Siis, voiko olla mahdollista, että hylkeitä olisi päässyt jotain reittiä myös Pielisen pohjoisosiin? Olin tänään verkoilla Lähellä Aronsalmea ja norppahan se siellä. Nyt näin jo toiseen kertaan. Ei ollut piisami, saukko- ne kyllä tunnetaan! Onko istutettu tänne vai itse levinnyt? Tietääkö LUKE?
Vastaukset 11
- Anonyymi
Onhan niitä ollut jo vuosia, mutta siitä ei paljon huudella että saavat olla rauhassa 🦉
- Anonyymi
Vitut?
- Anonyymi
On totta!
- Anonyymi
Onko Pielisen vesi niin erilaista verrattuna Saimaaseen, ettei norppa Pielisessä voi mötköttää? Ei ole.
- Anonyymi
Pielinen on liian saastunut, norpat ei viihdy.
- Anonyymi
Puhtaampi se on kuin saimaa. On tänne ennenkin kirjoitettu norppa havainnoista..
- Anonyymi
Miten niin, valtimolaistenkin paskat menee suoraan mikonsalmeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin, valtimolaistenkin paskat menee suoraan mikonsalmeen!
Ei mene valtimolaisten paskat minnekään. Syrjäkylillä EI ole viemäriä, paskovat tunturiin —aivan kuin metsän eläimet nämä valtimolaiset..
- Anonyymi
Juu, Valdet on metsäläisiä. Aina parkkipaikat sekasin, kun eivät osaa ajaa vittu autolla kaupungissa! Prk, oppikaa jo!
- Anonyymi00011
Älä torppaa norppaa! Vitsi jos niitä olisi oikeasti, miettikää Pielisen norppa! Kyllä ne Pielisessä eläisi. Mikä matkailuvaltti! ”Tervetuloa Nurmekseen -Pohjoisille norppavesille!” Miksi niitä ei voisi oikeasti istuttaa tänne. On luotoa, vettä ja erämaata. Kalaakin on, muikkua ja kaikkea.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134762Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197720Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars102686Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47677Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!28653- 61629
- 47590
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59535Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520