pidät minua pilkkanasi ja aliarvioit, pilkka osuu lopulta omaan nilkkaan

Anonyymi-ap

Kuvitteletko oikeasti, että oon joku luuseri, joka on riippuvainen vastakkaisen sukupuolen huomiosta, tai arvottaa sitä kovin korkealle? Etkö sä nainen nyt ymmärrä, että mulla on roolit kaikkeen, jos haluan omaksi huvikseni esiintyä sellaisena, niin anna mun vetää performanssi, ilman että vedät johtopäätöksiä, minä nyt vähää välitän muiden mielipiteestä mihinkään, kun suurimman osan ajasta he ovat väärässä.

Olet säälittävä, kun toivot, että joku toinen ottaisi minut, jotta pääsisit minusta eroon, se kertoo sinun omasta heikkoudestasi kohdata, jotain tätä maailmaa vahvempi henkinen yhteys, joka meillä on. Ymmärrän, haluat elää tavallista elämää, ilman tällaista paskaa, näin lapsellista ja omahyväistä miestä, näin kilttiä ja hyväntahtoista ihmistä, pelkäät et haavoitat mua lisää.

Mutta et ole vielä murtautunut edes syvimmän kerroksen sisään, minään, ilman egoa tai rooleja. Ja näyttää vahvasti siltä, että portit sulta on sulkeutumassa sinne kokonaan. Et saa olla oma enkelini, jota palvon ja rakastan, joka saa mut kokonaan, aidoimillansa, jota puolustan kaikelta pahalta.

Ehkä sinä olit vain fantasia, paremmasta, kiltimmästä ja kaikin tavoin ihanasta ihmisestä, jota ei ole edes olemassa. Kaikki on itsekkäitä ja ilkeitä, kukaan ei ole parempi, kukaan ei ole niin hyvä kuin se fantasia sinusta, jota ei ollut.

Olet heikko nainen, säälittävä, alennut muiden tahtoon, kun he sinulta jotain toivoo, pyrit miellyttämään kaikkia, et osaa olla oma itsesi, ja olet korruptoitunut ja julma, sellainen sinusta tuli, kun en saanut sinua pelastaa, kun en saanut opettaa, kasvattaa ja oppia tuntemaan sinua.

21

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkäs ikäselle sä luulet kirjoittavasi 🤔 sanoppas nyt kun oot niin täydellinen avoin ja herkkä

• Anonyymi

Arvasin. Ei edes vastaa. Se siitä sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin. Ei edes vastaa. Se siitä sitten

Vtuix män voi jukupahka

• Anonyymi

Minkäs ikäiselle sä toivot ittes kirjoittavan, palstagubbe you piece of

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Aina tarpeet ei kohtaa.

• Anonyymi

Mut mehä ei olla koskaa kauppaa tehtykää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut mehä ei olla koskaa kauppaa tehtykää?

Näitä sanoja voi twistaa ja vääntää loputtomiin, mutta mihin se johtaa? Nada tippiraha eli ei mihinkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä sanoja voi twistaa ja vääntää loputtomiin, mutta mihin se johtaa? Nada tippiraha eli ei mihinkään

Kuka kertois stoorin mun puolesta esim kuudellakympillä pämppärahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kertois stoorin mun puolesta esim kuudellakympillä pämppärahaa

Uutta terangia testaan.

• Anonyymi

Kuule gubbe ku mulla ole sullekaan mitää personoitua heittää pöytään huomionkipee

• Anonyymi

ohi

• Anonyymi

No etten sanois on joo.

• Anonyymi

Blaa blaa blaa blaa blaaah, höpöjuttuja 😂

• Anonyymi

Ukkosen ihmeitä kuten natiivit sanovat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukkosen ihmeitä kuten natiivit sanovat

Puhu jotai ihan ukkosen ihmeitä. Nii i monikin kyllä

• Anonyymi

Ohi niiiiin että heilahti.

• Anonyymi

For sure sugarbabies.

• Anonyymi

Oletko sinä tämä yksi ja sama palstan hullu sekopää joka haukkuu naisia minkä kerkeää, varsinkin jotain tiettyä, ja samalla itkee kun se nainen ei lähesty häntä eikä tee aloitetta?..
      Kuule, se ihan yleinen normaali tilanne tässä maailmassa että kiinnostus ei ole molemminpuolista ja aikuisen ihmisen täytyy se vain kestää, et todellakaan ole ainoa. Eikä kukaan edes halua olla ystävä noin hullun ihmisen kanssa joka ei osaa muuta tehdä kuin haukkua ja uhkailla muita ja toivoa heidän kuolemaansa yms. Ei kukaan nainen ole sinulle velkaa sitä että ihastuu sinuun eikä sinulla ole oikeutta sen takia toivoa heille pahaa. Grow up.

• Anonyymi

Lisäksi kaiken tämän päälle et varsinkaan voi odottaa mitään ALOITETTA tältä naiselta. Onhan tuo nyt täysin munatonta meininkiä että et itse voi mennä hänelle mistään juttelemaan vaikka olet kiinnostunut, ja sitten kiroat sitä naista kun hän ei ole sinuun aivan lääpällään.

• Anonyymi
      UUSI

En tunnista itseäni tästä mies
      Mut tunnistan sinun alentuneen persoonasi
      Olet kuin toi nainen mistä puhut
      Mies joka on alentunut itsensä kaikkien naisten käyttöön
      Ja vielä ruikutat ihan samoin asiasta .
      Kasva ja korjaa itsesi jooko ♥️

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      122
      5585
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      95
      4821
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      140
      4774
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      368
      2235
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      122
      2126
    6. 108
      1827
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1577
    8. 373
      1328
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1161
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      224
      1150
    Aihe