Kun ottaisit yhteyttä ja toinen sanoisi, että vihdoinkin. Olen odottanut sun yhteydenottoa.
Miltä se tuntuis
22
500
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanalta
- Anonyymi
Ei mua enään kiinnosta käyttäydyt mua kohtaan paskasti joka kerta niin antaa olla
- Anonyymi
Eli olet ottanut yhteyttä, ja toinen käyttäytynyt pjaskasti? Vai oliko vain oletus?
- Anonyymi
Oisin ikionnellinen 🤍🩵
- Anonyymi
En ota enää yhteyttä.
- Anonyymi
Ei sinuunkaan ota kukaan enää yhteyttä.
Olet säälittävä, vastenmielinen pjaska.
Tuntuiko hyvältä?
Kaikkea pjaskaa ei tarvitse suoltaa ulos suustaan edes suoli24:ssa.
Jokainen teko ja jokainen sana jättää jäljen ihmiseen. Mitä sinä haluat jättää?
Sitä kannattaa miettiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuiko hyvältä?
Sitä kannattaa miettiä.Ottaa kyllä monikin, ystävätkin, heidän kanssa voi keskustella. Juntti*mmät kelluu liemissään ja kuvittelee kaiken. Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaa kyllä monikin, ystävätkin, heidän kanssa voi keskustella. Juntti*mmät kelluu liemissään ja kuvittelee kaiken. Miksi?
Tarkoitatko, että vain sinulle sopiville ihmiselle ja ystäville voit olla ystävällinen?
Ystävällisyys kuuluu kaikille. Siihen ei tarvitse korruptiota ja jakoa, kenelle vastailee ystävällisesti ja kenelle ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että vain sinulle sopiville ihmiselle ja ystäville voit olla ystävällinen?
Ystävällisyys kuuluu kaikille. Siihen ei tarvitse korruptiota ja jakoa, kenelle vastailee ystävällisesti ja kenelle ei.En tarkoita, kaikille olen ollut ystävällinen kenen kanssa olen keskustellut, aina. Tarkoitin heitä jotka eivät keskusteluun tai viestin vaihtoon kykene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuiko hyvältä?
Sitä kannattaa miettiä.Siinäpä vasta hyvä esimerkki 😏
'Elä niin kuin opetat' Ei taida kuulua sinun tapoihisi sitten lainkaan!
- Anonyymi
Hyvältä tietty.
Mut ei tuu tollasta tapahtumaa vastaan ikinä. - Anonyymi
Mukavaahan se olis, tietty
- Anonyymi
Loukkaantuneelta, koska en ole kenenkään tyyppiä ja inhoan valehtelijoita.
- Anonyymi
Kyllä sitä onki odoteltu! Tyyliin, no vttu vihdoinkin 🤣
- Anonyymi
Epätodelliselta, ei sitä tapahdu kuin unissa.
- Anonyymi
Miltä se ny vois tuntua mikä olisi yhteydenoton syy
- Anonyymi
Pysy kaukana petturi.
- Anonyymi
Millä tavalla on petturi?
- Anonyymi
Vähän kummalliselta miksi ei ole itse ottanut jos noin on. Näkyy kuitenkin edellee mun yhteystiedossa olevan.
- Anonyymi
Vanhasta on saanut jo opin, niin ei siihen enää tarvitse palata. Tämä on hienoin asia elämässäsi, minkä voit kokea 🥰
- Anonyymi
Hienolta!
- Anonyymi
Todella ilahtuisin ja haluaisin tavata heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"538738Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1515230Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1044816Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83802Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m833416Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta493311- 272860
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä332662Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html382559Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv882513