Aina valutetaan että on niin harmaata! Ripustetaan kausivaloja, on monen väristä ja vilkkuva ja valuvaa ym.
Minusta on mukavaa kun on harmaata, ei häikäise silmiä. Syksy ja talvi pitää ottaa sellaisena kuin se on.
Miksi pitää olla olla valoja
14
351
Vastaukset
- Anonyymi
Siks, ettei oo niin pimeetä. Valot on kivoja näin pimerllä, kunhan on ns hyvällä maulla. Ei liikaa.
- Anonyymi
Rakennus, jossa Sähkörami, on hyvällä maulla valaistu.
- Anonyymi
Ihmisellä täytyy olla vuorokauden rytmi. Ihmisen sisäinen systeemi menee sekaisin jos ympäri vuorokauden valoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisellä täytyy olla vuorokauden rytmi. Ihmisen sisäinen systeemi menee sekaisin jos ympäri vuorokauden valoja.
Eikä mene, tai sitten olet jotenkin outo
- Anonyymi
Minä tykkään olla pimeässä
- Anonyymi
Onneksi jokainen saa laittaa valoja niin paljon, kuin haluaa. Ja hyvä niin.
- Anonyymi
No on niitä hulluja joilla välkkyy ja vilkkuu jos jonkinlaista rihkamavaloa ympäri ämpäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on niitä hulluja joilla välkkyy ja vilkkuu jos jonkinlaista rihkamavaloa ympäri ämpäri.
Liikaa on liikaa. Huomaa kyllä miten mauttomia valoväritelmiä ihmiset värkkää. No jokainen tietysti tyylillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa on liikaa. Huomaa kyllä miten mauttomia valoväritelmiä ihmiset värkkää. No jokainen tietysti tyylillään.
Toisille hyvän näköinen on toisille mauton. Laittakoon jokanen ihan mitä itse haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisille hyvän näköinen on toisille mauton. Laittakoon jokanen ihan mitä itse haluaa.
En käsitä miten jotkut valitsee sähkönsiniset kausivalot. Sininen kun on kylmä väri. Todella mauttomuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käsitä miten jotkut valitsee sähkönsiniset kausivalot. Sininen kun on kylmä väri. Todella mauttomuutta
Katohan Iisalmen torille nousevaa joulukuusta 🧊 😅
- Anonyymi
Näkee kaljatölkin nparemmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688