Riisin mysteeri selvitetty.

Anonyymi-ap

Kertakaikkisesti ja lopullisesti.

Höyryttämällä valmistaa riisin kaikki paremmat ravintolat.

Ravintolat jotka ei ole parempia, myös keittävät ja hauduttavat.

Riisiä ei tule myöskään sekoittaa mihinkään paistamisiin ja muihin sörsselisekoituksiin.

16

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hyvä että lopulta ymmärsit.

• Anonyymi
        UUSI

Niin ja ajattele että villiriisiä on 80.000 lajia, vaikka näin vain torilla viittä lajia, pattaya rakkaus todellakin on mielentila.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja ajattele että villiriisiä on 80.000 lajia, vaikka näin vain torilla viittä lajia, pattaya rakkaus todellakin on mielentila.

Saatoit nähdä mutta kuva ei ollut sinun ja sinä et sitä riisiä ostanut koska sanoit ettet koskaan tehnyt ruokaa kotona Thaimaassa ja että olitte valinneet vaimon kanssa sellaisen linjan ettei teitä kumpaakaan kiinnosta ruoanlaitto ja söitte aina ravintolaruokaa.
        Kaiken lisäksi vaimosi katosi asunnostasi noin 2022 ja huoneisto meni tällaiseen kuntoon, jossa söit yksin ravintolasta muovipussilla haettuja ruoka-annoksia. https://ibb.co/jZ6yNN9c En tunne naista joka suostuisi tuossa asumaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saatoit nähdä mutta kuva ei ollut sinun ja sinä et sitä riisiä ostanut koska sanoit ettet koskaan tehnyt ruokaa kotona Thaimaassa ja että olitte valinneet vaimon kanssa sellaisen linjan ettei teitä kumpaakaan kiinnosta ruoanlaitto ja söitte aina ravintolaruokaa.
        Kaiken lisäksi vaimosi katosi asunnostasi noin 2022 ja huoneisto meni tällaiseen kuntoon, jossa söit yksin ravintolasta muovipussilla haettuja ruoka-annoksia. https://ibb.co/jZ6yNN9c En tunne naista joka suostuisi tuossa asumaan.

Kyllä emme juurikaan itse tehneet ruokaa se on totta, koska siinä ei ole mitään järkeä, vain kahdelle hengelle, sorry vaan kuvat on minun ottamia, vaimo tekee keittiössä nyt jotain iltapalaa, tee jotain harhoillesi, ennenkuin on liian myöhäistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä emme juurikaan itse tehneet ruokaa se on totta, koska siinä ei ole mitään järkeä, vain kahdelle hengelle, sorry vaan kuvat on minun ottamia, vaimo tekee keittiössä nyt jotain iltapalaa, tee jotain harhoillesi, ennenkuin on liian myöhäistä.

Ne "harhat" näkyy kuvissasi ja kirjoituksissasi. Joko olet päättänyt kertoa että minne katosi kolmaskin vaimosi? https://ibb.co/cmRXrTd
        Ette tehneet ruokaa ja ette olleet kiinnostuneita siitä, mutta milloin sinusta tuli riisin asiantuntija? Siinä kun tarvitaan kiinnostusta ruoanlaittoa kohtaan jo varsin paljon, että alkaa riisilajikkeita valkkaamaan ja tietämään niistä jotakin.

Se riisikuvasi on ainoa IMG-kuva minkä koskaan olet laittanut ja Androidi ei tallenna IMG-kuvana. Vaimosi tekee iltapalaa, olisiko korkea aika kuvata ne sormukset vaimon sormessa, joista kirjoitit kymmeniä kertoja? Kyllä kahdelle hengelle jo kokataan, ellei ole aivan uusavuton ja kädetön.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla hyvä muisti kun muistat että vaimo oli juuri kuvanottohetkellä tekemässä iltapalaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo tekee iltapalaa ja aurinko paistaa ikkunasta sisään, eli kello on korkeintaan 18.00. Aikainen iltapala.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne "harhat" näkyy kuvissasi ja kirjoituksissasi. Joko olet päättänyt kertoa että minne katosi kolmaskin vaimosi? https://ibb.co/cmRXrTd
        Ette tehneet ruokaa ja ette olleet kiinnostuneita siitä, mutta milloin sinusta tuli riisin asiantuntija? Siinä kun tarvitaan kiinnostusta ruoanlaittoa kohtaan jo varsin paljon, että alkaa riisilajikkeita valkkaamaan ja tietämään niistä jotakin.

