Ketään naista ei kiinnosta tavallinen mukava varattu mies
Ketään ei kiinnosta
29
947
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä on taas ihme ämmiä, kerta kaikkiaan!!!
- AnonyymiUUSI
Ei tietenkään varatut kiinnosta. En jaa miestä muiden kanssa.
- AnonyymiUUSI
Karma hoitaa homman,pettäjille..ja se on ihan oikein sulle.
- AnonyymiUUSI
Ei ole kovin mukava mies, ainakaan sille puolisolleen. Ei kiitos.
- AnonyymiUUSI
No jep 😂🥲
- AnonyymiUUSI
miksi varattu mies kiinnostais mua millään tasolla.
- AnonyymiUUSI
No eipä vissiin 🤣 Mutta ei niin tavallinen mukava kiinnostaa?
- AnonyymiUUSI
No ei tietenkään kiinnosta "tavallinen mukava". Se on vaan aisuriosastoa. Kunnon alfa kiinnostaa, vaikka sillä olisi vaimoa ja monta rakastajatarta jo. Nämä edellämainitut kertovat naiselle, että miehellä on hyvät geenit ja tämän kanssa on järkevää tehdä lapsi. Olkoonkin sitten vaikka avioton.
- AnonyymiUUSI
^ tämä kirjoittaja yllä on selvästi mies.
- AnonyymiUUSI
Aviottomuus nyt on yhdentekevää, mutta varattu ei todellakaan kelpaa.
- AnonyymiUUSI
Varatut nimenomaan kiinnostaa.
Sinkkumiehenä on aina jotain epäilyttävää jota pitää selvittää lähes kuulustelemalla miten pitkään miehellä on ollut kuiva kausi.
Naisia kiinnostaa muille naisille kelpaavat miehet, esivalinta on totta.
Kaikkein alimpana on yksinäinen kokematon mies, naisten silmissä lapsi- AnonyymiUUSI
Tuo on kyllä ihan sinua itseäsi koskeva ongelma, että joudut asioitasi selvittelemään. Sinussa on ilmeisesti jotain hyvin epäilyttävää. Sinkkuutesi luultavasti johtuu tuosta epäilyttävyydestä, mutta epäilyttävyytesi ei liity mitenkään sinkkuuteesi.
- AnonyymiUUSI
Ikävä kyllä ja tekee pahaa sanoa tämä omasta sukupuolestaan: on todellakin naisia, joita nimenomaan varattu mies kiinnostaa. En kuulu heihin onneksi. Hanskat tippuu välittömästi, jos joku kiinnostelis, mutta käy ilmi, että on varattu. Välittömästi.
- AnonyymiUUSI
Juuri näin. Tuo on tapahtunut omassa elämässä. Olin ihastunut/kiinnostunut miehestä, mutta saman tien kun sain tietää, että oli varattu, jätin asian siihen.
- AnonyymiUUSI
Itse olet sen vaimosi valinnut. Turha vilkuilla muualle niinkauan kun olet naimisissa.
- AnonyymiUUSI
Ajelehtijat, jotka eivät tiedä mitä rakkaus on ja ehkä pelkääjät myös ja kuka aloittaa suhteen ja miten se alkaa.
Loruloruloru - AnonyymiUUSI
No johtusko siitä että olet varattu mutta on teillekin jo omat sivustot mistä saat ihan jo sanomalla että olet varattu victoria milan on muistaakseni yksi sellainen
- AnonyymiUUSI
Tavallinen mukava mies olisi ihan 👍 mutta tuo varattu pilaa sen mukavankin Aloittajasta. Minun makuuni. Mutta kyllä varmasti tinderistä löytyy varattuja naisia. Tämä ei oikea paikka varmaan.
- AnonyymiUUSI
Mukavan jännä ja hieman sopivalla tavalla vaarallinen mutta silti uskollinen ja turvallinen pitää olla.
- AnonyymiUUSI
Joo jep! 🥰
- AnonyymiUUSI
Se että kaivattuni on varattu, ei vaikuta tunteisiini. En ole mustasukkainen. Olenhan itsekin varattu. Tavallaan parempi niin, että molemmat ovat. Mutta se haittaisi, jos hän haikailisi ylipäätään ketä tahansa kakkosnaista lisäksi seksi- tms. suhteeseen. Tai jos kävisi maksullisissa varattuna. Sinkkunakin tuo haittaisi, mutta olisi harvoin toteutettuna jotenkin ymmärrettävää, jos muuten ei käy flaksi. Tai jos on joku sairaus tms.
- AnonyymiUUSI
"Mutta se haittaisi, jos hän haikailisi ylipäätään ketä tahansa kakkosnaista lisäksi seksi- tms. suhteeseen."
Ymmärrätkö sitä, että sinä olet tuo kuka tahansa kakkosnainen??? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta se haittaisi, jos hän haikailisi ylipäätään ketä tahansa kakkosnaista lisäksi seksi- tms. suhteeseen."
Ymmärrätkö sitä, että sinä olet tuo kuka tahansa kakkosnainen???Ymmärrän. Mutta itselleni en ole kuka tahansa. Enkä hänen kanssa suhteessa. Hyväksyn hänen tunteensa mua kohtaan koska mullakin on tunteita häntä kohtaan. Mutta jos hänellä on tunteita jotain kolmatta kohtaan, niin mun tunteet loppuu siihen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Mutta itselleni en ole kuka tahansa. Enkä hänen kanssa suhteessa. Hyväksyn hänen tunteensa mua kohtaan koska mullakin on tunteita häntä kohtaan. Mutta jos hänellä on tunteita jotain kolmatta kohtaan, niin mun tunteet loppuu siihen.
Sulla taitaa olla aika hemmetin huono empatiakyky, jos et kykene ajattelemaan asiaa sen miehen puolison kannalta ja jättämään asiaa sikseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla aika hemmetin huono empatiakyky, jos et kykene ajattelemaan asiaa sen miehen puolison kannalta ja jättämään asiaa sikseen.
Olen jättänyt asian sikseen .Ei olla koskaan edes suudeltu, joten rauha☮️
- AnonyymiUUSI
kyllä joitakin mollamaijoja ex duunipaikoiltakin tuntu kiinnostavan haha. hassua että haukkuivat mies asiakkaan babymaman rumaksi ja keikistelivät siinä sitten. ei tiennyt työkaveri tyttäret mistä isit tykkää mutta enpä jaksanu vanhempana naisena edes puuttua keskusteluun. snakesss
- AnonyymiUUSI
Vain kaverina kinostelee varatut miähet. Ei kivoilta varatuilta naisilta kuitenkaan piirakkaa heru. Kyllä varatut voi olla ihan vaan vattu kavereita.
- AnonyymiUUSI
Johtuisiko siitä, että olet varattu,
- AnonyymiUUSI
Miksi pitäisi kiinnostaa? Totuus on kuitenkin, että joitakin kiinnostaa! Se sormus on merkillinen juttu siinä sormessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1209935- 1039795
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä349101- 217901
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776284Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585488Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?104952Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304802- 394438
- 404425