Pyörän huolto

Anonyymi-ap

Onko Raahessa paikkoja joissa voisi vaihdattaa polkupyörän takakumin sisuskumineen? Jopa niin ettei niitä itse tarvitse noutaa. Sportiassa on kuukauden jono, Raahen pyörä- ja pienkoneen numero ei ole toiminnassa. Kyselee ontuva vanhus 🤔

18

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saloisten koijari seppo, se myy vaikka käpyrenkaan sun nopsaan

• Anonyymi

Eikö ontuvalla vanhuksella edes kädet toimi kun pitää mokomaan apua anella? Ontumisesta huolimatta pystyy kuitenkin polkupyörällä ajamaan!?

Minä opin nuo rengashommat viimeistään jo alakansakouluikäisenä. Ja rekaanpaikkauksen maantiellä noin 15 -vuotiaana, kun soratiellä melkein joka reissulla terävä kivi puhkaisi renkaan.

Oikeasti uskoisin, että aloittaja on noin parikymppinen ruumiillisesti terve työtä vieroksuva tyyppi, jonka käsissä ei pysy muu kuin sätkä ja olutpurkki. Tätä white trashia meillä on enemmän kuin tarpeeksi.

• Anonyymi

Ok, kiitos hyvistä neuvoista ❤️ Kun on jalkavaivoja niin on helpompi ajaa pyörällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, kiitos hyvistä neuvoista ❤️ Kun on jalkavaivoja niin on helpompi ajaa pyörällä.

Minulta ainakin lähtee vakituinen pyöränhuoltopaikka kun Pattijoen Kone-Vapari lopettaa toimintansa oli kätevästi lähellä S-Markettia vain talutusmatkan päässä Pietarinpolulta.Kohta pitää viedä ties kuinka pitkän matkan päähän PERKELE!!ja millä helvetillä minä sen sinne vien?kyllä tuo lopetuspäätös on niin aivoton ettei hölmömpää voi olla kenenkähän vatipään aivoista se on kotoisin hänelle antaisin rangaistukseksi syödä purkin etovan hajuista ja makuista hapansilakkaa(suurta herkkua Ruotsissa) joka pala pitää syödä vaikka yrjöttäisi miten lisäksi toivotan oikein hyvää ruokahalua varsågod.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta ainakin lähtee vakituinen pyöränhuoltopaikka kun Pattijoen Kone-Vapari lopettaa toimintansa oli kätevästi lähellä S-Markettia vain talutusmatkan päässä Pietarinpolulta.Kohta pitää viedä ties kuinka pitkän matkan päähän PERKELE!!ja millä helvetillä minä sen sinne vien?kyllä tuo lopetuspäätös on niin aivoton ettei hölmömpää voi olla kenenkähän vatipään aivoista se on kotoisin hänelle antaisin rangaistukseksi syödä purkin etovan hajuista ja makuista hapansilakkaa(suurta herkkua Ruotsissa) joka pala pitää syödä vaikka yrjöttäisi miten lisäksi toivotan oikein hyvää ruokahalua varsågod.

Ihan yrittäjän omista aivoista lähti ja syy koska toiminta oli kannattamatonta.

• Anonyymi

Kallu garage huoltaa niitä

• Anonyymi

On siellä Raahessa todella avuttomia miehenpuolia, jos lienee naisenpuoliakin, kun eivät edes polkupyörää osaa itse huoltaa! Minä sentää jo yli 75 v sitten opin (isän avustuksella) itse isän ja äidin polkupyörät huoltamaan. Ja osaan vielä nytkin, yli 80 -vuotiaana nuo hommat.
      Miten olettekaan oppineet NOIN avuttomiksi?

• Anonyymi

Miten sinä olet oppinut noin idiootiksi tällaisia tänne tulla kirjoittelemaan?

• Anonyymi

Minä opin jo ennen sotia ja opetin pappasikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä opin jo ennen sotia ja opetin pappasikin.

Kumman niistä?

• Anonyymi00015

Olisi isä voinut yrittää hiukan opettaa ymmärrystä kanssaeläjiä kohtaan. Avuton isä ei tainnut tähän kyetä?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olisi isä voinut yrittää hiukan opettaa ymmärrystä kanssaeläjiä kohtaan. Avuton isä ei tainnut tähän kyetä?

....

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

....

Juo vaikka pullo viinaa, niin ei ahdista enää :)

• Anonyymi

Nyt kun sillä pyörällä hurruuttelet niin älähän aja rukkia kivelle, ettei mene koko mylly pilalle!

• Anonyymi

Mun terässiipi läx lapasesta, menpäin parrinkalliota ja aimonki mätäs alle jäi.

• Anonyymi

Ei ole, täytyy mennä Ouluun tai Kokkolaan jos haluaa huollattaa pyörää.

• Anonyymi

Vie sinne rosvon pyörään, se on tunnetusti parahin liike koko Suomessa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      320
      6282
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      66
      4120
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      41
      3485
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      77
      3378
    5. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      85
      3310
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      181
      3232
    7. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      102
      2678
    8. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      57
      2494
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      215
      2358
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      78
      2113
    Aihe