Orpolta kysyttiin että voiko valtio tukea jotenkin Teboilin yrittäjiä selviytymään vaikeasta tilanteesta?.
Orpo vastasi että kyllä markkinatalous hoitaa asian, ei tule mitään tukea.
Kun kuunteli kyselytuntia niin jopa sitä tukea oli jaettu yrityksille avokätisesti.
Miksi näitä tukia pitää maksaa jos kerran markkinatalous hoitaa kaikki ongelmat?.
Poistettiin sokerivero kun Fatzeri uhkasi että ei investoi jos veroa ei poisteta.
Pohjoisen maatalous saa 18 kertaisen tuen etelään verrattuna.
Eikö näitä markkinatalous hoida?, kuten Orpon linja on.
Vaan onko tässä nyt politiikkaa mukana?, näin kyllä epäilen.
Teboilin yrittäjät
Anonyymi-ap
7
156
Vastaukset 7
- Anonyymi
TB on ihan toisen valtion ohjauksessa....
- Anonyymi
Totta se on mutta kauppiaat taitaa olla suomalaisia jotka maksaa verot suomeen.
- Anonyymi
Pyytäköön Putinin rengit apua isännältään.
- Anonyymi
Putininko se pitäisi tuokin hoitaa?
- Anonyymi
Jos ulkomaalainen yritys investoi suomeen niin ei sille kuulu suomalaisten veronmaksajien rahoja lahjoittaa avustuksena.
On sama tilanne kun Teboilin torppareilla.
- Anonyymi
Markkinataltalous hoitaa sen mitä nyt sitten Orpon rajoitus- ja sulkuhuseeraamisesta vapaata kilpailua yleensä jäljelle jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546