Kekä tunnustaa ostaneensa 35k€ maksaneen Bigsterin. Käsi ylös virheen merkikisi!!!!
Kuka tunnustaa
21
360
Vastaukset
- Anonyymi
Kekä on tehnyt hyvän valinnan!
- Anonyymi
Minä olen myös Bigsterin omistaja
- Anonyymi
Minä kyllä olisin ollut valmis maksamaan enemmänkin!!
- Anonyymi
Sinä resupekka. Ei sul ole massia. Siksi sulla Daccia.
- Anonyymi
Täällä myös omistaja. Huom. omistaja, siis maksoin kokonaan enkä osamaksulla niinkuin räkänokka bemarin haltijat tekevät.
- Anonyymi
Meillä Suomessa kysytään "kuka".
- Anonyymi
Kielipoliisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielipoliisi
Kyllähän ihmisellä pitää olla sen verran sivistystä ja oppia, että osaa omaa kieltää edes kohtuullisesti.
- Anonyymi
Kekä sortui Bigsteriin. Voi poloista!
- Anonyymi
Ketä osti bigsterin ja nyt itkee remonttilaskuja peiton alla pienessä yksiössään jossa kädet ottavat seiniin kun venyttelee.
- Anonyymi
Minkä VIRHEEN????
Hyvä valinta.- Anonyymi
Hahahahahahaha. Hihihihihihihii. Virhe on ostaa Dacia. ISO virhe on ostaa Iso Dacia. Käsi ylös virheen merkiksi.
- Anonyymi
Kyseinen auto on ehdolla vuoden autoksi Suomessa ja on päivittänyt jo suurimman osan ehdokkaista.
- Anonyymi
Hihihihihiii. Vuoden auto. Sitten alkaa korjauskierre. Hahahahahahaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihihihihiii. Vuoden auto. Sitten alkaa korjauskierre. Hahahahahahaaa
Toyotat putosivat jo alkukarsinnassa ja Dacia on finaalissa, se ottaa näköjään koville.
- Anonyymi
Daciathan on pitäneet hintansa parhaiten Ihan komee tuo Bigster mutta itse en tarvitse noin isoa autoa
- Anonyymi
Ruma putkula ja epäluotettavaa ranskalaista tekniikkaa romanialaisten karvakäsien päissään kasaamana. Kai se jollekin on hyvä.
- Anonyymi
Pitää hintansa paremmin kuin Toyota ja on paljon tilavampi kuin toyotan mini autot.
- Anonyymi
Ihan se ja sama. Ei kiinnosta Daciat. UUSI Toyota menee tilaukseen. Kiitos. Tero
- Anonyymi
Ostakee Mese. V6 mukinen mosa pitää möreää jumputusta. Ai että. On musiikkia korvilleni.
- Anonyymi
Hihii, 35ke maksava auto on köyhälle kateuden aihe.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068