Uutinen kertoo totuuden kaivoksen kohtalosta!
Kaivos täyttyy vedellä.
16
313
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
nyt sitten ämpärihommille.
- AnonyymiUUSI
Tämähän on ollut meille tiedossa, nämä ämpäripäät vain tehtailevat näitä satujaan.
Nämä viisaammat, itse kaivoksen sisällä temmeltäneet, ovat tienneet totuuden, rahaa imevä järjestelmä olisi pitänyt stopata kuulemma jo paljon aikaisemmin, nyt sitä on pakko veivata vielä kevääseen - 26. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on ollut meille tiedossa, nämä ämpäripäät vain tehtailevat näitä satujaan.
Nämä viisaammat, itse kaivoksen sisällä temmeltäneet, ovat tienneet totuuden, rahaa imevä järjestelmä olisi pitänyt stopata kuulemma jo paljon aikaisemmin, nyt sitä on pakko veivata vielä kevääseen - 26.Ei se ollut ihme, jos Hiukkanen(Laguna) kiihdytti perävalot vilkkuen rapakon taakse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä viisaammat, itse kaivoksen sisällä temmeltäneet, ovat tienneet totuuden, rahaa imevä järjestelmä olisi pitänyt stopata kuulemma jo paljon aikaisemmin, nyt sitä on pakko veivata vielä kevääseen - 26.Eikö.hallutuksrn PJ olisi voinut hoitaa asian?
- AnonyymiUUSI
Hyvä maauimala koko suomen peräSS jugendille..🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
- AnonyymiUUSI
Onko lakkovahdeille uutta porttia missä seisoskella? Olcconen?
- AnonyymiUUSI
aikansa kutakin sanoi koia kun...
- AnonyymiUUSI
Voisitko laittaa linkin tai kertoa, mistä olet tiedon saanut/lukenut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oiskoon syytä tarjota epäluottamusta valtuuston seuraavassa kokouksessa!
Arvaapa kenelle? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kuultu jo pitemnältä kuin uutisvuodosta, Pyhäjärvellä tämä oma tieto ja tiedotus on aina hälläväliä.
Jokainen ymmärtää, että näin käy, vieläkin turhaan puurtavat kevääseen.
Suomi on rahapulassa EU - kiskoo pienen Suomenkin putipuhtaaksi, toinen on NATO, pohjaton säkki.
Vanhukset ryöstetään, ilman hoitoa jääneenä nopea, SS - tyylinen poistojärjestelmä on saatu käyntiin, lääkärit ovat näköjään sitä sun tätä, Tk:t myynnissä ympäri Suomea, eiköhän se näin käyne täälläkin, kuiske kuuluu, dollarit ja eurot vaihtaa taas taskuja.
Hotellista saadaan vastaanottokeskus kiinalaisille, joko aloitetaan, töitä olisimme vaille, perseen pesijöitä kaivataan rantaraiteille, vaihtuvuus rajua, toiminnot sen mukaisia.
Meni malliinsa, ei olisi uskonut, että meidän Pyhäjärvikin suistui railoon.
Kaivoksen tuotot maailman tuuliin, joillekin tietysti vähän omiin taskuihin.
Korruption kukoistus ohi, mitä nyt Ukrainan siivellä, sodan varjolla, nämä omat haikalansa, niitä riittää.
- AnonyymiUUSI
Nyt ei tarvitse luulla, ei kuvitella, ei uskoa. Nyt se on totta. Kiitos tänne linkitetystä
uutisartikkelista. Oli selvä, tietopohjainen ja nimet alla.
Siksikö täällä iltakoulua pidettiin? Nyt salaisuudet on tulleet julki, karu todedllisuus!
- AnonyymiUUSI
Joutuuko tynnyrinpotkijat oikeisiin töihin vielä??
- AnonyymiUUSI
Koitahan sinä joskus edes hankkiutua töihin saatanan nilkkk
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koitahan sinä joskus edes hankkiutua töihin saatanan nilkkk
Minä olen töitä tehny enemmän mitä sinä oot syöny perunaa saatanan pummi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen töitä tehny enemmän mitä sinä oot syöny perunaa saatanan pummi.
Rupeaako ahdistamaan? 11.55
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865371
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai744709Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1314670Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3702114- 951733
- 991617
- 2571507
- 3511206
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581034- 2001021