olla minä. Olin kohde, jolle kuka vain sai kertoa tietoa ihmisestä jota minun olisi pitänyt haluta auttaa. Sellaiset asiat eivät kuulu työpaikalle ja eikä ns. kaikille ihmisille, jotka työpaikalla kävivät, vaikka vain hetken aikaa.
Minä en saanut
7
454
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä kauemmin se jatkui sitä huonommin voin! Erityispiirteinen putoaa helpommin syvälle, jos hän ei saa olla rauhassa ja tehdä töitä rauhassa! Ei siis ihme jos sairaudet puhkesivat noiden vuosien aikana! Työ oli tärkeää, ei se jatkuva maalittaminen jota kaikki tekivät!
- Anonyymi
Tosi kurjaa. Minun sanoja on väännelty matkalla. Ja nyt väärä ihminen luulee muuta. Tappouhkauksia satelee. Ihmiset nauttii tänä päivänä kun saavat muunnella totuutta. Siksi ei kannata kertoa mitään kenellekkään. Ei edes lääkärissä tiedot pysy vaan terveystiedotkin levitellään. Mikähän se näitä naisia riivaa. Heikko itsetunto.?
- Anonyymi
Ei riitä että naiset vaan miehet myös tekevät..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä että naiset vaan miehet myös tekevät..
Juu. Ei mitenkään vaikea uskoa. Neitipoikia sikiää paljon. Ennen oli miehet rautaa. Ne kunnioitti naisia. Nainen kunnioitti tekevää miestä. Nainen teki ruuat ja sai olla nainen. Nyt naisen pitää puollustaa kotia ensin rakentaa se itse.
Nyt neitipojalla on salkku ja korvikset ja sähköbiili - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Ei mitenkään vaikea uskoa. Neitipoikia sikiää paljon. Ennen oli miehet rautaa. Ne kunnioitti naisia. Nainen kunnioitti tekevää miestä. Nainen teki ruuat ja sai olla nainen. Nyt naisen pitää puollustaa kotia ensin rakentaa se itse.
Nyt neitipojalla on salkku ja korvikset ja sähköbiiliLisäksi poninhäntä heiluu kuin tyttösillä ennen vanhaan. Huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi poninhäntä heiluu kuin tyttösillä ennen vanhaan. Huh.
Ja sekös se kaljua kismittää 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770