Millään muulla ei ole väliä❤️
Rakastan sua ikuisesti vaikka välimatka meidät erotti toisistamme. Ehkä sinä et halunnut satuttaa itseäsi tai mua enempää lähtemällä niin kuin lähdit. Salaa, sanomatta hyvästejä.💔
Tiedät ainakin sen että en tuu ikinä tuntemaan ketään muuta kohtaan niin kuin tunsin sua, syvästi rakastaen. Joka ilta kuiskaan universumiin toiveen jos joskus vielä tiemme kohtaa❤️
Suurin niistä on rakkaus
19
429
Vastaukset
- Anonyymi
Yritän vain toipua siitä miten satutit
- Anonyymi
Millä tavoin?
- Anonyymi
Voimia ja virtuaali hali kun ei oo nyt just muuta antaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia ja virtuaali hali kun ei oo nyt just muuta antaa
Mitä halauksia sä enää annat kun halusit niin pahasti satuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä halauksia sä enää annat kun halusit niin pahasti satuttaa
Juu juu sähön et oo itte aiheuttanut sitä olemalla ihan helvetin Hakala ymmärtämällä
Kaiken kokoaja tahallaan vääriin väärällä tavalla
Vaikka sun piti olla älykäs ja viisas.
Eikä mikään jääkylmä ,tyly ja erityinen narsisti !🥲
- Anonyymi
Kohtaa jos haluaa kohdata. Mikset pyydä toista näkemään?
- Anonyymi
Menetin yhteyden😔
>ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menetin yhteyden😔
>apTottakai menit ku toisen olis pitäny hoitaa kaikki
Niin että sä vai astelet paikalle ku joku pilalle hemmoteltu herra.
Missä oli sun kaikki vaivan näkö siis muu ku sanat ?
- Anonyymi
Odotan mies sua tähtilampun alla ❤️
- Anonyymi
Niin - Rakkaus on tunne.
Millään muulla ei ole väliä kuin sillä tunteella.- Anonyymi
Saanko mä edes kerran koko yhdentoista vuoden aikana nauraa sulle !
Toi oli aika tyhmää
- Anonyymi
Usko toivo rakkaus siinä vasta pakkaus siinä olet oikeassa ketään toista kohtaan ei koskaan tule tuntemaan samoin kuin jotain kohtaan on jo aiemmin tuntenut miksi se on mahdotonta koska kyseessä on eri ihminen ja häntä kohtaankaan et voi tuntea samoin jos hän yhdenkin kerran rikkoi sen rakkauden jota häntä kohtaan tunsit jollain sen kai pystyy korjaamaan mutta koskaan se ei ole samanlaista on olemassa epäilyksen siemen vaikka kuinka toinen lupailisi mitä riippuen toki miten rikkoi rakkuden väliltänne joitain etuja joita mulla on koska osaan hallita tunteeni lähes täydellisesti on se ettei mua ole kukaan onnistunut rikkomaan yrityksistään huolimatta ja niistä taas jotka mun elämää on yrittäny tuhota parhaani mukaan yrittäny kostaa takaisin pitämättä kiirettä miksi mitä hitaammin sen tekee sen enemmän se sattuu ja yksi tavoistani estää toista tekemästä itsaria kuinka tarpeeks kun sattuu ni siihenkin tottuu ja si kun viimeistely on valmis ni ei ympärille välttämättä jää ketään joka välittäisi vähääkään yllättävän monikin mielummin jättää yrittämättä edes mistä mä tiedän mitä kipu on henkinen sellainen mä olen isäni toimesta sen joutunu kokemaan jo pienenä sattuu poikaa ainakin yllättävän paljon kun joutuu vain katsomaan vierestä kun isä hakkaa äitiä jota rakastaa kun ei voi asialle mitään kokonsa puolesta miksi koska pelkäsin että äitini kuolee vaikka ei isäni sitä olisikaan tarkoittanu lapsen menettämisennpelko saattaa vanhemmalle olla lähellä samaa kipua entiesä sillai kun en itse tuntenu kipua enään mutta ajatukset se sai siitä huolimatta sekaisin kun sai/joutu pelkäämään että lapsi tekee jotain itselleen siksi millaiset kotiolot tällä oli äitinsä kanssa onnekaeni sain itseni sopeutettua tilanteeseen että pystyin järjellisesti ajattelemaan ja lopputuloksena lapseni ei itselleen mitään tehnyt ilman senkin läpi käymistä en tietäisi kuinka parhaiten toimia vastaavassa tilanteessa toki edellyttää sen että on onnistunu kasvattamaan lapsen joka on kykenevä itsenäiseen ajatteluun muutoin taas jos vanhempi on käsvattanu käskyläisen toimii luultavasti ihan vaan kielto
- Anonyymi
Lopeta sitten ja mieti uudelleen mitä teet noin kulmalle vanhemmalle kun oo aikuinen mies
Etkö mikään pikkuinen lapsonen enään ♥️🥹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta sitten ja mieti uudelleen mitä teet noin kulmalle vanhemmalle kun oo aikuinen mies
Etkö mikään pikkuinen lapsonen enään ♥️🥹Itkettää kun toi ei oo sun tarina vaan ihan jonku muun sama mittaisen
Kaukaa vuosien takaa😭 - Anonyymi
Pihka on hirmu tarraavaa.
- Anonyymi
Oliko söpölle miehelle🤔
- Anonyymi
🧐😉😊
- Anonyymi
Tänään olisi ollut mahdollisuus
- Anonyymi
Samaa rataa pyörii juttujen taso vuodesta toiseen..mitä hyödyttävää saatte tästä vielä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"538738Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1515230Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1044816Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83802Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m833416Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta493311- 272860
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä332662Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html382559Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv882513