Että siksi sinä et saa elämäsi rakkautta ennekuin kerrot hälle kaiken, muutoin mikään ei etene elämässänne
Totuus on kaikki
Sinulla on niin paljon salaisuuksia mies
25
410
Vastaukset
- Anonyymi
Eräälle joka halusi aidosti kuunnella mitä minulla on sydämellä kerroin kaiken. Ihan kaiken.
- Anonyymi
Kyllä...
- Anonyymi
Niitä riittää.
- Anonyymi
Kertoisin sille naiselle kaiken mitä kysyisi. En salaisi häneltä mitään. Oma-aloitteisesti en puhu asioista juurikaan.
- Anonyymi
Mitä voi odottaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä voi odottaa ?
Ei ole mitään isoja luurankoja kaapissa. Paljon häpeää, typerää käytöstä, murheita, kipeitä muistoja jne. Ei ole mitään salaisia lapsia tai exiä.
- Anonyymi
Jo'! Jo'! Kerron heti!
- Anonyymi
Annoitko sille rahaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annoitko sille rahaa?
Jo'! Jo'! Annoin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo'! Jo'! Annoin!
Et antanut. Et maksanut edes sen matkoja. Kyllästyit kun ei siitä mitään tullut.
;) minä tiedän
~ñ~
- Anonyymi
Mitään ei jää kertomatta kun vaan pääsee kertomaan!
Pidä huoli omista asioistasi palstapuoskari!- Anonyymi
Odotan sitä että tulet ja kerrot totuuden ❤️.
Tumma Mn
- Anonyymi
Minä en salaa mitään ja sitten yhdessä päätetään mitä tehdään ja miten kunhan yhdessä jatketaan matkaa ja rakastetaan.
- Anonyymi
Ei sitten mitään salaisuuksia... ;-))
- Anonyymi
Niin sen pitäisi olla =} puhtaalta pöydältä
- Anonyymi
Mä ole salannu mitään mitä olen tehny todistappa sinä että ihminen pystyy nukkuessaan tekeen mitään muuta kun nukkumaan
- Anonyymi
HV!
- Anonyymi
Samoin kultaseni. Sinulla on oma käsityksesi ja minulla omani, jonka pohjalta toimin riippumatta palstasta 😘
- Anonyymi
Enkä mä usko tollasiin elämän rakkauksiin miksi tähän mennessä jokainen nainen mulle on jostain valehdellu ottaen huomioon että jo valkoinen valhe on mulle valhe siksi mä en vaivaudu edes kyselemään ni ei tarvi turhaan kokea painetta valehdella jos silti valehtelee on se jo tietoinen valinta
- Anonyymi
Kaikilla ihmisillä on salaisuuksia ja jokainen päättää itse haluaako niistä kertoa.
Mennyt on mennyttä. Joka päivä avautuu uusi sivu. Jokaisen stoori on erilainen.
Tykkään ihmisistä, joiden stoori ei ehkä ole ihan tavanomainen ( omakotitalo, lapset, koira, työ jossa ollut 20 vuotta).
Jokainen elämänvaihe opettaa ja kasvattaa. Vaikka kävis pohjamudissa välillä.
Jokaisen elämä on arvokas ja ainutlaatuinen jokaista hetkeä myöten. - Anonyymi
Outo tapa kirjoitella jonkun olemattomista salaisuuksusta
Kuinka ap: n omat? Niitähän ei ole;) - Anonyymi
https://youtu.be/2chWp8K6PFE?si=EIAiTPhwPXNkZE4G Kysyköön itse sitten ehkä joskus jos tahtoo tietää.
- Anonyymi
Rehellisyys on katoavaista, näinä jumalan hylkääminä päivinä itsekkyys sekä kunniattomuus on voimissaan. Mutta rakkauden edessä on syytä olla omantunnon kanssa sinut.
https://www.youtube.com/watch?v=ZxS7TFGIe8Y&list=RDZxS7TFGIe8Y&start_radio=1
Hyvää yötä ❤️ - Anonyymi
Ei ole mitään salaisuuksia mitä en voisi hänelle kertoa. Hän todella yllättyy, kun keron kaiken itsestäni. En harrasta irtosuhteita enkä mitään muutakaan salattavaa elämässäni ole. Painan tasaista arkea vaikka sivusta tuulee välillä kovaakin. Vahva olen ja tiedän voimavarani mihin pystyn. Läheiset ja todelliset ystävät pitävät minut maassa vaikka välillä en siellä olekaan. Tavoittelen sitä mikä on minulle tärkeää ja mitä haluan. Se maaliviiva on jo näköpiirissäni ja sinne menen
- Anonyymi
Salaisuuksien kammiossa yöt pakertamassa loruja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114669Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734415Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951789- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61129Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3561127- 611010
- 67989
- 92958