin voi elää. Ei siihen kuole. Moneen muuhun kyllä.
- AnonyymiUUSI
Huvittava viesti. Jos sinulla ei ole asiaa ketjuunn muuta kuin tulla paskantamaan siihen niin elä itse yksin tai tapa ittes.
Osa haluaa kumppanin. Totuus on aloituksessa silti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huvittava viesti. Jos sinulla ei ole asiaa ketjuunn muuta kuin tulla paskantamaan siihen niin elä itse yksin tai tapa ittes.
Osa haluaa kumppanin. Totuus on aloituksessa silti.Nyt menee puheet poisto-osastolle. Rauhoituhan Aloittaja tai ketju lähtee aika pian poistoon. Nuo tappopuheet kannattaa jättää ihan vinkiksi. Osoitat kyllä miksi ei naiset innostu sinusta.
- AnonyymiUUSI
Vaikka en asiaa ihan noin sanoisi niin onhan toi valitettavan totta.
Ei tällainen keskipituinen, hyvinkin vaalea, huumorintajuinen, mutta naisten kanssa ei niin itsevarma jonka miehen mitta on enemmän keskiverto kuin mitään muuta kaikilla mittareilla kiinnosta oikein ketään.
No, vanhrmpia naisia tai niitä joilla lapset jo tehty. Jos ei ole omia ja halua lähteä toisten lapsia hoitamaan niin eipä ole ehdokkaita tarjolla.
Listasta tosin puuttuu myös komea koska naamataululla saa naisua. Peruspallinaama kuten itse ei viehätä oikein ketään.
Yliampuva ehkä aloitus muuten kyllä.- AnonyymiUUSI
Aloitus on yleistys mutta pitää paikkansa sitä ei voi kieltää. Komeus on vähän niin ja näin koska kunhan miehellä kasvaa joku tumma rökelöparta niin naiset ovat nykyään ihan myytyjä.
- AnonyymiUUSI
Joka kohta pielessä.
Itsevarmuus joka vetoaa ei ole öyhöttämistä vaan sitä että kannat itsesi ilman sitä "öyhöttämistä" olemalla oma rauhallinen vakaa itsesi joka tilanteessa.
Ehkäpä jonain päivänä se tietoisuus sielläkin herää sen tajuamaan :)- AnonyymiUUSI
Näin miehet ajattelevat, mutta kuka vie lopulta naiset? Öyhöttäjät.
Ne hiljaiset itsevarmat miehet saavat olla ihan yksin elleivät väkisin paina naisia päin suuna päänä menemään. Yhen yhtä öyhöttäjää en ole tavannut joka olisi yksin ilman naista, aina löytyy uusi.
Kyllä sullakin mieli muuttuu sitten itse tilanteessa.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja kehottaa naisia tappamaan itsensä ja ihmettelee miksi ei ole naista. Voit unohtaa kaiken tuossa aloituksessasi ja hae apua ongelmiisi. On täällä taas jutut ja huomaa että ainoat miehet ketä täällä edustaa on väkivaltaa käyttäviä.
- AnonyymiUUSI
Jotenkin tuo Susi täällä taas aloittaa anona ja nimellä. Tuntuu vahvasti että hänen katkera ja vihainen aloitus. Pelottava otus ja ihminen tuollainen Susi. Puhuu ja tekee ihan mitä sattuu. Pysyn kaukana täältä kun hän palannut taas tänne näköjään. Ei jaksa sitä öyhötystä juuri.
- AnonyymiUUSI
Kaivattuni on lyhyehkö, hyvin hiljainen ja oletettavasti pienituloinen.
- AnonyymiUUSI
Mies, johon olen ihastunut, on hiljainen ja hieman ujo introvertti, keskipituutta lyhyempi ja ristiverinen. Varustuksen kokoa en tiedä, eikä se ole oleellista. Ei osunut siis yksikään kohta minuun, vaikka olenkin nainen.
- AnonyymiUUSI
Jännä miten täällä tunnutaan aina haaveilevan k,.päisten naisten perään. Mikä teitä noissa öyhöukkojen yhtä veemäisissä akoissa kiehtoo?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1169708- 949312
- 207875
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä257209Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776264Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585408Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84678En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234375- 384303
- 394223