Olga Temonen menehtyi

Anonyymi-ap

Niin se vaan menee, että työteliäät ja elämänhaluiset lähtee usein ennen aikojaan, mutta hullut tyhjäntoimittajat jäävät tänne tellukselle popsimaan psyykelääkkeitä ja jonottamaan ruokajonoon.

33

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvänä esimerkkinä Suvimäen Klubitalon porukka...samat tyypit vuodesta toiseen joita kuolema karttaa elleivät keksi VR,n palvelua raiteilla..

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa

• Anonyymi
        UUSI

Suvimäki-pakkomielteinen taas avautui, lähes joka keskusteluketjussa....

• Anonyymi

Hyvänä esimerkkinä myös Ylen toimittajat.

• Anonyymi

On se nyt ihmeellistä jokaiselle tulee lähtö tavalla tai toisella..
        Jotkut lähtee omasta halusta toiset lähtee vaikkei haluaisi ja näin kävi nyt elämä on...

• Anonyymi

Nyt Persu pää kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt Persu pää kiinni.

Kertoo itse persu

• Anonyymi

Mikä hiton Olga? Joku venäläinenkö? Onko sen kuolema nyt joku suurtapaus?

• Anonyymi

Et taida paljoa tiedotusvälineitä seurata? Meneekö päivät Suolessa ja Ylilaudalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida paljoa tiedotusvälineitä seurata? Meneekö päivät Suolessa ja Ylilaudalla?

Minkäs tekee kun joillain menee pelkkä tuulitunneli korvien välissä

• Anonyymi

Vai olisiko niin ettei tyhjäntoimittajista ja turhista kerrota kun henki lähtee?

• Anonyymi

Kysy äidiltäs aasi

• Anonyymi

Kerrotaan niistä tyyliin " henkilövahinko raiteilla... poliisi ei epäile rikosta"

• Anonyymi

Palstavasemmistolaisen riemuksi
      myös "rikkaat" tekevät itsemurhia.

• Anonyymi

Jännää kääkk

• Anonyymi

Joku Golgatan Olga on delannut. Mitä sitten? Sunnuntain mullilehdessä on oikein lista kuolleista ihmisistä.

• Anonyymi

Vaan sinua ei huolita edes listalle kun viskaat lusikan nurkkaan

• Anonyymi
        UUSI

Mediassa ollut jatkuvasti esillä, kuin olisi ollut maailman kuuluisin henkilö, jokohan Matti Nykäs juttuaiheet ovat loppuneet

• Anonyymi

Nähtävästi tämä olga on vasureille jokin elämää suurempi hahmo

• Anonyymi

Ei sairaus lajittele ketään,se tulee kun on tullakseen. Itse olen tuon tuomion saanut jo keväällä,odotan vain sitä lähtöäni ja toivon että se olisi armelias. Töitä kerkesin tekemään 40 vuotta ja sitten iski syöpä,siinä se elämä sitten oli.jäljelle jää vain omaiset ja tavarat mitä tuli hommailtua elämän aikana.nyt kun kaikki tarvittava olis niin on poistuttava tämän kaiken keskeltä. Miettikää te terveet sitä,kaikki ei ole itsestään selvyys.

• Anonyymi

Se on vain materiaa mistä sukusi tappelee kynsin hampain kun olet mullan alla vaikka olisit testamentin väsännyt...

• Anonyymi

Jos minulle tulisi syöpä en ottaisi kalliita syöpähoitoja yhteiskunnan piikkiin. Joudan ihan hyvin poistumaan sillä olen ollut Suvimäen Klubitalon jäsen jo 15 vuotta, eikä elämä enää muuksi muutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minulle tulisi syöpä en ottaisi kalliita syöpähoitoja yhteiskunnan piikkiin. Joudan ihan hyvin poistumaan sillä olen ollut Suvimäen Klubitalon jäsen jo 15 vuotta, eikä elämä enää muuksi muutu.

Länkyn Länkyn hanki lobotomia

• Anonyymi

Lääketiede kehittyy parhaiten niin että toivottomiinkin tapauksiin kokeillaan eri hoitomuotoja. Ihminen on eri asia kuin koehiiri.
      Toinen juttu on sitten sairauksien retosteleminen median palstoilla. Se on turhaa.

• Anonyymi

Niin kokeillaan ja jos ei tehoa sehän on vain kuolevalla rahastusta..

• Anonyymi

Jotain erikoishoitoja haki ulkomaita myöden.

Syöpä voitti lopulta.

• Anonyymi

R.I.P Olga! Hyvää taivas matkaa. Tulemme kun on meidän aikamme.

• Anonyymi

Tiedä vaikka joutuukin tulisille hiilille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedä vaikka joutuukin tulisille hiilille

Miksi joutuisi.

• Anonyymi
      UUSI

Moni sairas roikkuu elämässä kiinni viimeiseen hiuskarvaan saakka, jollain toisella on sisua haastaa vaikka juna.

• Anonyymi
        UUSI

Tai vaikka hypätä raiteille

• Anonyymi
      UUSI

Monen epätoivoisen potilaan elämä palaa oikeille raiteille kun hän nauttii VitaeProta!

• Anonyymi
        UUSI

Sas muuta, Karppinenkin soutaa vielä Päijänteen päästä päähän viidessä tunnissa!
        Eläköön VitaePro!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      116
      3755
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      71
      3111
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2714
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      84
      2468
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      19
      2409
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      33
      2328
    7. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2217
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2191
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      27
      2036
    10. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      90
      1980
    Aihe