itsestäsi ihan liikoja? Siksi olet yksin ja onneton. Kannattaisko katsoo itseään realistisesti ja arvioida tilanteet ihan uusiksi.
Mies luuletkohan
39
492
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Heh! Hauska, että sinä sanoit noin! 🤣 en nyt viitsi sanoa mitään, ettet loukkaannu tai masennu.
- AnonyymiUUSI
Et edes tiedä kuka sanoo ja mitä. Olet niin säälittävä.
- AnonyymiUUSI
Loukkaannuitko itse kun sinuun ihastuttiin. Miten kehtasikaan? Olet kylmä ja hirveä. Näen suorastaan sen sairaan virneesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Loukkaannuitko itse kun sinuun ihastuttiin. Miten kehtasikaan? Olet kylmä ja hirveä. Näen suorastaan sen sairaan virneesi.
Ohi! Kukaan ei ole ihastunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et edes tiedä kuka sanoo ja mitä. Olet niin säälittävä.
Vaikutat juuri sellaiselta, jonka kanssa olisi yksinäisempää ja onnettomampaa. -sivusta-
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat juuri sellaiselta, jonka kanssa olisi yksinäisempää ja onnettomampaa. -sivusta-
No, katsopa kommentti mihin vastattiin. Metsä vastaa kun sinne huudetaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, katsopa kommentti mihin vastattiin. Metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Voi kuule samoin sulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kovastipa tykkäät silti hänessä roikkua.
muuten olisit jo mennyt eteenpäin ilman ylimääräisiä kommentteja 😏 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kovastipa tykkäät silti hänessä roikkua.
muuten olisit jo mennyt eteenpäin ilman ylimääräisiä kommentteja 😏Näköjään tykkäät joo roikkua minussa.
- AnonyymiUUSI
Kir*i joutuu uudestaan niuvaan jos sille puhuu totta😉 annetaan sen nyt pirjoilla. Jos ei naisesta saa huomiota niin repii sen miehestä. Snake woman🦀
- AnonyymiUUSI
Voi olla yksin olen oma valintaisesti onneton en ole missään mielin prempi olla yksin kuin toimimattomassa parisuhteessa ei ole ainakaan vieressä joku kokoajan vaatimassa jotain antamatta itse mitään vaikka vaatia osaakin itsestäni mulla on realiteetit ihan kohdillaan ulkonäkö ei riitä rahaa ei ole riittävästi ikää mulla on jo sen verran että pitäs tietää mitä elämältäni haluan silti en tiedä kun sen mitä en elämältäni halua ainakaan
- AnonyymiUUSI
Aloittajan omaa toiveajattelua, ja sitten itse on ikävä palstalla ;D
- AnonyymiUUSI
En luule. Olen ujo luuseri. Siksi tarvitsen lempeän ja huolehtivan naisen joka ei kiusaa ja ymmärtää ujoutta.
- AnonyymiUUSI
Minä en siihen rooliin ole koskaan halunnut, enkä tule haluamaan! Kiitos ihan hel..tisti siitä, etten voinut toetuttaa omaa unelmaani työhön ja elämääni liittyen sinun takia! Kunhan tieto leviää niin ymmärrät miten paljon pahaa ne vuodet saivat aikaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en siihen rooliin ole koskaan halunnut, enkä tule haluamaan! Kiitos ihan hel..tisti siitä, etten voinut toetuttaa omaa unelmaani työhön ja elämääni liittyen sinun takia! Kunhan tieto leviää niin ymmärrät miten paljon pahaa ne vuodet saivat aikaan!
Miksi pitää olla aina niin salamyhkäinen. Asiat selviää suoraan puhumalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisit oikeasti alkaa etsiä tietä pois tuosta vihasta. Tsemppiä, kyllä sinusta tykätään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisit oikeasti alkaa etsiä tietä pois tuosta vihasta. Tsemppiä, kyllä sinusta tykätään!
Vastasit trollille
- AnonyymiUUSI
Möllötellään niinkuin muutkin ihmiset. En ole onneton, en mitään luule, siinä meni metsään... ;-))
- AnonyymiUUSI
Onpa erikoista olettamista ja spekulaatiota.
-nainen - AnonyymiUUSI
En nyt halua haastaa riitaa, mutta jos on sinkkuna, niin tuoko on oletus kaikkien sinkkujen kohdalla? Naisena tässä pohdiskelen.
🤭
☕️
Meinas mennä kahvit väärään rööriin - AnonyymiUUSI
Ok Marja-Leena!
