Tiedätköhän sä itsekään, mitä sä haluat musta? Vai ootko vaan ihastunut, mutta et halua mitään? Sit mä tuhlaan aikaani suhun ja mikä pahempaa, rikon itseni sun kanssa.
n->m
Mitä sä haluat musta?
27
985
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kenenkään tuhlaavan aikaansa minuun. Paitsi joku naapuri verhonsa raosta.
- Anonyymi
P*llua. 😋
- Anonyymi
Mä en oo sellainen nainen, sit kannattaa ottaa joku helpompi.
- Anonyymi
Käy maksullisissa törppö!
- Anonyymi
Mitäpä sitä terve nuorimies muuta 🥱
- Anonyymi
Mitä se hajuherne siellä vikisee.. pitäisi se olla selvää..
- Anonyymi00025
Eli mitä?
- Anonyymi
Tykkään naisesta tummatukkaisesta, mutta olen vaan niin prkl ujo. Tilanne on nyt vielä hankalampi, kun hän on nykyään aina kaverin seurassa. Hankala siihen nyt on mennä juttelemaan sitten
- Anonyymi
Halusin sut tänne ja onnistuin ☺️
- Anonyymi00020
Ja mitä se hyödyttää?
- Anonyymi
En siihen jonoon astu, tautinen jako-rasia.
- Anonyymi
Olen ihastunut ja oikein todella.
En tiedä, miten ja milloin voisin kertoa sen sinulle.
Yleensä en ole epävarma, mutta tässä asiassa hiukan pelottaa heittäytyä ja kertoa, että oikeasti haluaisin olla kanssasi viimeiseen auringonlaskuun asti.- Anonyymi
Laita viesti?
- Anonyymi00024
Anonyymi kirjoitti:
Laita viesti?
Laitoin, ei vastannut
- Anonyymi
Haluaisin hänestä tulevaisuudessa kumppanin ja parhaan ystävän.
- Anonyymi00019
Kuulostaisi ihanalta. ☺️
- Anonyymi
Olen todellakin ihastunut sinuun ihanuus ja tahtoisin kanssasi kaiken mutta tilanne on hankala.
- Anonyymi00021
Mikä siitä tekee hankalan?
- Anonyymi
No voi voi, ei sulle kukaan oo velkaa mitään jos itsekin vaan odotat etkä tee mitään.
- Anonyymi00015
Ihanasta M naisesta tahdon elämäni rakkauden ja kumppanin
- Anonyymi00022
Tietääkö hän tuon?
- Anonyymi00016
Mä tajusin tänään, että ei hän kyl halua mitään vakavaa. Ei ole koskaan halunnut. Mä halusin ja annoin itseni uskoa, että hänkin haluaisi. Ehkä hän jopa haluaisi, mutta se ei tarkoita, että jän siihen pystyy. Oon vähän surullinen, mutta onneksi tajusin edes nyt tämän.
- Anonyymi00018
En kai enää mitään. Tuli selväksi jo puolitoista vuotta sitten kun sä torjuit mut. Kaikkea hyvää sulle silti.
- Anonyymi00023
Lisää tietoja tarvitaan
- Anonyymi00026
Kysy, niinehkå vastaan.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kysy, niinehkå vastaan.
No lait ny vain edes kaupunki
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
No lait ny vain edes kaupunki
Asumme eri kaupungeissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi103899Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2333789Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622334Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt411763Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651643- 1051387
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221265Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva111251Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa511104LIEKSA - LUOVUIN JUORUILUSTA NÄIN SIINÄ KÄVI, KARU TOTUUS ÄÄNESTÄJÄN KOVA KOHTALO
Uusi vuosi ei olisi kukaan voinut ennustaa, maastamuuttoa ennustin, ei kuitenkaan massit riittäneet, jouduin tulemaan K661057