Jos olen herkkä enkeli, saattaa hän käsittää, että en kykene puolustamaan häntä, mutta jos olen kylmä kuori, niin saattaa hän tulkita sen niin, että olen paha, narsistinen tai ilkeä. Jos olen oma itseni, saattaa hän kuvitella, että kukaan ei voi olla niin aidosti tunteva, ja kiltti, jos taas en ole, hän saattaa kuvitella, että olen feikki, tai että olen ilkeä, paha ihminen.
Ja tiedän, että se vetoaa ihmisiin, kun esittää itsevarmaa mulkkua, enempi ,kuin se mitä olen oikeasti, ehkä haluaisin olla itsevarma mulkku.
En myöskään tajua, mitä hienoa on vetää jotain roolia, mutta naiset joista pidän pitävät minusta enemmän ongelmallisena jännämiehenä, kuin normaalina ja herkkänä ihmisenä, se mikä toimii, ei ole aina,se mikä on oma.
Se on vaikeaa, kun ei tiedä millaisena pitää esiintyä naiselle, että hän pitäisi minusta
11
198
Vastaukset
- Anonyymi
Haluat vain seksiä
- Anonyymi
Älä esitä mitään, ole oma itsesi.
- Anonyymi
Herkkyys vetoaa ihaniin naisiin, kusipäisyys jännänaisiin.
- Anonyymi
Rooleista paistaa aina läpi ja saa sinut vaikuttamaan... No, ei tasapainoiselta ainakaan.
- Anonyymi
Ongelma on jo otsikossa. Siinä vaiheessa kun aloit esittää muuta, tiesin ettei mua enää kiinnosta. Toinen ongelma on monikko "naiset". Ei kiinnosta mies, joka haluaa miellyttää montaa naista yhtä aikaa.
- Anonyymi
Lisään. Ja en todellakaan pidä susta ongelmallisena jännämiehenä. Kun sellaista aloit esittää, meidän "juttu" loppui mun mielessä.
- Anonyymi
Siinähän sinun ongelmasi tuli - esitys. Miten voi ottaa mitenkään vakavasti ihmistä, joka vetää roolia? Miten voi luottaa ihmiseen, joka ei ole aito, oma itsensä? Turha syyllistää naisia omasta käytöksestään.
- Anonyymi
Olet vaan ihan oma itsesi. Minä en ainakaan viitsi näytellä mitään mitään oikeasti ole ja eipä ole pahemmin kukaan ole nyrpistellyt nenäänsä.
Onhan se vaikea saada miehestä minkäänlaista mielikuvaa jos hän ei ota kontaktia, kun itse odotan aina että toinen on sen verran sosiaalinen että jos kiinnostaa niin tulee puhumaan ja näin, niin sitten kun toinen ei mitään sano niin tulee vähän semmoinen olo että häntä ei todellakaan kiinnosta ja yritän sitten vain liueta pois siitä kauemmaksi, etten ahdista häntä.
Tunnen itseni tungettelevaksi kun toinen ei oikein sano mitään tai muuten on vähän vaisu.
Että jos mies on kiinnostunut niin toivottavasti hän sen nyt jollain lailla näyttää kun ihan ajatuksia en osaan kuitenkaan lukea. - Anonyymi
Juu ei.. eihän sitä roolia voi vetää ikuisesti. Parempi olla oma itsensä. Sitten myös tiedät heti alkuunsa kelpaako, ei vasta kun nainen on kainalossa ja paljastat luonteesi..
- Anonyymi
Olet inhottava.
- Anonyymi
Ei mitään roolia voi vetää loppuelämäänsä, jos elämänsä rakkauden löytää. Jos pelkkää panoa haet, niin kyllähän sitä kuka tahansa yhden baari-illan näyttelee. Siitä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 605105
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544592Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1224539Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2971763- 911432
- 821409
- 2281328
- 3151039
- 199950
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50850