Kuvitteletko ,että minua kiinnostaa sinun säälittävä egoilusi ja esityksesi, kaikki näkee sen läpi, että oot vaan rikkinäinen pikkutyttö, jonka päähän on noussut muilta ihmisiltä saatu huomio, ja jota on ahdistellut ja vainonnut useat miehet, ties mistä.
Kuitenkin sinä valitsit, elvytätkö ja kasvatatko puutarhan täynnä valoa, aitoutta ja kiltteyttä, vai leikitkö pelejä, jotka rikkovat meidät molemmat, valitsit leikkiä pelejä. Kenties olet tyhmä, kenties olet vain täysin aivopesty tai vaan rikkinäinen.
Enkelin vihasta edes sinä et selviä, se seuraa sinua tuleviin elämiinkiin, siitä ei pääse eroon, kunnes kohtaat sen ,jota loukkasit.
Muista, että kun leikit enkelin sydämellä, saat kokea sellaisen vihan, jota et ole ikinä kokenut.
11
190
Vastaukset
Eikä ole sitten minulta tämäkään teksti täällä. Varmaan tullaan kohta väittämään jotain sellaista. Tuo aloittaja on itse ihan sairas ihminen ja voisi lähteä hoitoon.
- Anonyymi
Juuh. Aloittajalla ei kyl oo kaikki palikat paikoillaan.
- Anonyymi
Vaikutat itse säälittävältä.
- Anonyymi
Minä olen nainen eheä, en mikään rikkinäinen pikkutyttö.
- Anonyymi
Taitaa satusetä nyt syytellä syytöntä.
- Anonyymi
Sitähän täällä on tehty jo monia vuosia,eikä
näy menevän perille.
- Anonyymi
Vielä lisäks, en ole loukannut ketään. Jos olenkin pyydän aina anteeksi.
- Anonyymi
Eikö tuo ole nyt hiukan lapsellista ja pahantahtoista tekstiä. Ihmisestä, joka kirjoittaa noin tulee kypsymätön kuva ja sellainen vaikutelma kuin olisi liikaa uppoutunut satujen maailmaan.
”Kosto seuraa sinua eliniän!”
:) - Anonyymi
Napapyörteet vyöryy Suomeen
- Anonyymi
Nyt on nassella kolahtanu ja kovaa 🤣 jättikö naises.
Kannattaa muistaa se joka pahaa toiselle toivoo saa itse 3x enemmän. Hyvää päivänjatkoa kuitenkin. - Anonyymi
Musta enkeli olet joka leikit maanpäällisen enkelin kustannuksella. Korkein näkee kaiken...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262454
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572274Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762183Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161969- 831688
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍281333En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71289Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141224- 41043
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna29918