totuuta ei saa tuoda julki täällä

Anonyymi-ap

tämä keskustelu sivu ei anna tootuutta tuoda esille perintä kiistasta eikä vanhempieni tappamisesta palletiivisella,äitini tapettiin lääkärin määräyksestä maanantaina ja isäni tukehdutettiin ruualla joka johti sydänpysähdykseen ja oli myös keuhkokuume jota ei pitänyt olla,nämä tuli oikeudellisessa ruumiinavauksessa selville,eikö tälläistä asiaa tutkita enempää koska hän oli syömättä mitään reilun viikon!?sitten nuorin siskoni otti vallan ilman ilmoitusta hoitaa kuolinpesää omavaltaisesti kaikki postit,raha asiat,talojen arvioinnit ja hinnoittelut määräämällä minulle hinnan toisesta talosta joka oli korkeampi kuin useamman arvioijan,isäni ja äitini olivat kirjoittaneet 07 kirjeen jossa kertoivat haluavansa jättää kotipaikan minulle tai pojalleni ja että tyttäret jos haluavat jotain osuuksia niin voivat vaatia lakiosuutta mutta eihän tämä käynyt heille ,ei se että tarjosin 65 000 talosta joka on täysinperuskuntoien ja rakennettu 75 ja vailla remonttia n100 000 ja arvioitu monen toimesta 100 000-115 000 pois myyntipalkkio 5000 ja 5 vuoden vastuuta,olisin myös antanut ostaa itseni ulos mutta mikäänhän ei käynyt ja minulle toinen sisko sanoi et 160 000 ja lopulta toinen ilmoitti hinnakseni n 130 000 eli kun tähän en suostunut otettiin siskonjeni puolelta pesänjakaja välittämättä paljonko se vie,käsittääkseni hinnat ovat 10 000-30 000 euroon ja näinhän se isän ja äidin tienatut ja säästetyt tuhotaan välittämättä heidän tahdostaan! minun osuudekseni olis tullu tuolla hinnalla maksimissaan 35 000 euroa mut siskoni sanoi että pitäiskö ilamiseksi antaa eli hänkö se sanelee hinnan?ja nää siskot eivät koskaan ole auttaneet vanhempiaan vaan nuorimmainen kyllä kävi lapsineen ja ukkoineen kinuumassa rahaa koko ajan,nyt huomasin että myös tavaraa on anastettu kuolinpesästä eikä myönnä ottaneensa että ihmetellä saattaa onko tavarat kävelleet itsekseen pois?!nyt kysynkin mitä voin tehdä että aiankin voin estää esim jonkun lunastamsta toista taloa koska se ei ole vanhempieni tahto,menkööt sitten kokoanaan suvun ulkopuoliselle ja isäni toivoi myös että kaikki työkalut jäisivät minulle niin johan tähän tää nuorempi oli sanonut että meinaako se kaiken viedä!selvitin kaiken myös käräjä oikeuteen jolla ei ollut mitään merkitystä koska käsittelijä oli nainen ja tietysti naiset pitävät puoliaan on nähty niin monessa asiassa lehtien palsatlla miten naisia uskotaan ja pääsevät pahimmistakin rikoksista pälkähästä!

5

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ette mainitse mitään kuvallisista, kirjallisista todisteista, joten näyttö asioissa kuin sanotte, on vaikea, myös pesänselvittäjä/jakaja vaatii niitä, muutoin pelkkää puhetta.
      Jakaja saattaa kuunnella, mutta yleensä enemmistöä, etenkin muka lainopiineet.

Eli jos teillä on konkretiaa esittää, niin hyvä olisi.

Huonoa on, ettette ole esittäneet omaa ehdotusta pesånselvittäjä/jakajaksi

T. Professional of the word's and law, Lawetorder Z via V

• Anonyymi

isän ja äidin tahdosta on paperi jos vain sekin ei ole lähtenyt kävelemään itsekseen,samoin kaikki sisaret ovat tietoisia näistä asioista,ihan kaikesta!.

• Anonyymi

Kummitäti kuoli, jätti minulle asuntonsa testamentilla.Nyt haetaan 12 sukulaista joiden pitää hyväksyä hänen päätöksensä. Aika tyhmää jos selvä testamentti tehty minun hyväkseni lakitoimistossa. Jos joku ei hyväksy testamenttia,homma siirtyy 6kk vähintään eteenpäin,sen jälkeen oikeuteen.

• Anonyymi

minun mielestä paperi joka on tehty ilman kenenkään vahvistusta kuuluisi olla laillinen jos vainajan tahtoa noudatettaisiin,onhan myös suullisesti sovittavat monesti sitovia! jokainen joka jättää jonkun paperin palan toiveistaan pitäis olla sitova ilman että se viedään oikeuteen käsiteltäväksi vaikka se tuntuisikin pahalta siitä joka jätettiin ilman !

• Anonyymi

Miksei asia hoitunut perunkirjoituksessa? Eivätkö kaikki tulleet paikalle? Kertalleen "kaivaminen" tehdään, kun kaikki kutsutaan perunkirjoitukseen. Kaikki tiedot yhteystietoineen ovat perukirjan yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      151
      9223
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      49
      6221
    3. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      61
      4531
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      61
      4429
    5. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      72
      4050
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      97
      3813
    7. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3454
    8. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      160
      3355
    9. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      18
      2986
    10. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      18
      2386
    Aihe