Ketään ei kiinnosta

Anonyymi-ap

Ketään naista ei kiinnosta tavallinen mukava varattu mies

29

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kyllä on taas ihme ämmiä, kerta kaikkiaan!!!

• Anonyymi
      UUSI

Ei tietenkään varatut kiinnosta. En jaa miestä muiden kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Karma hoitaa homman,pettäjille..ja se on ihan oikein sulle.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole kovin mukava mies, ainakaan sille puolisolleen. Ei kiitos.

• Anonyymi
        UUSI

No jep 😂🥲

• Anonyymi
      UUSI

miksi varattu mies kiinnostais mua millään tasolla.

• Anonyymi
      UUSI

No eipä vissiin 🤣 Mutta ei niin tavallinen mukava kiinnostaa?

• Anonyymi
      UUSI

No ei tietenkään kiinnosta "tavallinen mukava". Se on vaan aisuriosastoa. Kunnon alfa kiinnostaa, vaikka sillä olisi vaimoa ja monta rakastajatarta jo. Nämä edellämainitut kertovat naiselle, että miehellä on hyvät geenit ja tämän kanssa on järkevää tehdä lapsi. Olkoonkin sitten vaikka avioton.

• Anonyymi
        UUSI

^ tämä kirjoittaja yllä on selvästi mies.

• Anonyymi
        UUSI

Aviottomuus nyt on yhdentekevää, mutta varattu ei todellakaan kelpaa.

• Anonyymi
      UUSI

Varatut nimenomaan kiinnostaa.

Sinkkumiehenä on aina jotain epäilyttävää jota pitää selvittää lähes kuulustelemalla miten pitkään miehellä on ollut kuiva kausi.

Naisia kiinnostaa muille naisille kelpaavat miehet, esivalinta on totta.

Kaikkein alimpana on yksinäinen kokematon mies, naisten silmissä lapsi

• Anonyymi
        UUSI

Tuo on kyllä ihan sinua itseäsi koskeva ongelma, että joudut asioitasi selvittelemään. Sinussa on ilmeisesti jotain hyvin epäilyttävää. Sinkkuutesi luultavasti johtuu tuosta epäilyttävyydestä, mutta epäilyttävyytesi ei liity mitenkään sinkkuuteesi.

• Anonyymi
      UUSI

Ikävä kyllä ja tekee pahaa sanoa tämä omasta sukupuolestaan: on todellakin naisia, joita nimenomaan varattu mies kiinnostaa. En kuulu heihin onneksi. Hanskat tippuu välittömästi, jos joku kiinnostelis, mutta käy ilmi, että on varattu. Välittömästi.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri näin. Tuo on tapahtunut omassa elämässä. Olin ihastunut/kiinnostunut miehestä, mutta saman tien kun sain tietää, että oli varattu, jätin asian siihen.

• Anonyymi
      UUSI

Itse olet sen vaimosi valinnut. Turha vilkuilla muualle niinkauan kun olet naimisissa.

• Anonyymi
      UUSI

Ajelehtijat, jotka eivät tiedä mitä rakkaus on ja ehkä pelkääjät myös ja kuka aloittaa suhteen ja miten se alkaa.

Loruloruloru

• Anonyymi
      UUSI

No johtusko siitä että olet varattu mutta on teillekin jo omat sivustot mistä saat ihan jo sanomalla että olet varattu victoria milan on muistaakseni yksi sellainen

• Anonyymi
      UUSI

Tavallinen mukava mies olisi ihan 👍 mutta tuo varattu pilaa sen mukavankin Aloittajasta. Minun makuuni. Mutta kyllä varmasti tinderistä löytyy varattuja naisia. Tämä ei oikea paikka varmaan.

• Anonyymi
      UUSI

Mukavan jännä ja hieman sopivalla tavalla vaarallinen mutta silti uskollinen ja turvallinen pitää olla.

• Anonyymi
        UUSI

Joo jep! 🥰

• Anonyymi
      UUSI

Se että kaivattuni on varattu, ei vaikuta tunteisiini. En ole mustasukkainen. Olenhan itsekin varattu. Tavallaan parempi niin, että molemmat ovat. Mutta se haittaisi, jos hän haikailisi ylipäätään ketä tahansa kakkosnaista lisäksi seksi- tms. suhteeseen. Tai jos kävisi maksullisissa varattuna. Sinkkunakin tuo haittaisi, mutta olisi harvoin toteutettuna jotenkin ymmärrettävää, jos muuten ei käy flaksi. Tai jos on joku sairaus tms.

• Anonyymi
        UUSI

"Mutta se haittaisi, jos hän haikailisi ylipäätään ketä tahansa kakkosnaista lisäksi seksi- tms. suhteeseen."

Ymmärrätkö sitä, että sinä olet tuo kuka tahansa kakkosnainen???

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Mutta se haittaisi, jos hän haikailisi ylipäätään ketä tahansa kakkosnaista lisäksi seksi- tms. suhteeseen."

Ymmärrätkö sitä, että sinä olet tuo kuka tahansa kakkosnainen???

Ymmärrän. Mutta itselleni en ole kuka tahansa. Enkä hänen kanssa suhteessa. Hyväksyn hänen tunteensa mua kohtaan koska mullakin on tunteita häntä kohtaan. Mutta jos hänellä on tunteita jotain kolmatta kohtaan, niin mun tunteet loppuu siihen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Mutta itselleni en ole kuka tahansa. Enkä hänen kanssa suhteessa. Hyväksyn hänen tunteensa mua kohtaan koska mullakin on tunteita häntä kohtaan. Mutta jos hänellä on tunteita jotain kolmatta kohtaan, niin mun tunteet loppuu siihen.

Sulla taitaa olla aika hemmetin huono empatiakyky, jos et kykene ajattelemaan asiaa sen miehen puolison kannalta ja jättämään asiaa sikseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla taitaa olla aika hemmetin huono empatiakyky, jos et kykene ajattelemaan asiaa sen miehen puolison kannalta ja jättämään asiaa sikseen.

Olen jättänyt asian sikseen .Ei olla koskaan edes suudeltu, joten rauha☮️

• Anonyymi
      UUSI

kyllä joitakin mollamaijoja ex duunipaikoiltakin tuntu kiinnostavan haha. hassua että haukkuivat mies asiakkaan babymaman rumaksi ja keikistelivät siinä sitten. ei tiennyt työkaveri tyttäret mistä isit tykkää mutta enpä jaksanu vanhempana naisena edes puuttua keskusteluun. snakesss

• Anonyymi
      UUSI

Vain kaverina kinostelee varatut miähet. Ei kivoilta varatuilta naisilta kuitenkaan piirakkaa heru. Kyllä varatut voi olla ihan vaan vattu kavereita.

• Anonyymi
      UUSI

Johtuisiko siitä, että olet varattu,

• Anonyymi
      UUSI

Miksi pitäisi kiinnostaa? Totuus on kuitenkin, että joitakin kiinnostaa! Se sormus on merkillinen juttu siinä sormessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      120
      9935
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      103
      9795
    3. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      34
      9101
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7901
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6284
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5488
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      10
      4952
    8. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4802
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      39
      4438
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      40
      4425
    Aihe