länsimaiden korruptiosta? Ilmaisia lounaita? Etuseteleitä? Sauna-iltoja?
Onko kokemuksia
23
307
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan tuota kokemusta. Nytkin on 2kpl joulukinkku kuponkeja mitkä laitan eteenpäin vähempivaraisille.
- Anonyymi
Oikein 👍
- Anonyymi
Hyvävelikerho = Korruptio !
- Anonyymi
Hyvät veljet on ja voi hyvin.
- Anonyymi
Ootko lehtiä lukenu ku kysyt
- Anonyymi
Oon aika paljonki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon aika paljonki
Eikös siellä korruptiosta puhuta. Vai oliko se eri asia kun suojaamme "veljet" toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siellä korruptiosta puhuta. Vai oliko se eri asia kun suojaamme "veljet" toisiamme.
Puhutaa. Kuin niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon aika paljonki
On kokemuksia
- Anonyymi
Nyt on kyllä vellit housuissa ylimmällä johdolla. Vielä ilkeävät mitätöidä muita. Koko ajan.
- Anonyymi
Kannattaa kiistää loppuu asti että emme kiusaa
- Anonyymi
Miksi yhtiön edustaja oli puhuttelutilaisuudessa
- Anonyymi
Kansallisihmeen kiusaajat
- Anonyymi
Ehkä jotain hanskahommeliloita.
- Anonyymi
Ei mennyt puhuttelu nappiin. Nyt sitten toivo siihen että tämä vaietaan kuoliaaksi. Tämä johtamistapa. Mikäs muu ei mene ihan nappiin.
- Anonyymi
Puhuttelussa ollut vaihtoi paikkakuntaa. Kuten moni muukin on tehnyt. Kunnan töissä on huono ilmapiiri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuttelussa ollut vaihtoi paikkakuntaa. Kuten moni muukin on tehnyt. Kunnan töissä on huono ilmapiiri.
Ei Helmiäsen eikä Hilibilin toiminnassa mitään väärää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei Helmiäsen eikä Hilibilin toiminnassa mitään väärää?
Kimpassa pelaavat golfia ja käyvät lounailla. Ehkä jotain syvällisempää?
- AnonyymiUUSI
Joo, isännöintiala täysin korruptoitunutta yhdessä remonttifirmojen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Mitenhä monta punaviinipulloo miekii oon isännöitsijälle kantanu? Se voip olla et se ei kymmänää putelii pysähy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhä monta punaviinipulloo miekii oon isännöitsijälle kantanu? Se voip olla et se ei kymmänää putelii pysähy.
Putelit on yksi lahjonnan muoto. Tuomion saa räikeämmistä tapauksista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa saivat vähän kovemmat tuomiot.
https://yle.fi/a/74-20180442
Samassa tapauksessa kai kymmeniä tai satoja tuomittiin lahjuksen ottamisesta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja sit on autot. Yhen mersun oon antanu. Ilman moottorii ku sen mie annoin aurakuskille ku se puhisti liittymän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1063180- 262644
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv722392Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m542364Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta312059- 871873
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71759Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä251568Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311422Orpon hallitus ottaa ennätysmäärän velkaa
koska valtion talouden nakkikioskin kirjanpitona nähnyt Marinin sosialistis-vinoutunut sukkahousuhallitus järjesti järj151385