JOUSIMIES+SKORPIONI

!!!!!

Onko kokemuksia jousimies-skorppari suhteesta??olisi hauska kuulla juttuja...

18

12278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousityttö

      Mun isovanhemmat on Jousimie(N) ja Scorpioni(M) ja vielä ovat yhdessä, molemmat jo yli 70v.

    • jousinainen2

      ..seksi on jumalaista skorpparin kanssa, syvällisiä keskusteluja ja intohimoa aaaah

    • skorppari mies

      Olen naimisissa skorppari miehen kanssa, ja täytyy sanoa et hyvin menee. Ei mitään turhia riitoja eikä kinaa kannattaa kokeilla suosittelen

    • skorpion(f)

      No aoinaskin mulla ja mun joukkari kullalla menee hyvin=) Molemmat saa mennä ja tulla miten haluuu. Vaikka puhutaankin siitä et skorpparit tahtoo rajoittaa kummaninsa menoja ja ovat omistushaluisia niin must se on vaan yksilöist ja luottamuksesta kiinni. mä ainakin nautin et saan välil olla ihan omissa oloissani vaikka ihanaa on kullan kainalossakin.

      • Jousimiesnainen24

        Minä ja skorpionirakkaani ollaan pidetty yhtä seitsemän vuotta, vuosien mittaan tuntuu vain paremmin menevän.

        Skorpionin ajoittainen jopa sairaalloinen mustasukkaisuus ja jousimiehen ehtymätön liikkumisen ja riippumattomuuden halu ovat asioita, joista varmasti suhteen aikana tullaan keskustelemaan..


      • Laurami
        Jousimiesnainen24 kirjoitti:

        Minä ja skorpionirakkaani ollaan pidetty yhtä seitsemän vuotta, vuosien mittaan tuntuu vain paremmin menevän.

        Skorpionin ajoittainen jopa sairaalloinen mustasukkaisuus ja jousimiehen ehtymätön liikkumisen ja riippumattomuuden halu ovat asioita, joista varmasti suhteen aikana tullaan keskustelemaan..

        Skorpioni ei ole ainut mustasukkainen henkilö jousimies-skorpioni-suhteessa. Jousimies voi olla todella paha, varsinkin kun toisena osapuolena on skorpioni.Skopioni kun on haluttava ja kiinnostava persoona, vaikkakaan jousimies ei jää siinäkään kakkoseksi. Tahtojen taistelua voi olla edessä, mutta jos molemmat merkit haluavat hoitaa suhdetta, ei mikään estä pitkää liittoa.


      • täten
        Laurami kirjoitti:

        Skorpioni ei ole ainut mustasukkainen henkilö jousimies-skorpioni-suhteessa. Jousimies voi olla todella paha, varsinkin kun toisena osapuolena on skorpioni.Skopioni kun on haluttava ja kiinnostava persoona, vaikkakaan jousimies ei jää siinäkään kakkoseksi. Tahtojen taistelua voi olla edessä, mutta jos molemmat merkit haluavat hoitaa suhdetta, ei mikään estä pitkää liittoa.

        olen ite jousimies akka ja erosin tänä vknloppuna skorpionista. Meillä ei mennyt hyvin muuta kuin sängyssä. Minä olin liian mustasukkainen ja skorpioni taas ei kertonut mulle mitään tekemisistänsä, eikä huomioinut eikä pitänyt minua ystävänä, eikä edes kunnon kaverina. Me oltiin aivan erilaisia, mutta kestettiin toisiamme silti yli vuoden, varmaanki pelkästä seksin halusta oltiin yhdessä..


      • -fool-
        täten kirjoitti:

        olen ite jousimies akka ja erosin tänä vknloppuna skorpionista. Meillä ei mennyt hyvin muuta kuin sängyssä. Minä olin liian mustasukkainen ja skorpioni taas ei kertonut mulle mitään tekemisistänsä, eikä huomioinut eikä pitänyt minua ystävänä, eikä edes kunnon kaverina. Me oltiin aivan erilaisia, mutta kestettiin toisiamme silti yli vuoden, varmaanki pelkästä seksin halusta oltiin yhdessä..

