Suostuvainen, sopiva ja tuleva pian tänne

Anonyymi-ap

Täytyy löytää semmoinen mies jolle passaa huulipunankin jäljet poskissa, huulilla ja joka puolella, sellainen intohimollinen mies joka kestää suukkoja ylitsepursuavasti. Ei kaikki halua mutta on vaan saatava sellainen hellyyttä vastaanottava ja suopea mies.

16

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljo maksaa?

• Anonyymi

Happy ending 50€? Hahahhahahhahahahhahahehehehehehehehihihihihihihohohohohoo🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

• Anonyymi

En minä mikään seuralaispalvelu ole, vaan haluan miehen loppuelämäksi joka on suopea suukoille ja kiinnostukselle ja toivottavasti olisi kiinnostunut minustakin. Semmoinen kädet halaukseen avaava mies.
      Ap

• Anonyymi

No etsi sellainen?

• Anonyymi

Vaikea uskoa tälläistä, kun niin monta raha tuntuu eniten liikuttavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No etsi sellainen?

Niin minä yritänkin koko ajan mutta monet on sellaisia jotka haluaa vain yhtä asiaa ja eivät ole lämpoisiä mieleltään ja tunteiltaan. Lämmin mies on ihana. Ap

• Anonyymi

ei riitä minulle pelkkä hellittely tai intiimimpi likiolo, pitää olla muitakin/muukin yhteisiä/yhteinen kiinnostuksen kohde !!

• Anonyymi

😎💋
      🦺🫴💄
      🩳💋
      🥾🥾

• Anonyymi

Kenelle tämä on?

• Anonyymi

Minä olen suopea

• Anonyymi

Niin ne ukkomiehet jää pikkujoulujen jälkeen kiinni kun on huulipuna jäljet kauluspaidan kauluksessa ei ole kuulemma helppo saada pois

• Anonyymi

Ehkä sinulla on tuollaisesta kokemusta mutta minä en ole sellainen, varsinkaan sellainen joka liehittelee ukkomiehiä. Ihan täysin vapaan miehen tahdon. Suukon jäljet ovat jälkiä, jotka merkitsevät ja näyttävät kuinka paljon välitän.
        Ap

• Anonyymi

Pusutelua pitkin päivää ja yötä 🤗😘

• Anonyymi

Tässäpä runo ennen nukkumaan menoa:

Kun huulet toisiaan varoen koskettavat,
      aika pysähtyy – edes tuuli ei hengitä.
      Pienessä lämpimässä hipaisussa
      on kaikki, mitä sanat eivät uskalla sanoa.

Suudelma on lupaus,
      hiljainen, mutta kirkas.
      Siinä sydän tunnustaa itsensä
      vielä ennen kuin ihminen ehtii.

Ap

• Anonyymi

On kyllä niitäkin naiset kierroksilla käyvät! Varoivaista tarkkailua ja laumaa vähän törkkien. Kiimainen nautakarja ennen astutettiin keinosiementäjällä ja tulos oli usein onnistunut. Takki otettiin naulasta ja kumarrettiin ja hypättiin Jupiterin puikkoihin ja poistuttiin kartanolta. Seuraavana keväänä äitimuori kysyi tyttäreltä mitä olet talvella syönyt kuin massu noin pullottaa. Jupiteri oli mäntä remontissa, koska oli liikaa kuumentunut liian raskaaseen ajoon. Keinosiementäjä jäi ansaitulle virkansa hyvin hoitaneelle virkavapaalle ja Jupiter on museoitu siihen alkuperäiseen asuun missä tallissa odottaa uutta sukupolvea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      12
      4599
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      139
      4485
    3. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      75
      3340
    4. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2764
    5. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      86
      2482
    6. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      23
      2470
    7. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2467
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      29
      2450
    9. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      41
      2436
    10. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      32
      2426
    Aihe