- AnonyymiUUSI
Älä nyt loukkaa, ettei ole kohta Sirpa-Leena. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Juu vuoden verran lykännyt nyt parturia, mutta kyllä se tästä pikkuhiljaa alkaa realistisemmaksi muuttumaan.
- AnonyymiUUSI
Tänne ainakaan kuulu
- AnonyymiUUSI
Sanotaan vaikka että kokemusta huonoista suhteista on sen verran, ettei ole heti kiire yrittää uudestaan. Voin hyvin olla loppuelämän ilmankin suhdetta, jos ei löydy sopivaa.
- AnonyymiUUSI
Ajattelen itsestäni liian vähän, pelkään todella paljon vaikuttavani limaiselta, enkä kiinnostu yleensä kenestäkään kovin paljoa. Siksi olen yksinäinen.
- AnonyymiUUSI
Vanhempi teiniksi jäänyt mies kyttää nuorempia sillai ja luulee naisten rakastuvan onnettonaan ulkonäköön. Ei ole huomannut ajan tuomia muutoksia.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne on huomattu, mutta naiset itse ovat komeaksi väittäneet, vaikka olen ulkonäköä vähätellyt. Ei nyt ihan osu tämäkään maalitus 🤷🏻♂️
- AnonyymiUUSI
Miehen luulot itsestä ei korreloi sen kanssa, että kuinka lujaa mies yrittää naisia. Eli jos mies luulee itsestään liikoja ei tarkoita, etteikö miehen tarvitsisi yrittää. Miehen pitää aina yrittää. Se taas on eri asia, että kiinnostaako yrittää vai ei ja se ei ole sidonnainen siihen mitä ajattelee itsestään, koska on myös se vaihtoehto, että on ilman naista. Jos nainen taas näkee miehen jota haluaa, niin miksi ei yritä? Luuleeko nainen itsestään liikoja. Aloittaja kuulostaa tällaiselta tapaukselta.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja ei luule mitään eikä yritä, ärsyttääkin huomata tuollainen epätoivoinen ja onnistumaton yrittäminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei luule mitään eikä yritä, ärsyttääkin huomata tuollainen epätoivoinen ja onnistumaton yrittäminen.
Mitä aloittajalla on tarjota miehelle naisena? Ehkä vika onkin siinä. Ei riitä, että nainen makaa sängyssä ja sohvalla.
- AnonyymiUUSI
Olen seiskan mies. Olen kiinnostunut seiskan naisesta, mutta hän ei halua minua, koska hän saa satunnaiseen se**iin treffisovellusten kautta joskus ysejäkin.
Tätä on nykyaika. On vain sopeuduttava. - AnonyymiUUSI
Olenko vain outo, sivusilmällä vain vilkuillaan??
- AnonyymiUUSI
Koet itsesi liian tärkeäksi ja koet tarvetta lytätä muita, se on ainoa keino millä voit kokea paremmuuden tunteita ja se toimii käänteisesti itseäsi vastaan. Keskitä huomio itseesi realistisesti ja omien vikojesi parantamiseen, muuten olet täällä palstalla vahtaamassa ja kyykyttämässä lopun ikääsi.
Ystävällinen huomio AP:lle.- AnonyymiUUSI
Miksi pitäisi tuntea paremmuutta, säälittävää energia hukkaa. Realiteetit realiteetteina, toisilla tuntuu olevan asioissa kilpailu, toisilla asiat latteasti asiana. Meitä on erilaisia.
Miksi pitäisi tuntea alemmuuttakaan. Jokainen on mikä on ilman ylemmyyttä tai alemmuutta. Asialinjalla. Kuivasti!
- AnonyymiUUSI
Kyl täs on luulot karissu.
- AnonyymiUUSI
En ole sillain ajatellut koskaan, että kelpaanko jollekkin, tai ei se ainakaan ongelma ole ollut.
- AnonyymiUUSI
Sain niin pahasti siipeeni edellisessä suhteessani, että se saattaa olla viimeiseni. Ei vain enää pysty luottamaan ihmisiin.
- AnonyymiUUSI
Sama minulla. Mies vain totesi yhteisien vuosien jälkeen "sinussa ei ole mitään hyvää" miks vitussa roikkui suhteessa? Olo on kyllä niin maahan lyöty. Itkut/romahtamiset läpi käyneenä aikanaan. Nyt ei itku tule.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1045497
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai944801Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1394752Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672169- 1101954
- 1051747
- 2561547
- 3701298
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591131- 2041061