        Ehkä se on juuri se ystävyys, jota jouskari tahtoo suhteeseensa? Minä menin naimisiin parhaimman ystäväni (skorppari) kanssa, ja yleisesti meillä menee suhteessamme hyvin. Tottakai kaipaisin enemmän huomiota, enemmän keskusteluja ja ehdottomasti enemmän seksiä... Lisäksi toisinaan ärsyttää skorpparin sosiaalisuus ja laaja ystäväpiiri, kun tuntuu että olemassaoloni unohdetaan kokonaan kun skorppari viettää aikaansa ystäviensä kanssa. Tottakai me riitelemme, mutta kun molemmat tajusivat opetella anteeksipyytämisen ja anteeksiantamisen niin elämä helpottui kertaheitolla. Toisaalta skorpparin pitkävihaisuus on välillä rasittavaa, itse kun ei enää edes muista mistä alunperin riideltiin.


      • Minulla ainakaan
        -fool- kirjoitti:

        Ehkä se on juuri se ystävyys, jota jouskari tahtoo suhteeseensa? Minä menin naimisiin parhaimman ystäväni (skorppari) kanssa, ja yleisesti meillä menee suhteessamme hyvin. Tottakai kaipaisin enemmän huomiota, enemmän keskusteluja ja ehdottomasti enemmän seksiä... Lisäksi toisinaan ärsyttää skorpparin sosiaalisuus ja laaja ystäväpiiri, kun tuntuu että olemassaoloni unohdetaan kokonaan kun skorppari viettää aikaansa ystäviensä kanssa. Tottakai me riitelemme, mutta kun molemmat tajusivat opetella anteeksipyytämisen ja anteeksiantamisen niin elämä helpottui kertaheitolla. Toisaalta skorpparin pitkävihaisuus on välillä rasittavaa, itse kun ei enää edes muista mistä alunperin riideltiin.

        Yhden lyhyen suhteen kokenut skorpparimiehen kanssa. Seksi sujui, mutta muuten tahtojen taistoa. Elämäni pisimmän suhteen (10v) olen ollut (ja vieläkin) olen skorpparin kanssa. Nyt suhde vetää viimeisiään, minua häiritsee keskustelun puute, skorpparin saamattomuus ja velttous. Liekö hän lainkaan tyypillinen skorppari??


    • Jouskarinen

      Toimii!!! Loistava keskustelija (skorpparimies) huolehtivainen,perhekeskeinen,upea rakastelemaan/erittäin intohimoinen! Pidän hänen omistuhalustaan ja olen yllätys yllätys mustis mitä en yleensä ole tai tarkemmin sanottuna reviiritietoisempi kuin aiemmin :) ja se taas sopii hänelle! Ei ole mitään mistä emme saisi puhutuksi,toki olemme jo 40v molemmat joten elettyä ja koettua on reippaasti takana! Tästä pidän kiinni :)

    • huvikumpu

      olen jousimies n ja nousevalta skorpioni, eksäni skorpioni ja nouseva jouskari. Kestettiin toisiamme 7vuotta. Kumpikin tykkäs arjesta joo mutta menojalat vippas ihan erisuuntiin ja liian useasti, yhteisymmärrystä ei ollenkaan, kumpikin niin itsepäisiä.. oli luottamuspulaa ja sitä kautta pettämistä. Ainoa mikä toimi oli sänkyhommat, eikä nekään enää sitte lopussa :(

    • -tytsy-

      minä jouskari (n) mies skorppari,ei puhu,ei kerro itsestään koskaan mitään,syyttelee ja vähättelee aina toisia itse on paras kaikessa,ja että olisi paras rakastelu kumppani,niin siitä voi todellakin olla kahta eri mieltä.narsistisia luonteita.

    • jouskarin

      skorppari on halutessaan mitä ihanin kumppani. Hyvää seksii, keskusteluja.............mutta mutta se mustasukkaisuus ja omistushalu argh , skorppari luulee ja tarvitsee tunteen että hän on paras kaikessa. Kauheita riitoja raivareita typeristä asioista esim. onkin väärässä jossain asiassa kun pystyy faktoja esittää ja todistaa tietämättömyyden tai luulon täysin vääräksi. Vikaa ei tietenkään ole missään nimessä skorpparissa aina vika jossain muussa.

