Saitko koskaan

Anonyymi-ap

Joulukorttia jonka sinulle lähetin vuosia sitten,en laittanut siihen keneltä se on..

27

520

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En muista.

• Anonyymi

E ole saanu muita joulukortteja kuin noita joista selviää lähettäjäkin

• Anonyymi

En saanut

• Anonyymi

Mikä on joulukortti?

• Anonyymi

Luulin sitä sit varmaan postin mainoskortiksi, ellei siinä mitään lukenut 🤔 mutta kiitos kuitenki, kaunis ajatus ❤️

• Anonyymi

Mulle (naiselle) tuli vanhaan osoitteeseen sellainen joulukortti jossa ei ollut lähettäjää.

• Anonyymi

P.S. Siellä oli silloin postilaatikko ulkorakennuksen kyljessä. EI ollut vielä postiluukkua niinkuin täällä.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Joo sain enkä vieläkään tiedä kuka sen lähetti

• Anonyymi

Kaikissa ollut lähettäjä

• Anonyymi

Toivottavasti ihanuus laittaa joulukortin vaikka nimettömänä

• Anonyymi

Minä olen saanut joskus muistaakseni, ihmettelin että keneltä se on. Varmaan postinjakaja vaan heittänyt mun postiluukkuun.

• Anonyymi

Minä olen siis nainen lisäys ylempään.

• Anonyymi

Ootko sitte itte postin pääjohtaja?

• Anonyymi

Voi kun saisi häneltä joulukortin!

• Anonyymi

Olikohan sama kortti jossa oli oikea osoite, mutta ihan OUDON NAISEN NIMI!?
      Minä asuin tuolloin etelässä ja toiset väittivät, että se oli minun Joulukortti. Minä sanoin, että : Olen minä ennenkin saanut outoa postia, mutta nimeni on sentään ollut jollain tavalla luettavissa, mutta nimi ei viittaa edes mihinkään keksittyyn nimeen minusta.

Me naurettiin sille kortille minun lasteni kanssa. Minä sanoin, että : Toisille tulee Jeesus Jouluna niin MINUN LASTEN MUMMOLAAN MUUTTI JOKU RANDOM MUIKKELI JOTA ME EI OLLA IKINÄ EDES NÄHTY!

• Anonyymi

En ole mitään saanut keneltäkään. Yksin vaan möllöttänyt.

• Anonyymi

Joulukortit on vasta lähtemässä tänä vuonna parin kolmen viikon päästä. Nyt on pikkujoulut.

• Anonyymi00021
      UUSI

Muutama joulu sitten tuli kortti jossa ei ollut lähettäjää, jäi mysteeriksi keneltä mahtoi olla

• Anonyymi00022
      UUSI

Sivusta: Mulle on tullut kerran sellainen kortti, jossa ei ollut lähettäjää. En ole asunut siellä osoitteessa pitkään aikaan.

• Anonyymi00023
        UUSI

Sori. En huomannut että tämä on niitä vanhoja nostettuja aloitteita. Olenkin jo aiemmin vastannut tähän.

• Anonyymi00024
      UUSI

Odotin ja odotin mutta ei tullut postilaatikkoon joulukorttia.

• Anonyymi00026
        UUSI

Lopetahan äijä toi ruikuttaminen!Olet pelottava ja vaarallinen!

• Anonyymi00027
      UUSI

En ♥️

• Anonyymi00028
      UUSI

Ei ole nimettömiä kortteja tullut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      158
      4505
    2. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      71
      4249
    3. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      13
      3406
    4. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      131
      3018
    5. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      187
      2729
    6. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      39
      1777
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      69
      1532
    8. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      59
      1513
    9. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      116
      1243
    10. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      18
      1185
    Aihe