Sininen coltsytkäri josta on loppunut kaasu.
Mistä esineestä tai asiasta kaivattusi tulee mieleen?
84
1593
Vastaukset
- Anonyymi
Korkkaamaton Magnum.
- Anonyymi
😂
- Anonyymi
Ase vai jätski 🔫🍦
- Anonyymi
Jaa mistä kaivattu voisi tulla mieleen tarviiko siihenkin ihan esineen tai asian muistaakseen edes kaivattunsa exä yleensä tulee parhaiten mieleen useimmilla normaalisti siitä yhteisestä lapsesta jos moinen sattuu olemaan mun kohdalla ei ainakaan jää epäselväksi jos sattuu tietämään millainen olen nää kun lapsenlapsenikin on kuin pappansa
- Anonyymi
Valkoinen nalle.
- Anonyymi
Huulet kahvikupilla.
- Anonyymi
Kylläpäs huulen heititki. -sivu
- Anonyymi
😂😋🧡💋☕🍪
- Anonyymi
Mistä sait?😉
- Anonyymi
Yhdestä kirjasta, joka on mun yöpöydällä. Yhdestä luontopaikasta, jossa tapahtui yks merkittävä juttu. Yhdestä musiikkikappaleesta. Myslistä, joka on mun keittiön kaapissa. Kun näen asioita, jotka ovat hänen lempiväriään❤️
- Anonyymi
Mikä kirja? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kirja? 🤔
Sitä ei voi kertoa, liian paljastava vihje😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei voi kertoa, liian paljastava vihje😊
No mikä se hänen lempiväri sitten on, jos kirjas et paljasta tai se myslin merkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kirja? 🤔
Haarautuvan rakkauden talo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haarautuvan rakkauden talo
Ei ole!!! Joku tuli sotkemaan...
- Anonyymi
Useista negatiivisista asioista, joita en tähän halua laittaa.
Nimim. Nyt ne taas liikahti eteenpäin :)- Anonyymi
"Image Bridge" -laakeriseppele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuo liittyy mun kommenttiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelija?
- Anonyymi
Makuupussi kun nukuimme niin rakastuneina siinä.
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Makuupussi minulla myös tuo hänet mieleen, hmm kun pötköteltiin laavulla?
- Anonyymi
- Anonyymi
Varmaan siitä toisesta mimmistä 😂
- Anonyymi
Onko siinä joku "kuva" kenties?
- Anonyymi
Kirkkoveneen kuvasta ainakin.
- Anonyymi
Hän tulee mieleeni tietokoneesta, vain positiivisia mielikuvia.
- Anonyymi
Mielestäni suloista, että haluat säilyttää kaivatusta muiston. Vaikka toimimaton sytytin sitten. Taitaa olla aitoa tykkäämistä, tykkään.
- Anonyymi
Joo mökillähän se oli sekaasusta tyhjä sytkäri! Ollet sairas,nallet on hävinneet täältä otoa,kuin myös jouluvalot.........jne!
- Anonyymi
Eläimestä.
- Anonyymi
Eläimellistä menoa.
- Anonyymi
Miula sininen Bic-sytkäri ❤️
- Anonyymi
Dildo-merkistä tietenkin.
On mulla myös tuommoisesta sytyttimestä loppunut kaasu… kynttilöitä sytytellessä mutta jos sen joku muistaa niin tuskin hän johon viittaan. - Anonyymi
Yhdestä jutusta, jonka sain hänen avustuksellaan ja jonka näen joka päivä.
- Anonyymi
Kännykkä mahdollisesti?
Eihän tää kuitenkaan oo. Äsh ei.
- Anonyymi
Hyvä ettei Mitsubishi Coltista kaasuka loppunu. ;)
- Anonyymi
Hiilenmusta takki
- Anonyymi
Haulikko
- Anonyymi
Tänhän nyt olisi aika moni muukin voinut kirjoittaa koska aika moni asiasta tietää.
- Anonyymi
Kultaiset nännitangot (nipple barbells).
- Anonyymi
Siitä että se tuhosi multa kaiken tahallaan,
ja vaan koska kuvitteli omiansa ja väärin kaiken.- Anonyymi
Sellasta on ollut liikkeellä.
- Anonyymi
Hampaista.
- Anonyymi
Omista vai toisen?
- Anonyymi
Coldplayn biisit
- Anonyymi
Soitto parvekkeella, kuulitko?
- Anonyymi
Piano 🎹🎹🎹🎹🎶🎶🎶🎷🎤
- Anonyymi
✂️
- Anonyymi
☕️🚬.
- Anonyymi
🚬😮💨
✌️🧥
- Anonyymi
Viini ja lakritsi 😘
- Anonyymi
Ei mistään koska minulla ei ole kaivattua, enkä sellaista edes etsi!
- Anonyymi
Ei sillai erityisesti mistään. Hän asuu mun ajatuksissa ja taitaa pysyä ikuisesti, kun ei kadonnut silloinkaan, kun moni muu asia katosi hetkellisesti.
- Anonyymi
Yellow.
- Anonyymi
Aika yleisluontoista? Sana "yellow", väri keltainen, vai kaikki mikä on keltaista?
- Anonyymi
Omasta lelustani.
- Anonyymi
Marjutin käsi väärässä taskussa. ;)
- Anonyymi
Mikki🎤🎧
- Anonyymi
😉🥰♥️
- Anonyymi
No,niin vanha h*ntti pääset runkulle.
- Anonyymi
https://kaalimato.com/catalog/Tekopenis+edestakaisella+liikkeellä+ja+värinällä_p_43192.html
- Anonyymi
Eräs maalaismaisematie. Muutamia kymmeniä kilsoja. Hän ei asu sen varrella mutta syystä toisesta sen tieosuuden aikana hän matkaa vierelläni.
- Anonyymi
Hiekkatie? Ajatko useinkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiekkatie? Ajatko useinkin?
Asfalttitie. Harvemmin ja satunnaisesti.
- Anonyymi
Kitara
- Anonyymi
Kondomista.
- Anonyymi
No miksi kaipailet ..? Mikset ota yhteyttä.
- Anonyymi
Hissi 🤗
- Anonyymi
🤗🤩🫦🫣
- Anonyymi
Ei ehkä esineistä, mutta parista biisistä kylläkin.
- Anonyymi
No kerro, mitkä biisit?
- Anonyymi
Scorpions - send me an angle❤️
- Anonyymi
hah noh, Colt-sytkäri josta loppunut kaasu kuin Zippo-sytytin josta bensa loppunut.
Minä en oikeasti tiedä en taida kaivata oikein ketään, paitsi johonkin tyttöön pitäisi tutustua on joku voi olla etelä-korea tai jotain en tiedä... - Anonyymi
riisimuropaketist
- Anonyymi
Kattinkullasta 😘☺️⛷️🏂😂
- Anonyymi
Mutta niin UUden Vuoden "tinat" sulasta sinkistä, kun ainkki sen verran kuumempaa kuin joku tina... jähmettyy, mutta ei riitä joku 10 litran vesiämpäri jäähdyytämään kokonaan sitä voi palaa ämpärin pohjasta läpi, koska paljon kuumempaa sulana kuin tina.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sinkki
joskus kokeilin kyllä... - Anonyymi
..niin tuota juttua jatkaakseni niin jos sinkistä valaa... jotain Uucen Vuoden tina-juttuja voi tulla... aika teräviä piikkejä ja kuvioita. hassuja tosi jooh.
- Anonyymi
Tekovagina jota hänen asiakkaat(hoidokit) käyttävät ahkeraan.
- Anonyymi
Mitä hän sytytteli sillä?
- Anonyymi
Autiotaloja ja roskiksia.
- Anonyymi
Tupakkaa.
- Anonyymi
Ei ole enää sinistä laatikkoa johon kissa mahtuu. 🙊😅Nyt on isompi!
Mitä kuuluu?
Vastaatko 🖕🏻?
Aika lapsellista mutta kunhan hassuttelen
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2539429Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1527702K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1515274Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1514958PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *584670Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko1054340Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1284164- 1681978
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91839Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2901631