Kiimanen nainen Tampereen alueelta etsii naista pano seuraksi

Anonyymi-ap

Olen 41 vuotias nainen mä oon Bi ja nyt jo pitkään halunnu naida naisen kanssa. Olisko kiinnostusta

14

2008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja mies kirjoittaa :)

• Anonyymi

No etpä pitkää tarinaa saanut aikaseksi. Onneksi meille muille.

• Anonyymi

Rämesika taas tyrkyllä yök

• Anonyymi

Hähähää mitäs taas olet. Joka hemmetin päivähän ittees tyrkytät.

• Anonyymi00011

Täällä olisi kiimainen nainen Pohjanmaalta. Olen kans aina halunnut naida naisen kanssa. Välimatka vain on harmillisen pitkä, mutta etsinnässä on tästä lähempää vakituinen panokaveri kiimaisimpiin hetkiin.

• Anonyymi00012

Kerrothan itsestäsi lisää?!
        t.toinen

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kerrothan itsestäsi lisää?!
        t.toinen

Haaveissa olisi löytää ystävä, jonka kanssa voisi harrastaa ja kokeilla kaikkea kivaa. Uusia harrastuksia, kahviloita, elokuvia jne., mutta ystävyys voisi muodostua myös intiimimmäksi, jos kemiat kohtaa. Ei mitään 24/7 yhdessä hengailua, vaan vähän rennommalla otteella. EP:n alueelta tai Pohjanmaan alueelta.

• Anonyymi00013

mistäpäin pohjanmaata olet?

• Anonyymi00015

Sun aloitus jäi mun mieleen lähtemättömästi. Voi rakas, mä niin haluaisin rakastella sun kanssa. Olisi ihanaa tavata vaikka kylpylässä. Saunoa ja uida yhdessä ja jatkaa siitä sitten hotelliin jatkamaan. Olen niin kauan etsinyt kiimaista naista ja siinä sinä olet nyt.

• Anonyymi00016

Kiinnostaisi,saanko yhteystietosi ?

• Anonyymi00017

Minäkin haluan saada naista ja mielellään Helsingistä, olen 41.v bi nainen. Muhkea ja kaunis nainen. Oisko kiinnostuneita?

• Anonyymi00018

Samanlainen Keski-Suomesta yhtyy haikailijoihin...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      30
      3700
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      49
      1608
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1328
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1171
    5. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1031
    6. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      170
      1021
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      78
      862
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      37
      760
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      47
      735
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      699
    Aihe