Olen 41 vuotias nainen mä oon Bi ja nyt jo pitkään halunnu naida naisen kanssa. Olisko kiinnostusta
Kiimanen nainen Tampereen alueelta etsii naista pano seuraksi
14
1955
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mies kirjoittaa :)
- Anonyymi
No etpä pitkää tarinaa saanut aikaseksi. Onneksi meille muille.
- Anonyymi
Rämesika taas tyrkyllä yök
- Anonyymi
Hähähää mitäs taas olet. Joka hemmetin päivähän ittees tyrkytät.
- Anonyymi00011
Täällä olisi kiimainen nainen Pohjanmaalta. Olen kans aina halunnut naida naisen kanssa. Välimatka vain on harmillisen pitkä, mutta etsinnässä on tästä lähempää vakituinen panokaveri kiimaisimpiin hetkiin.
- Anonyymi00012
Kerrothan itsestäsi lisää?!
t.toinen - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kerrothan itsestäsi lisää?!
t.toinenHaaveissa olisi löytää ystävä, jonka kanssa voisi harrastaa ja kokeilla kaikkea kivaa. Uusia harrastuksia, kahviloita, elokuvia jne., mutta ystävyys voisi muodostua myös intiimimmäksi, jos kemiat kohtaa. Ei mitään 24/7 yhdessä hengailua, vaan vähän rennommalla otteella. EP:n alueelta tai Pohjanmaan alueelta.
- Anonyymi00013
mistäpäin pohjanmaata olet?
- Anonyymi00015
Sun aloitus jäi mun mieleen lähtemättömästi. Voi rakas, mä niin haluaisin rakastella sun kanssa. Olisi ihanaa tavata vaikka kylpylässä. Saunoa ja uida yhdessä ja jatkaa siitä sitten hotelliin jatkamaan. Olen niin kauan etsinyt kiimaista naista ja siinä sinä olet nyt.
- Anonyymi00016
Kiinnostaisi,saanko yhteystietosi ?
- Anonyymi00017
Minäkin haluan saada naista ja mielellään Helsingistä, olen 41.v bi nainen. Muhkea ja kaunis nainen. Oisko kiinnostuneita?
- Anonyymi00018
Samanlainen Keski-Suomesta yhtyy haikailijoihin...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3792088Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh631333Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1371198
- 851097
- 94987
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133924- 48880
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760