voi edes ajatella, ettei minulla olisi omaa mielipidettä siihen, miksi en halua olla häirikön kanssa tekemisissä. Eikä menneet elämäni järkyttävimmät kymmenen vuotta, kerro mitään siitä muille miten kauhealta se kaikki tuntui! Elämässä ei tuntunut olevan iloa, koska ei saanut tehdä mieleistä työtä ja jos kävit joskus keikkatöissä, niin aina oli sitä täysin tarpeetonta kerrontaa tiettyyn henkilöön liittyen. Sitä joutui näkemään ja kokemaan aina kun ovesta ulos lähti, koska luulitte, etten ollut ymmärtänyt kaikkea! Se oli pelkkää piinaa alusta loppuun asti! Viimeiset kuusi ja puoli vuotta olivat aivan liikaa minulle ja siksi aloin voida todella huonosti ja silti yritätte yhä syöttää minulle tietoa henkilöstä, jonka takia voin todella huonosti kauan ja yhä voin! Lopettakaa kaikki se kertominen tietystä henkilöstä, en jaksa enää yhtään sitä kautta rantain kerrontaa! Tuntuu siltä että haluatte minun voivan yhö huonommin! Kauheita olette te jotka annoitte projektille luvan lupaa kysymättä! Haluan tehdä töitä ja siellä ei saa enää koskaan olla minkäänlaista kerrontaa kenestäkään! En halua uutta parisuhdetta, en uutta kaveria tai ystävää enää koskaan! Haluan elää yksin ja tehdä itselle mieluisaa työtä! Eli olen ihan samaa mieltä kuin ennen typerääkin typerämmän projektin aloitusta!
Miten kukaan
Anonyymi-ap
1
84
Vastaukset
- Anonyymi
Taidan tietää mistä puhut. Stalkkerin uhrina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit775924KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2794827Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202608Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282513Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT981594Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171461- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091284Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191241