länsimaiden korruptiosta? Ilmaisia lounaita? Etuseteleitä? Sauna-iltoja?
Onko kokemuksia
23
362
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan tuota kokemusta. Nytkin on 2kpl joulukinkku kuponkeja mitkä laitan eteenpäin vähempivaraisille.
- Anonyymi
Oikein 👍
- Anonyymi
Hyvävelikerho = Korruptio !
- Anonyymi
Hyvät veljet on ja voi hyvin.
- Anonyymi
Ootko lehtiä lukenu ku kysyt
- Anonyymi
Oon aika paljonki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon aika paljonki
Eikös siellä korruptiosta puhuta. Vai oliko se eri asia kun suojaamme "veljet" toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siellä korruptiosta puhuta. Vai oliko se eri asia kun suojaamme "veljet" toisiamme.
Puhutaa. Kuin niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon aika paljonki
On kokemuksia
- Anonyymi
Nyt on kyllä vellit housuissa ylimmällä johdolla. Vielä ilkeävät mitätöidä muita. Koko ajan.
- Anonyymi
Kannattaa kiistää loppuu asti että emme kiusaa
- Anonyymi
Miksi yhtiön edustaja oli puhuttelutilaisuudessa
- Anonyymi
Kansallisihmeen kiusaajat
- Anonyymi
Ehkä jotain hanskahommeliloita.
- Anonyymi
Ei mennyt puhuttelu nappiin. Nyt sitten toivo siihen että tämä vaietaan kuoliaaksi. Tämä johtamistapa. Mikäs muu ei mene ihan nappiin.
- Anonyymi
Puhuttelussa ollut vaihtoi paikkakuntaa. Kuten moni muukin on tehnyt. Kunnan töissä on huono ilmapiiri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuttelussa ollut vaihtoi paikkakuntaa. Kuten moni muukin on tehnyt. Kunnan töissä on huono ilmapiiri.
Ei Helmiäsen eikä Hilibilin toiminnassa mitään väärää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Helmiäsen eikä Hilibilin toiminnassa mitään väärää?
Kimpassa pelaavat golfia ja käyvät lounailla. Ehkä jotain syvällisempää?
- Anonyymi
Joo, isännöintiala täysin korruptoitunutta yhdessä remonttifirmojen kanssa.
- Anonyymi
Mitenhä monta punaviinipulloo miekii oon isännöitsijälle kantanu? Se voip olla et se ei kymmänää putelii pysähy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhä monta punaviinipulloo miekii oon isännöitsijälle kantanu? Se voip olla et se ei kymmänää putelii pysähy.
Putelit on yksi lahjonnan muoto. Tuomion saa räikeämmistä tapauksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa saivat vähän kovemmat tuomiot.
https://yle.fi/a/74-20180442
Samassa tapauksessa kai kymmeniä tai satoja tuomittiin lahjuksen ottamisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja sit on autot. Yhen mersun oon antanu. Ilman moottorii ku sen mie annoin aurakuskille ku se puhisti liittymän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813222Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853675Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1232978Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511339Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989