elämääni vain sellaisen miehen, jonka kanssa ei ole suurta ikäeroa. Yksi sellainen tietty tummatukkainen mies on mielessä.
Minä haluan
4
127
Vastaukset
- Anonyymi
Et voisi ihastua lapsesi ikäiseen.
- Anonyymi
Se ei ole mahdollista koskaan.
- Anonyymi
Ja mikähän vaikutus ikäerolla on parisuhteessa vastaus on kasvanu aikuiseksi eri aikakaudella todennäköisyys ettäkö tulisi keskenään toimeen pienenee riippuen paljon kotikasvatuksesta joka kodissa kun kasvatustavat ei aina muutu vaikka aikakausi eri onkin se onko mitään yhteistä ei ole koskaan näkyny vaikuttavan muuten ei parisuhteita koskaan olisi edes ollut miksi eivät ole opetelleet edes parisuhteessa useimmat tuntemaan toisiaan ja sit ihmetellään miksi suhde ei toimi pääsyy ei oteta suhteen toista osapuolta edes huomioon pidetään itsestään selvänä että toinen pysyy rinnalla vaikka mitä tekis kun ei ole uhkauksistaan huolimatta lähteny yksi syistä miksi mä en uhkaile varoitan korkeintaan ja asiasta riippuen sanonu et se on lupaus ei uhkaus niin välttyy syytteistä laiton uhkaus ja melko pitkälti ainoa uhkaus mihin poliisilla riittää resurssit puuttua on kun uhkaa jonkun toisen henkeä sekin vähän pakosta kun on vaaraksi jollein toiselle sille taas poliisikaan ei mahda mitään kun kertoo totuuden jostain vaikka siitäkin moni haluaisi vähintäänkin yrittää nostaa syytteen kunnianloukkauksesta jos se kerran niin loukkaa kunniaa ni pitäskö keskittyä tarkemmin siihen minkä kuvan itse itsestään antaa muille
- Anonyymi
Ohi! Minä haluan nuoremman!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"758947Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545624Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1285054Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään193906Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853480Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533389Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä402741En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102721Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html612691- 241757