Hyvä keskustelu poistettiin, mutta jatketaan 👍
Miten on arvon raatilaiset, kumpi on enempi mieleesi jos ja kun on varaa valita.
Pi**u karvoilla vai ilman
15
288
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Posliini minun makuun, karvakolmio on kyllä kiva, pääasia että alakerrasta pidetään huolta, naisen tärkein paikka kun on.
- AnonyymiUUSI
Olen samoilla linjoilla, kiitorata on myös OK
- AnonyymiUUSI
Talvella turkki lämmittää 🐺
- AnonyymiUUSI
Polttomoottori on paras.
- AnonyymiUUSI
Karvat on jäänne ajalta kun ihmiset oli vielä karvaisia. Ne on nykyihmellä täysin tarpeetomia. Muitakin jäänteitä on. Esim. ihmisellä on vielä häntäluu muistona kun olimme liskoja. Se on turha tietenkin ja pikkuhiljaa poistuu. 1000 vuoden päästä ihminen on jo karvaton ja häntäluuta ei enää ole ☝️
- AnonyymiUUSI
No nythän löytyi asiantuntija!
- AnonyymiUUSI
Mustat karvat ok, keltaiset parempi sheivata pois.
- AnonyymiUUSI
Voihan ne värjätä mustaksi!
- AnonyymiUUSI
Ei karvat kuulu haaroväliin, fiksu nainen tietää sen ja saadakseen täyden nautinnon, pitää paikat paljaana.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, mutta se on naisen valinta. Kyllä oraalia on kivempi antaa jos ei tarvi yskii ja kakoa karvoja suusta kesken touhun 🤢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta se on naisen valinta. Kyllä oraalia on kivempi antaa jos ei tarvi yskii ja kakoa karvoja suusta kesken touhun 🤢
Itse en kykene oraaliin jos naisella se kriittinen paikka aivan puska!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse en kykene oraaliin jos naisella se kriittinen paikka aivan puska!
Mitä mistä nyt puhutaan kun puhutaan puskasta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mistä nyt puhutaan kun puhutaan puskasta?
Siis sellainen kuin DDR:n kuulntyöntäjällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis sellainen kuin DDR:n kuulntyöntäjällä.
Kainaloissa 🤔
- AnonyymiUUSI
Alkoholistia ei haittaa onko pirtussa karvoja tai ei ne kun voi suodattaa, jos maltti riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4410639Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12810166- 227947
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776354Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.355048- 584790
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1324152Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1293466- 633175
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2273124