Mitenkään erityisen nätti. Pääosin näen vaan virheitä
En edes ole
35
426
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Teinit, eikö teillä ole muita kanavia muka kuin tämä vanhusten suomi24?
- AnonyymiUUSI
Mene muualle sitten.
- AnonyymiUUSI
Ai. 😞
- AnonyymiUUSI
Mun tuttava on kans ruma.
n33- AnonyymiUUSI
Kuka haukkuu toisia? Taitaa oma peilisi särkyä kun siihen katselet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka haukkuu toisia? Taitaa oma peilisi särkyä kun siihen katselet.
Voin ostaa uuden peilin, mutta sinä et voi ostaa uutta naamaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ite näytät korppikotkalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei peili poikineen sua siltikä kaunista. Saitko kommentillas paljoki bonuspisteitä?
-sivupeili
- AnonyymiUUSI
Älä katso virheitä vaan kokonaisuutta.
- AnonyymiUUSI
Miksi sitten täällä vingut?
- AnonyymiUUSI
en juuri mieti sitä ulkonäköä sun kohallas oot ainoo ketä kykenen rakastamaan tässä elämässä mutta ei me vaan pystytä olla sovussa nii oon sit ikuisesti yksin
- AnonyymiUUSI
En minäkään. On sanottu asia päin naamaa.
- AnonyymiUUSI
Jotenkin nää saanut mut tuntemaan itseni rumaksi. Vaikka irl kukaan varmaan ikinä ole niin mulle sanonut.
- AnonyymiUUSI
#sitä se kehopositiivisuus aiheuttaa, ettei saa edes rakentavaa kritiikkiä antaa, kun joku heti syö itsensä hengiltä tms.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
#sitä se kehopositiivisuus aiheuttaa, ettei saa edes rakentavaa kritiikkiä antaa, kun joku heti syö itsensä hengiltä tms.
se mitä pskaa tänne ihmiset pistää on rakentavasta kaukana kuule
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sitä tarkoita vatun palikka. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin parempi että et sano/kirjoita yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole mitenkään erityisen lihava. Niin no mä en kaipaa rakentavaa kritiikiä ulkonäöstöni. Enkä mitään mielipiteitä mistään itseäni koskevasta ihmisiltä joita en kunnioita pätkääkään jotka eivät tiedä mitään elämästäni oikeasti. He voivat ola minunkin mielestäni kuvottavia käytökseltään jopa ulkoisesti mutta olen siitä hiljaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekin kumma et nää kritiikin antajat netissä muistuttaa itse lähinnä prsereikää. Mut toista on ne jotka antaa kaunista palautetta netissä ja irl.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekin kumma et nää kritiikin antajat netissä muistuttaa itse lähinnä prsereikää. Mut toista on ne jotka antaa kaunista palautetta netissä ja irl.
Sä oot niin lutunen vihaisena. 🤣. Siinä sulle söpöä palautetta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot niin lutunen vihaisena. 🤣. Siinä sulle söpöä palautetta.
Joo kiva että tykkäät. Muuta tunteihan sä et oikeastasn aikaan saakkaan.
- AnonyymiUUSI
Ihmiset khyl osaa katsoa peiliin. Me tiedämme omat kauneusvirheemme ilman että niistä sanotaan/kirjoitetaan päin naamaa. Minulta puuttuu hampaita, sen tiedän kyl, siitä huomauttelu ei auta asiaa yhtään. Kun ei ole rahaa millä saisin uudet, edes tekarit. Siksi olen masentunut osaksi ja vältän juttelua miehille. Vaikutan tylyltä tuppisuulta. Anteeksi siitä miehille.
- AnonyymiUUSI
Älä esiinny toisena.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä esiinny toisena.
Kenenä esiinnyn?
- AnonyymiUUSI
Silti kirjoitat ikävä palstalle. Heh, heh.. Taisi jälleen olla muut motiivit.
- AnonyymiUUSI
Niin-in minä ikävöin miestä. Voivoi.
- AnonyymiUUSI
Ai niin olen vielä ylipyöreä, sekin vaikuttaa että en kehtaa lähestyä ihmisiä kun ajattelen heti että arvostelevat minua ulkomuotoni vuoksi. Vuosien koulukiusaamiset taustalla, niin itsetunto matala vielä näin 50+ Kyllä kiusaaminen ja arvostelu jättää jäljen sieluun. Miut vaan teillekkin kaikille kiusaajille. Toivottavasti tunnette piston sydämessänne.
- AnonyymiUUSI
Jokainen on sen näköinen kun on syntyessään luotu . Ei siinä muiden arvostelu auta yhtään , osalla on tietenkin tässäkin lotossa parempi tuuri . Ja juuri nämä ovat hyviä arvostelemaan muiden naamaa .
- AnonyymiUUSI
Olet nätti, ja minun silmissäni maailman kaunein ja seksikkäin nainen. 💯
- AnonyymiUUSI
Ei minulta. Ihmisen sisäinen kauneus korjaa kaikki hänen ulkoiset "virheensä".
- AnonyymiUUSI
Inhoan näitä kehujen kalasteluviestejä. Mikset ap kirjoittanut vaan suoraan, että kerro mies minulle, että olen kaunis ja kehu erityisesti mistä piirteistä minussa tykkäät.
- AnonyymiUUSI
Se oli vain toteamus 🤭 meinaatko että aina vain kalastelen
- AnonyymiUUSI
Minä oon aika kaunis nainen.
- AnonyymiUUSI
Minusta hän on hyvin nätti.
https://www.youtube.com/watch?v=5v0_t44ou6k&list=RD5v0_t44ou6k&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
.............................................................................................................
https://www.youtube.com/watch?v=FLdjvAQhPyw&list=RDFLdjvAQhPyw&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Minäkin olen kaunis. Enkä tunne ketään rumia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511768- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586196Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715116- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164373- 1183845
- 813343
- 481821