Se riisikuvasi on ainoa IMG-kuva minkä koskaan olet laittanut ja Androidi ei tallenna IMG-kuvana. Vaimosi tekee iltapalaa, olisiko korkea aika kuvata ne sormukset vaimon sormessa, joista kirjoitit kymmeniä kertoja? Kyllä kahdelle hengelle jo kokataan, ellei ole aivan uusavuton ja kädetön.

Kuten sanoin, android kamera tallentaa ihan mihin tahansa formaattiin eikä nyt ole kyse edes formaatista vaan, tallennuksen nimestä se voidaan itse määritellä, täysin vapaasti, vaimo teki parhaillaan iltapalaa, ei kahdelle ole mitään järkeä kokata itse, varsinkaan thaimaassa, koska ruokaa voi ostaa hyvin edellisesti valmiiksi tehtynä.

Toinen huomio on vaimoni sormukset laiton niistä kuvan vaimoni sormessa kun hän ajoi sokataa, tänne kuukausi sitten.

Tee laiffila elämällesi jotain sinulla on paljon ongelmia, yritä korjata tilannetta.

Minä osaan varmasti laskea mikä kannattaa mikä ei kannata, eikä kaltaisesi resupekka kannata paljonkaan soittaa lärviä kun ei sinusta ole juurikaan miehen mallia, kun pakenit siitä velastakin, reppana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanoin, android kamera tallentaa ihan mihin tahansa formaattiin eikä nyt ole kyse edes formaatista vaan, tallennuksen nimestä se voidaan itse määritellä, täysin vapaasti, vaimo teki parhaillaan iltapalaa, ei kahdelle ole mitään järkeä kokata itse, varsinkaan thaimaassa, koska ruokaa voi ostaa hyvin edellisesti valmiiksi tehtynä.

Toinen huomio on vaimoni sormukset laiton niistä kuvan vaimoni sormessa kun hän ajoi sokataa, tänne kuukausi sitten.

Tee laiffila elämällesi jotain sinulla on paljon ongelmia, yritä korjata tilannetta.

Minä osaan varmasti laskea mikä kannattaa mikä ei kannata, eikä kaltaisesi resupekka kannata paljonkaan soittaa lärviä kun ei sinusta ole juurikaan miehen mallia, kun pakenit siitä velastakin, reppana.

Joko olet päättänyt kertoa että minne katosi kolmaskin vaimosi? https://ibb.co/cmRXrTd

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aurinko paistaa ikkunasta sisään ja lumppunen tekee iltapalaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aurinko paistaa ikkunasta sisään ja lumppunen tekee iltapalaa.

Huorittele reppana hieman vähemmän, laiffila.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeps, takuueläkkeellä on pakko osata laskea, mitä kannattaa ostaa. Tosin, ruokamenoissa saisit säästettyä ostoksiin huomattavasti, kun jompikumpi opettelisi kokkaamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeps, takuueläkkeellä on pakko osata laskea, mitä kannattaa ostaa. Tosin, ruokamenoissa saisit säästettyä ostoksiin huomattavasti, kun jompikumpi opettelisi kokkaamaan.

Maksa yelisi niin ei tarvitse seniorina kerätä pulloja... 55555 kuten nyt
        teest, mutta se on vain hyvä asia, koska se siivoaa luontoa, joten jatka sitä.
        Ja raasu en ole takuueläkkeellä vaan ihan hyvällä työeläkkeelle, jonka työnantaja on maksanut, ennen vuotta 2006,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Maksa yelisi niin ei tarvitse seniorina kerätä pulloja... 55555 kuten nyt
        teest, mutta se on vain hyvä asia, koska se siivoaa luontoa, joten jatka sitä.
        Ja raasu en ole takuueläkkeellä vaan ihan hyvällä työeläkkeelle, jonka työnantaja on maksanut, ennen vuotta 2006,

Apukoulun kirjoitusvihreet taas pomppaa silmille. Ja järjetön agenda.

• Anonyymi
      UUSI

Liekö Pasanen tehnyt viimeaikoina "lohi"keittoa, kirrestä tietenkin.

• Anonyymi
        UUSI

Kohtapa suahaan oikein hyvää tappaiskeittoa ku jouluki on tulossa ja siasta tehhään kinkkua ja sylttyä. Kalttaamisesta en oikein välitä. En karvoistakaan.
        Ne mykyt ja sydän on siinä keitossa parasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      127
      5735
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2549
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2467
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      5
      2053
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1293
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      58
      1045
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      8
      1032
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      902
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      815
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      805
    Aihe