En halua sua mies.
Luovuta jo.
29
1416
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olet myöhässä kuten aina. Luovutin jo heinäkuussa.
- AnonyymiUUSI
Miksi olet ikävä palstalla? Ei pitäisi kiinnostaa sinua vttuakaan vaikka kaipaisin loppu elämäni
- AnonyymiUUSI
Loppuelämän yhdyssana.Jo silmä kertoo että yhteen :)) Hyvällä opiksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Loppuelämän yhdyssana.Jo silmä kertoo että yhteen :)) Hyvällä opiksi.
Että saanaa ennen, tulee pilkku 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että saanaa ennen, tulee pilkku 🤭
Ei tule aina läheskään. Ja sun pilkutus on miten sattuu varmaan tahallaan. 😀
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule aina läheskään. Ja sun pilkutus on miten sattuu varmaan tahallaan. 😀
En ollut varma 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ollut varma 😄
Ei se haittaa, minähän sanoin hyvällä ja pienet kirjoitusvirheet on pienin paha täällä. Joten nou hätä. Mukavaa viikonloppua! 👋🤗
- AnonyymiUUSI
En minäkään halua tuntemattomia naisia.
- AnonyymiUUSI
Tämä selvä.
- AnonyymiUUSI
Loppuuko hakkerointi?
- AnonyymiUUSI
Onhan se tuokin tyyli yrittää saada mies itselleen, kun ei muuten onnistu.
- AnonyymiUUSI
Olet ihan kujalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihan kujalla.
Olen ihan kotona.
- AnonyymiUUSI
Enpäs luovuta! Haluatpas!
- AnonyymiUUSI
Ni just!
- AnonyymiUUSI
En usko että kukaan oikea henkilö kirjoittaa tätä ikävä palstalle. 3. osapuolen tekosia, jossa halutaan muuttaa kulkusuuntaa..
- AnonyymiUUSI
Minä olen kirjoittanut vastaavaa monta kertaa. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kirjoittanut vastaavaa monta kertaa. Sivusta.
Ai juuri 3. osapuolena?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai juuri 3. osapuolena?
Ei. Mies ei vaan suostu uskomaan, etten ole mikään kolmas osapuoli.
- AnonyymiUUSI
Näin juurikin! Hyvä havainto 👍
- AnonyymiUUSI
Ei täällä kukaan kirjoita sulle!
- AnonyymiUUSI
Tiedän sen kyllä vaikket se sä olekaan. Olen tiennyt sen jo puolitoista vuotta ja oon luovuttanut jo kuten oot huomannut. En olisi halunnut mutta ei ollut vaihtoehtoja koska halusin kunnioittaa sun päätöstä. Elämä potki niinä aikoina ja vielä sen jälkeenkin oikein kunnolla päähän ja ne vaikutukset tuntuvat vieläkin. En usko että tunnet yhtään sen enempää nykyäänkään joten parasta on vain yrittää unohtaa. Helppoa se ei ole ollut eikä ole.
- AnonyymiUUSI
Jos on kovakin tarve kertoa ettei kiinnostusta ole, niin se vähän kuin kääntyy vastaan että kiinnostusta on. Ettekö tuota vertaa ihmismieltä tajua.
- AnonyymiUUSI
Tai sitten koittaa tehdä selväksi jollekin joka ei millään usko ja on häiriöksi. Tilanteita on monenlaisia.
- AnonyymiUUSI
Tai no, en kyllä itsekään tajunnut, vaikka varta vasten nähtiin vaivaa sen kertomiseksi, vaikka olisi voinut vaan feidata.
Mutta näillä mennään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten koittaa tehdä selväksi jollekin joka ei millään usko ja on häiriöksi. Tilanteita on monenlaisia.
Miten sä sen anonyymillä viestillä palstalla kerrot?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monesti feidaaminen on tehokkaampi keinona, koska sillä tavoin näytät ettei lainkaan kiinnosta etkä anna tarttumapintaa.
- AnonyymiUUSI
Ei sitä halua toisetkaa!
- AnonyymiUUSI
Nukkumaan nyt trollit pahamieliset sanansuoltajat. Peli on jo pelattu ja suut suppuun haiven parrat löpsöhousut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1209935- 1039795
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä349101- 217901
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776284Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585488Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?104952Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304802- 394438
- 404425