Ettet saanut minua
Olet vain katkera
21
322
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tykkään sun huumorintajusta. 🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Ei se ole vitsi
- AnonyymiUUSI
Erikoinen aloitus, kertoo enempi apsta kuin ehkä siitä, jota syyttää katkeraksi? Itse joskus ajatellut sitäkin, että onko joku joskus ajatellut minusta noin? Silloin ollut ainakin väärässä ajatuksensa kanssa. Siksi kommentoin tätä.
- AnonyymiUUSI
En halunnut sua seksileluna, halusin susta vaimon, se ei kelvannut sulle, olisit halunnut olla seksilelu mulle, mutta mä halusin vaimon, romantiikkaa, perhearkea, ja sitoutumista, sä halusit vain hupia!
- AnonyymiUUSI
Et sitä koskaan irl näyttänyt
- AnonyymiUUSI
Sivusta huikkaa, että jos ei saa niin avautuu ne kaikki asiat joista haaveillu
- AnonyymiUUSI
Olen katkera siitä, miten hienon jutun ja tunteet hän rikkoi.
- AnonyymiUUSI
Et koskaan ajatellut että olisit voinut tehdä itse jotain paremmin? Halusit vaan ne parhaat puolet mutta huonot ei kelvanneet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et koskaan ajatellut että olisit voinut tehdä itse jotain paremmin? Halusit vaan ne parhaat puolet mutta huonot ei kelvanneet?
Ohi 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi 😊
Sulta on menny varmaan paljon ohi kun tänne tommottii viittit laittaa.
- AnonyymiUUSI
Ohi
- AnonyymiUUSI
Oot kyllä hassu. Oon joutunut loupumaan niin paljosta tässä elämässä enkä ole katkeroitunut niistäkään. Miksi sinä nyt olisit joku poikkeus.
- AnonyymiUUSI
En yhtään, vaikka en saanut häntä. Hänellä on jo kaikki. Olen onnellinen puolestaan.
- AnonyymiUUSI
Paitsi sinua hällä ei ilmeisesti ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi sinua hällä ei ilmeisesti ole.
Sanoi et on jo kaikki ja toivoo onnea hänelle se riittää.
- AnonyymiUUSI
Olen jo asennoitunut siihen kun pitkästä liitosta erosin etten enää uuteen suhteeseen ala.
Ihan yksin osaan myös olla eikä yksinäinen elämä pelota millään lailla.
Ystäviä löytää helposti kun on avoin, eikä välttämättä tarvitse olla sitä yhtä ja ainoaa jonka kanssa loppuelämänsä viettää.
Jos sitten joku sattuu kiinnostamaan muita enemmän ja tunne molemminpuolinen niin miksikäs ei, mutta en ole mitenkään haku päällä. - AnonyymiUUSI
Saanpas!
- AnonyymiUUSI
Ei Multa
- AnonyymiUUSI
Eikä Multa.
- AnonyymiUUSI
Katkera on väärä sana. Olen hyväksynyt sen että et ollut minusta kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Hyi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15311478- 288122
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565964Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664947- 174714
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai374371Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1014265- 903565
- 803280
- 481781