Sen on oltava Riikka Purra. Sen verran alfa-nainen että on hyvä pressa🇫🇮👍
Seuraava presidentti
20
206
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös Riikka ole alikersantti. Nykyinen on vain korpraali.
- Anonyymi
Purraon niin kylmäkiskoinen vailla empatiaa että kohtu on tappanut kolme sikiötä
- Anonyymi
persun provo taas kerran
- Anonyymi
Rukka Purra! Älä välitä negatiivisista viesteistä!
I ♥️ Riikka!! - Anonyymi
Päivi Räsänen on minun suosikkini.
- Anonyymi
siinä vasta kylmä nainen
- Anonyymi
Etuskunta perussuomalainen.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Kannatan ! 👍
- Anonyymi
Mamuille sitten alkamaan samantien on stop lennot ja palautukset Helsinki Vantaan kentältä, joista laskutetaan heidän kotimaataan. Jos Trumppi pystyy pystyy Purrakin.
- Anonyymi
Varsinkin sulle postimerkki peräloosteriin ja adjö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin sulle postimerkki peräloosteriin ja adjö
En omista mustia viiksiä tai taxilupaa.
- Anonyymi
Kyllä olisi ihanaa nähdä kaikki viiksivallu Boratit rivissä lentokoneessa matkalla kohti kotimaataan! Vuosia, kun ovat oleskeluluvalla veronmaksajien rahoilla eläneet.
- Anonyymi
Duunarit ne sinunkin sossu pummin tuet maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duunarit ne sinunkin sossu pummin tuet maksaa
Ei duunarit kykene enää mitään maksamaan. Porvaristo tätä maata ruokkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei duunarit kykene enää mitään maksamaan. Porvaristo tätä maata ruokkii.
Duunari porvariston omaisuuden tekee, pienellä palkalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duunari porvariston omaisuuden tekee, pienellä palkalla
Duunareilla vähemmän löysää rahaa kuin KELAn riveissä oleville.
KELA antaa varmuutta ja vakautta tulevaisuuteen👍👍 Hyvä minä, olen päässyt isoon firmaan kirjoille.
- Anonyymi
Kyllä ne saavat ihan tarpeeksi palkkaa ja vieläpä rahaa vaikka eivät ole töissäkään. Ei duunarin ole tarkoituskaan rikastua työllään, vaan tulla jotenkin toimeen.
- Anonyymi
Riikka puhunut alusta lähtien totuutta. Nyt alkaa velka vasta näkymään.
Miksi ei ole uskottu aikaisemmin, mitä Purra kertonut?
Paras nainen presidentiksi.- Anonyymi
Vanha nainen toisella kierroksella ja kolmatta pukkaa. Loistava valinta mihin tahansa toimeen samoin kuin Kaisa Juuso ja SivariJussi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998