      Minä jouskari naisena rakastin ja uskoin että asiat paranee kun vanhenemme yhdessä ja jaksan varmaistella etten anna aihetta esim. mustasukkaisuuteen varmistamalla etten ole esim miespuolisten kavereitten kanssa kaksin yms. Tämän jouskarin selkä katkesi lopullisesti kun skorppari alkoi saada mustasukkaisuus kohtauksia fysioterapeutin(mies) luona käynneistä. argh tarvitsen kuntoutuakseni fysioterapiaa ja muutenkin kuntoutusta. Aina jos menin kuntoutukseen tai lähin jonnekkin ns.pois etten ollu kotona öitä, hirvee kiukuttelu yms. mutta hänen menoistaan ja yöpymistään yms. ei saanut kysellä. Minulle ei hänen menot kulluneet, varsinkin jos työmatka yhtäkkiä veny esim. vuorokaudella, olin mustasukkanen akka joka ei anna miehensä olla edes työmatkalla rauhassa. Tuossa joitakin juttui mitä meillä esiinty.

      En osaa sanoa onko hän narsisti vai kuuluuko perus skorppariin.

    • tj-rk*,'ty'k,'yk,'

      Enpä liiemmin noihin horoskooppeihin usko, mutta olen kyllä skorpparinainen ja jokin jouskareissa vetää mua puoleensa. Ihastun aina heihin ja nyt 4 vuotta olen seurustellut jouskarimiehen kanssa. Kannattaa ihmeessä kokeilla :)

    • 11Minävaan

      Ei todellakkaan sovi yhteen kokemuksesta puhun olen jouskari nainen ja olin skorpioni miehen kanssa melkein vuoden verran eikä hän ole avoin ja rehellinen rakastin häntä niin paljon ja hän vaan käytti minua hyväkseen.. Olttiin vaan seksuaallisesti yhdessä eikä hän ikinä vienny minut treffeille vaikka väittää että ollaan yhdessä yms.. Skorpioni on hiljainen ja niin mysteerinen ihminen ja jousimies ei missään nimessä voi tulla toimeen sellasen ihmisen kanssa me ollaan avoimia ja rehellisiä verrattuna skorpioniin heihin ei voi missään nimessä luottaa he valehtelevat liikaa ja ovat niin salaperäisiä he luulevat joka ihmistä he tulevat vastaan heidän vihollisikseen. Siis en ikinä eläissäni nähny pahempaa horroskooppi merkiä kuin skorpioni. En suosittelisi jousimies skorpionille he eivät vaan täsmää piste.

    • manta781

      minä olen naine jouskari ja ukkoni on juuh pahin mitä maailmasta löytyy eli skorppari hyvä on juuh sänkyssä mut unhotaa hellyyven heppi on niin juu elämän tärkein....katselee itseään ain peilistä juuh kyl minäkin katon mut meidät on niin luotu toisillemme vaikka ei sitä uskoisi ja jos toiseen sattuu niin toinen tulee heti auttaa eikä täs maassa olis muitta kehen voisin luottaa sai jopa minut naiseksi uskomaan ja luottamaan itseeni olen jo sulaa vahaa häneele en muille ja se on omaa suojelus vaistoa

    • emirta

      Paras sex suhde...Lämpimin! Kaunein! Annetaan toisten hoitaa työnsä rauhassa niin hyvin menee!!!

    • Jousinanen

      Itse olen joutskari nainen. Olen ihastunut vaakaan jonka tyttöystävä on skorpioni. Olemme molemmat toisillemme mustasukkaisia ja herran jumala miten kamalia riitoja siitä on syntynyt. Scorpiooni on puheissaan tavattoman rivo ja outokin luulee olevansa muiden yläpuolella ja periksiantamaton siinä että saa sen mitä haluaa. Jos kaikki skorpionit ovat tuollaisia, en kestäisi päivääkään (varsinkaan seurustella) skorpionin kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe