Suomen ei pitäisi olla turvallinen maa, Pinja Vuorinen

Anonyymi-ap

”Sekä laittoman hyökkäyssodan aloittaminen että kansanmurhan toteuttaminen ovat mielestäni vakavia kansainvälisen oikeuden rikkomuksia. Kummankin pitäisi mielestäni pystyä vaikuttamaan siihen, että kykeneekö vaikka matkustamaan neutraalisti.”

Totesi Pinja Vuorinen.

Kommunistit ovat tehneet nuo asiat ja tekevät jatkuvasti ympäri maailmaa.

20

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi ihan loogista, että kommunistien tunnukset pitäisi kieltää siinä missä hakaristikin.
      Kummallakin oli kansanmurhansa, keskitysleirinsä, juutalaisvainonsa ja molemmat aloittivat käsi kädessä toisen maailmansodan.

    • Terve yhteiskunta syntyy silloin, kun turvallisuus, tasa-arvo ja vapaus muodostavat tasapainon. On typerää pelkistää Vasemmistoliiton puheenjohtajan lausunto "turvallisuudenvastaisuudeksi"

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen ajatus, että lausunto olisi ollut kaiken lisäksi vielä turvallisuuden vastainen.

        Se oli selkeästi juutalaisvastainen ja vihamielinen, mutta voit olla oikeassa siitä, että se olisi myös turvallisuusvastainen.

        On jännä, miten sosialistit ja kansallissosialistit löytävät aina uudelleen toisensa juutalaisten kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen ajatus, että lausunto olisi ollut kaiken lisäksi vielä turvallisuuden vastainen.

        Se oli selkeästi juutalaisvastainen ja vihamielinen, mutta voit olla oikeassa siitä, että se olisi myös turvallisuusvastainen.

        On jännä, miten sosialistit ja kansallissosialistit löytävät aina uudelleen toisensa juutalaisten kohdalla.

        Se ajatus on ilmainen koska siitä ei kukaan ole valmis maksamaan 😂🤣🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen ajatus, että lausunto olisi ollut kaiken lisäksi vielä turvallisuuden vastainen.

        Se oli selkeästi juutalaisvastainen ja vihamielinen, mutta voit olla oikeassa siitä, että se olisi myös turvallisuusvastainen.

        On jännä, miten sosialistit ja kansallissosialistit löytävät aina uudelleen toisensa juutalaisten kohdalla.

        Lausunto oli kritiikkiä Israelin valtiota kohtaa. Israelin valtion johtajien tekemiset ovat asian ydin. Se on sitten sivuseikka, että jos siellä ollaan juutalaisia. Valtion tekemisiä kritisoitiin ja kritisoidaan edelleen. Valtio ei ole sama, kuin uskonto.


    • Anonyymi

      Mistähän se juutalaisvastaisuus versoo?
      Eipä tarvitse paljon hieroa aivonystyröitä kun asia kirkastuu!

      • Anonyymi

        Googlaa pogromi.
        Se on vanhaa vasemmistolaista perinnettä.


      • Anonyymi

        Israelin valtion tekojen kritisointi on eri asia, kuin juutalaisvastaisuus. Israelin valtio ja sen johdon tekemiset ovat eri asia, kuin uskonto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israelin valtion tekojen kritisointi on eri asia, kuin juutalaisvastaisuus. Israelin valtio ja sen johdon tekemiset ovat eri asia, kuin uskonto.

        Pinja Vuorinen puhui ihmisistä, ei valtiosta.
        Se oli kohdistettu nimen omaan ihmisiin. Eihän valtiolla voi olla turvallista tilaa toisen valtion alueella 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pinja Vuorinen puhui ihmisistä, ei valtiosta.
        Se oli kohdistettu nimen omaan ihmisiin. Eihän valtiolla voi olla turvallista tilaa toisen valtion alueella 🤡

        Israelin valtionjohto ovat ihmisiä.


    • Anonyymi

      Kommunisteja ei missään paljon enää ole. Höppänät eivät ymmärrä, mitä kommunismi edes on ja tarkoittaa.

      • Anonyymi

        Se pitää paikkansa
        Kommunismissa työ on imperatiivi. Nykyään loisijat ovat kommunisteja.
        Ne eivät tee työtä eivätkä maksa veroja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitää paikkansa
        Kommunismissa työ on imperatiivi. Nykyään loisijat ovat kommunisteja.
        Ne eivät tee työtä eivätkä maksa veroja

        Kommunismi tarkoittaa yhteiskuntajärjestelmää sekä poliittista ideologiaa. Kommunismi on yhteiskuntajärjestelmä jossa vallitsee tuotantovälineiden ja hyödykkeiden yhteisomistus, sekä poliittista ideologiaa, joka pyrkii tällaisen yhteiskunnan luomiseen.

        Sosialismi taas on poliittinen aatesuunta, jossa pyritään työläisten aseman parantamiseen ja kansantalouden julkiseen ohjaukseen. Sosialismissa on lisäksi usein kielteinen suhtautuminen ihmisten väliseen kilpailuun ja häikäilemättömään oman edun tavoitteluun.

        Vasemmisto on sitten poliittinen suuntaus, jonka on perinteisesti katsottu edustavan laajaa tulojen tasauspolitiikkaa, yhteiskuntavastuuta sekä jyrkkää sosiaaliliberalismia ja valtion ja julkishallinnon korostamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunismi tarkoittaa yhteiskuntajärjestelmää sekä poliittista ideologiaa. Kommunismi on yhteiskuntajärjestelmä jossa vallitsee tuotantovälineiden ja hyödykkeiden yhteisomistus, sekä poliittista ideologiaa, joka pyrkii tällaisen yhteiskunnan luomiseen.

        Sosialismi taas on poliittinen aatesuunta, jossa pyritään työläisten aseman parantamiseen ja kansantalouden julkiseen ohjaukseen. Sosialismissa on lisäksi usein kielteinen suhtautuminen ihmisten väliseen kilpailuun ja häikäilemättömään oman edun tavoitteluun.

        Vasemmisto on sitten poliittinen suuntaus, jonka on perinteisesti katsottu edustavan laajaa tulojen tasauspolitiikkaa, yhteiskuntavastuuta sekä jyrkkää sosiaaliliberalismia ja valtion ja julkishallinnon korostamista.

        Hienosti päätelty, mutta ihan väärin.

        Ideloginen ero sosialismin ja kommunismin välillä on se, että sosialismissa ihmisellä saa olla oma hammasharja ja omat vaatteet. Sosialismin nimensä mukaisesti sosialisoi tuotantovälineet eikä yksityistä omistusta ole.

        Nykyvasemmistolaisuus eroaa molemmista siinä, ettei yksilöllä ole vastuuta itsestään eikä edes yhteiskunnasta. Siinä korostuu toisten omaisuuden siirtäminen omaan käyttöön, Työn osalta työksi kutsutaan sitä, mitä kukin haluaa puuhastella samaan tapaan kuin leikki on lasten työtä.

        Kommunismi ja sosialismi olivat yhteiskuntajärjestelmää koskevia ajatuksia, joissa tuotanto ja yhteiskunnan ylläpito olivat jokaisen tehtävä. Vasta sen jälkeen hyödykkeitä ja palveluita jaettiin niitä tarvitseville tarpeen mukaisesti. Se epäonnistui koska järjestelmästä puuttui palkitsemismekanismi, joka johti siihen, että kannatti tehdä mahdollisimman vähän.

        Nykyvasemmistolaisuus on suora perintö kaatuneista sosialistisista vatioista sillä erotuksella, että kaikki velvollisuudet on karsittu pois ja ytimeksi on jäänyt saaminen.

        Oletteko koskaan kuulleet yhdenkään vasemmistolaisen poliitikon korostavan sitä, että vasemmistolaisilla olisi velvollisuus tehdä työtä yhteiskunnan hyväksi?
        En minäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti päätelty, mutta ihan väärin.

        Ideloginen ero sosialismin ja kommunismin välillä on se, että sosialismissa ihmisellä saa olla oma hammasharja ja omat vaatteet. Sosialismin nimensä mukaisesti sosialisoi tuotantovälineet eikä yksityistä omistusta ole.

        Nykyvasemmistolaisuus eroaa molemmista siinä, ettei yksilöllä ole vastuuta itsestään eikä edes yhteiskunnasta. Siinä korostuu toisten omaisuuden siirtäminen omaan käyttöön, Työn osalta työksi kutsutaan sitä, mitä kukin haluaa puuhastella samaan tapaan kuin leikki on lasten työtä.

        Kommunismi ja sosialismi olivat yhteiskuntajärjestelmää koskevia ajatuksia, joissa tuotanto ja yhteiskunnan ylläpito olivat jokaisen tehtävä. Vasta sen jälkeen hyödykkeitä ja palveluita jaettiin niitä tarvitseville tarpeen mukaisesti. Se epäonnistui koska järjestelmästä puuttui palkitsemismekanismi, joka johti siihen, että kannatti tehdä mahdollisimman vähän.

        Nykyvasemmistolaisuus on suora perintö kaatuneista sosialistisista vatioista sillä erotuksella, että kaikki velvollisuudet on karsittu pois ja ytimeksi on jäänyt saaminen.

        Oletteko koskaan kuulleet yhdenkään vasemmistolaisen poliitikon korostavan sitä, että vasemmistolaisilla olisi velvollisuus tehdä työtä yhteiskunnan hyväksi?
        En minäkään.

        Vasemmistoon on kertyneet ne ihmiset, joilla on omasta mielestään vain oikeuksia eikä mitään velvollisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti päätelty, mutta ihan väärin.

        Ideloginen ero sosialismin ja kommunismin välillä on se, että sosialismissa ihmisellä saa olla oma hammasharja ja omat vaatteet. Sosialismin nimensä mukaisesti sosialisoi tuotantovälineet eikä yksityistä omistusta ole.

        Nykyvasemmistolaisuus eroaa molemmista siinä, ettei yksilöllä ole vastuuta itsestään eikä edes yhteiskunnasta. Siinä korostuu toisten omaisuuden siirtäminen omaan käyttöön, Työn osalta työksi kutsutaan sitä, mitä kukin haluaa puuhastella samaan tapaan kuin leikki on lasten työtä.

        Kommunismi ja sosialismi olivat yhteiskuntajärjestelmää koskevia ajatuksia, joissa tuotanto ja yhteiskunnan ylläpito olivat jokaisen tehtävä. Vasta sen jälkeen hyödykkeitä ja palveluita jaettiin niitä tarvitseville tarpeen mukaisesti. Se epäonnistui koska järjestelmästä puuttui palkitsemismekanismi, joka johti siihen, että kannatti tehdä mahdollisimman vähän.

        Nykyvasemmistolaisuus on suora perintö kaatuneista sosialistisista vatioista sillä erotuksella, että kaikki velvollisuudet on karsittu pois ja ytimeksi on jäänyt saaminen.

        Oletteko koskaan kuulleet yhdenkään vasemmistolaisen poliitikon korostavan sitä, että vasemmistolaisilla olisi velvollisuus tehdä työtä yhteiskunnan hyväksi?
        En minäkään.

        Sekoitat kommunismin ja sosialismin. Se on kommunismin aate, jossa yksityistä omistusta ei ole. Näin ei ole sosialismin osalta, vaan sosialismissa saa olla myös yksityistä omistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti päätelty, mutta ihan väärin.

        Ideloginen ero sosialismin ja kommunismin välillä on se, että sosialismissa ihmisellä saa olla oma hammasharja ja omat vaatteet. Sosialismin nimensä mukaisesti sosialisoi tuotantovälineet eikä yksityistä omistusta ole.

        Nykyvasemmistolaisuus eroaa molemmista siinä, ettei yksilöllä ole vastuuta itsestään eikä edes yhteiskunnasta. Siinä korostuu toisten omaisuuden siirtäminen omaan käyttöön, Työn osalta työksi kutsutaan sitä, mitä kukin haluaa puuhastella samaan tapaan kuin leikki on lasten työtä.

        Kommunismi ja sosialismi olivat yhteiskuntajärjestelmää koskevia ajatuksia, joissa tuotanto ja yhteiskunnan ylläpito olivat jokaisen tehtävä. Vasta sen jälkeen hyödykkeitä ja palveluita jaettiin niitä tarvitseville tarpeen mukaisesti. Se epäonnistui koska järjestelmästä puuttui palkitsemismekanismi, joka johti siihen, että kannatti tehdä mahdollisimman vähän.

        Nykyvasemmistolaisuus on suora perintö kaatuneista sosialistisista vatioista sillä erotuksella, että kaikki velvollisuudet on karsittu pois ja ytimeksi on jäänyt saaminen.

        Oletteko koskaan kuulleet yhdenkään vasemmistolaisen poliitikon korostavan sitä, että vasemmistolaisilla olisi velvollisuus tehdä työtä yhteiskunnan hyväksi?
        En minäkään.

        "Oletteko koskaan kuulleet yhdenkään vasemmistolaisen poliitikon korostavan sitä, että vasemmistolaisilla olisi velvollisuus tehdä työtä yhteiskunnan hyväksi?"

        Olen, sillä koko hyvinvointiyhteiskunta perustuu siihen, että työtä tehdään ja verot maksetaan, jolla hyvinvointiyhteiskuntaa pyöritetään.


    • Anonyymi

      Puhuvat hevoset sentään! Sen selästä ei pääse kuin demokratioistakaan.

    • Anonyymi

      Vasemmistoliiton ohjelmassa ei mainita sanallakaan jokaisen ihmisen velvollisuuksista tehdä työtä yhteiskunnan hyväksi.

      Kyseessä ei ole vasemmisto.
      Kyseessä on egoistiliitto.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe