Jos on tylsä naama, niin saa pakit heti. Käytän 50€ kaupassa pelkkään ruokaan, mitään halppis paskaa en kelpuuta, jos ei oo hyviä halppismerkkejä, vaatteiden pitää olla tyylikkäitä ja kalliita, ja laadukkaita, mitään eläimillä kidutettuja vaatteita en huoli! Minulla pitää olla aina saatavilla piristeitä, tai suutun, en huoli naista, joka ei ole älykäs, vaativa, kiltti ja erityiskiltti, kaikenlainen muiden halveksunta ja kiusaaminen, vie jo olemattomat tsäänssisi nolliin.
Aion kouluttatua ylimpään virkaan, ja elää hienosto elämää, hienoissa piireissä, älykkäiden ihmisten seurassa, keskustellen filosofiasta, elämästä, rakkaudesta. Ruuankin suhteen olen nirso, ei kelpaa mikään paha, huonolaatuinen ruoka, kotiruuasta olen tarkka, halpisruokasi, eivät kelpaa minulle!
Ja seksiin en suostu, ennen kuin ollaan tunnettu vähintään 9 kuukautta!! Oikeassa elämässä... en vaikka kuinka vaatisit ja kitisisit, minä en alennu mieshuoran asemaan, kenen vain naisen tähden, rakasteluni vaatii intergalaktista ja hypertermodynaamista kemiaa, maailmankaikkeuden toiselta puolen, älykkyytesi tulee olla sama kuin minun ,ja sinun tulee olla tunneherkkä ja helposti lähestyttävä, mitään kylmäkallea en huoli! (Jos et oo pehmeä sisältä)
Ja mitään tylsää ja tavallista elämää, ilman kiihkeää tulista romanssia,, en halua! Enkä uhrata itseäni naiselle, joka ei ole veroiseni, tarpeeksi kaunis, tarpeeksi älykäs ja kiltti, vain paras käy minulle, en tuhlaa aikaani turhuuksiin, tai ihmissuhteisiin jotka kuormittavat minua!
Nainen mulle ei kelpaa mikä vaan
18
231
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kuitenkin tuhlasit 11 vuotta minun kiusasmiseeni trolli.
Tämän kyllä muistan jatkossa aina.
Hyvästi
Naiselta jolla on sielusi ja sydämesi .
Minä pidän ne . Pidä sinä kusipääsi .
Ja katoa viimein iäksi
Hukkutaudu vaikka ....- AnonyymiUUSI
Tekee tota kaikille naisille vaikka oma vaimo.
- AnonyymiUUSI
Tein hänestä jo rikosilmoituksen kun stalkannu muakin.
J mies.
- AnonyymiUUSI
No pisteesi laskivat jo heti. 🤣🫶 Onnea elämään.
Eikö se nykyinen vaimo kelpaa? - AnonyymiUUSI
Voitko sitten jättää rauhaan? En huoli psykopaattia joka sinä olet?
- AnonyymiUUSI
En oo psykopaatti, sulla on vajaa käsitys siitä mitä toi sana tarkottaa - ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En oo psykopaatti, sulla on vajaa käsitys siitä mitä toi sana tarkottaa - ap
No sä olet vaan vajaa. That*s it.
- AnonyymiUUSI
Tylsä arki se tulee jossain vaiheessa vastaan.
- AnonyymiUUSI
Olis kiva saada vastaus mikä omassa vaimossa mättää
- AnonyymiUUSI
Missä kohtaa sulla on napsahtanut päässä vikasuuntaan?
- AnonyymiUUSI
ihan liian pitkästi pistit. en sisäistä tämmötteistä puoliikas. tais jäähä mielee et haluut loppuelämöks kiihkeen romanssin vttu ei muutako onnea sille saralle pojka
- AnonyymiUUSI
Kaikenlaista sontaa sitä kirjoitetaan.
- AnonyymiUUSI
Kannattas miettiä
- AnonyymiUUSI
50 e ruoasta on äärettömän vähän. Halpaa ruokaa kyllä sitte. Että se siitä.
- AnonyymiUUSI
Ihan kuin tämän ois kirjoittanut nirppanokkiin kyllästynyt mieshenkilö. heh heh!
- AnonyymiUUSI
Tää ei ole deittipalsta. 🤔 Söin just 2 kylmää nakkia ja join kahvia. 😂 50 € tuntuu vähältä tietty jis joka päivä käy niin tuleehan siitä paljon.
- AnonyymiUUSI
Jäin miettiin tuota 50e ruokakauppaan. On kyllä nuukanlainen budjetti sulla. Toki jos käyt joka päivä niin kyllä sillä ihan kohtuuhyvin syö sitten. Ite en tingi ruuasta ja esim. laadukkaan tietyn merkkisen naudanlihan persolla käynyt kauempanakin kaupoilla.
- AnonyymiUUSI
Mitä nuo piristeet mahtaa olla? Energiajuomatko?
Välttämättä niitä et minun kanssa tarvitse.
Ja ruokaan menee max 15-30/ e yhteensä/pvä laadusta tinkimättä.
Joskus voidaan herkutella sohvannurkassa.
Niin, no tuosta tylsästä naamasta en tiedä.
Ei se ainakaan norsun veellä ole 😅 toivottavasti. Mutta et sinä kai minun kaivattu ole 😛
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1436008
- 1583102
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4323057- 262354
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv512233Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo761953Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m151945- 791573
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141204Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍111148