Nainen mulle ei kelpaa mikä vaan

Anonyymi-ap

Jos on tylsä naama, niin saa pakit heti. Käytän 50€ kaupassa pelkkään ruokaan, mitään halppis paskaa en kelpuuta, jos ei oo hyviä halppismerkkejä, vaatteiden pitää olla tyylikkäitä ja kalliita, ja laadukkaita, mitään eläimillä kidutettuja vaatteita en huoli! Minulla pitää olla aina saatavilla piristeitä, tai suutun, en huoli naista, joka ei ole älykäs, vaativa, kiltti ja erityiskiltti, kaikenlainen muiden halveksunta ja kiusaaminen, vie jo olemattomat tsäänssisi nolliin.

Aion kouluttatua ylimpään virkaan, ja elää hienosto elämää, hienoissa piireissä, älykkäiden ihmisten seurassa, keskustellen filosofiasta, elämästä, rakkaudesta. Ruuankin suhteen olen nirso, ei kelpaa mikään paha, huonolaatuinen ruoka, kotiruuasta olen tarkka, halpisruokasi, eivät kelpaa minulle!

Ja seksiin en suostu, ennen kuin ollaan tunnettu vähintään 9 kuukautta!! Oikeassa elämässä... en vaikka kuinka vaatisit ja kitisisit, minä en alennu mieshuoran asemaan, kenen vain naisen tähden, rakasteluni vaatii intergalaktista ja hypertermodynaamista kemiaa, maailmankaikkeuden toiselta puolen, älykkyytesi tulee olla sama kuin minun ,ja sinun tulee olla tunneherkkä ja helposti lähestyttävä, mitään kylmäkallea en huoli! (Jos et oo pehmeä sisältä)

Ja mitään tylsää ja tavallista elämää, ilman kiihkeää tulista romanssia,, en halua! Enkä uhrata itseäni naiselle, joka ei ole veroiseni, tarpeeksi kaunis, tarpeeksi älykäs ja kiltti, vain paras käy minulle, en tuhlaa aikaani turhuuksiin, tai ihmissuhteisiin jotka kuormittavat minua!

18

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kuitenkin tuhlasit 11 vuotta minun kiusasmiseeni trolli.
      Tämän kyllä muistan jatkossa aina.
      Hyvästi
      Naiselta jolla on sielusi ja sydämesi .
      Minä pidän ne . Pidä sinä kusipääsi .
      Ja katoa viimein iäksi
      Hukkutaudu vaikka ....

• Anonyymi
        UUSI

Tekee tota kaikille naisille vaikka oma vaimo.

• Anonyymi
        UUSI

Tein hänestä jo rikosilmoituksen kun stalkannu muakin.
        J mies.

• Anonyymi
      UUSI

No pisteesi laskivat jo heti. 🤣🫶 Onnea elämään.
      Eikö se nykyinen vaimo kelpaa?

• Anonyymi
      UUSI

Voitko sitten jättää rauhaan? En huoli psykopaattia joka sinä olet?

• Anonyymi
        UUSI

En oo psykopaatti, sulla on vajaa käsitys siitä mitä toi sana tarkottaa - ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En oo psykopaatti, sulla on vajaa käsitys siitä mitä toi sana tarkottaa - ap

No sä olet vaan vajaa. That*s it.

• Anonyymi
      UUSI

Tylsä arki se tulee jossain vaiheessa vastaan.

• Anonyymi
        UUSI

Olis kiva saada vastaus mikä omassa vaimossa mättää

• Anonyymi
      UUSI

Missä kohtaa sulla on napsahtanut päässä vikasuuntaan?

• Anonyymi
      UUSI

ihan liian pitkästi pistit. en sisäistä tämmötteistä puoliikas. tais jäähä mielee et haluut loppuelämöks kiihkeen romanssin vttu ei muutako onnea sille saralle pojka

• Anonyymi
      UUSI

Kaikenlaista sontaa sitä kirjoitetaan.

• Anonyymi
        UUSI

Kannattas miettiä

• Anonyymi
      UUSI

50 e ruoasta on äärettömän vähän. Halpaa ruokaa kyllä sitte. Että se siitä.

• Anonyymi
      UUSI

Ihan kuin tämän ois kirjoittanut nirppanokkiin kyllästynyt mieshenkilö. heh heh!

• Anonyymi
      UUSI

Tää ei ole deittipalsta. 🤔 Söin just 2 kylmää nakkia ja join kahvia. 😂 50 € tuntuu vähältä tietty jis joka päivä käy niin tuleehan siitä paljon.

• Anonyymi
      UUSI

Jäin miettiin tuota 50e ruokakauppaan. On kyllä nuukanlainen budjetti sulla. Toki jos käyt joka päivä niin kyllä sillä ihan kohtuuhyvin syö sitten. Ite en tingi ruuasta ja esim. laadukkaan tietyn merkkisen naudanlihan persolla käynyt kauempanakin kaupoilla.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä nuo piristeet mahtaa olla? Energiajuomatko?
      Välttämättä niitä et minun kanssa tarvitse.
      Ja ruokaan menee max 15-30/ e yhteensä/pvä laadusta tinkimättä.
      Joskus voidaan herkutella sohvannurkassa.
      Niin, no tuosta tylsästä naamasta en tiedä.
      Ei se ainakaan norsun veellä ole 😅 toivottavasti. Mutta et sinä kai minun kaivattu ole 😛

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      143
      6008
    2. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      158
      3102
    3. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      432
      3057
    4. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2354
    5. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      51
      2233
    6. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      76
      1953
    7. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      15
      1945
    8. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      79
      1573
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      14
      1204
    10. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      11
      1148
    Aihe