Vaimoni tekee mieli päästä ison miesporukan kimppanaiseksi.
Vaimoni kertoi halunneensa jo pidempään miesten panevan häntä kunnolla ja vaikka vähän väkisinkin.
Vaimon sanat ja teot puhuu eri kieltä.
Vaimo toppuuttelee ja sanoo älkää oikeesti kumpikin pane, samalla sääret aukeaa ja ohjaa kalun pilluunkun ensin on nuollut pillun vaimoni hiuksista painaen kaverin suuta tiukemmin pillua vasten.
Vaimon tekee
21
1328
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ikä olette
- Anonyymi
Vaimo on 28-vuotias ja itse täytin juuri 30v.
- Anonyymi
Rouva on 28-vuotias ja mies 30-vuotìas juuri täyttänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rouva on 28-vuotias ja mies 30-vuotìas juuri täyttänyt.
Saisko 60v mies nuolla vaimos pillua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
67v mies on vanhin jonka olen nähnyt panevan mun 28v vaimoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
67v mies on vanhin jonka olen nähnyt panevan mun 28v vaimoa.
Vaimoa pitänyt hyvänä viisi vierasta miestä kerran, ikä haarukka nuorin 26v ja vanhin 75v hirvi porukka. Harrastettu parin vaihtoa yli 10 vuotta, tämä porukka tietää touhuistamme. Täytyy sanoa viikonlopun viisi karjua kun pani vaimoo, joutui vaimo pitää töistä kaksi päivää vapaata. Vaikka harrastaa liikuntaa, paikat meni niin lukkoon lähinnä reidet ja lonkat kävely tosi kivuliasta. T. Pari 40v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo nauttii kun nuollaan pillua.
Ei pistä koskaan vastaan jos halutaan̈ pollua nuollaan ja aina kiihoittuu niin että saa lopuksi panna.
- Anonyymi
Monella naisella on samankaltaisia ajatuksia.
Minäkin haluan olla miesryhmän yhteinen nainen.
Tyttöystävien kanssa jutellessa meistä puolet haluaisi olla useamman miehen kanssa yhtäaikaa ja puolet ei kuulemma halua kimppaa mutta haluaisi olla muun kuin oman miehen kanssa ainakin kerran. - Anonyymi
Meillä vaimo kertoi haluavansa miesporukan pano kaveriks.
Oltiin tällöin kolmistaan sängyssä vaimoni minä ja minun kaveri vaimon vakkari seksikumppani.
Kaverimme sanoi voivansa viedä vaimoni hänen työnantajansa virkistyspäiville siellä on yleensä nojn 15 miestä ja 2-3 naista.
Sovittiin että kaveri vie vaimoni avecina tuonne ja vaimo antaa halukkaiden panna.
Uutta tuoretta lihaa niin on varmasti haluttu. Mistäpäin olette? eteläsuomessa ois pari vanhempaa kaveria jotka hoitelis sun vaimoo, ole mukana niin saa isomman porukan KIK ripa98765
- Anonyymi
Ollaan Hyvinkään läheltä!
T 28-vuotias rva Anonyymi kirjoitti:
Ollaan Hyvinkään läheltä!
T 28-vuotias rvaSopis oikeinkin hyvin, kellään meistä ei ois edes pitkä matka, onko teillä viikolla mahdollista harrastella? Pitäsköhä meidän????
- Anonyymi
Päästä ihmeessä kokemaan se. Ja hommatkaa hyvä ja ennen kaikkea terve miesporukka nussimaan. Mun muijani kyllä nautti kun vkl oli 5-6 m nussimassa sitä ja itse tietty mukana. Oli kyllä sen jälkeen hiukan hellänä.
- Anonyymi
Kyllä meidänkin täytyy toteuttaa vaimoni toive ja järjestää vaimolle kunnon panojuttu joku viikonloppu.
Kuinkahan monta 28-vuotias rva jaksaa tyydyttää?
Ajattelin minkälainen porukka pitäisi järkätä?
- Anonyymi
Tyttökaverien kanssa ollaan paljon juteltu seksistä ja miehistä.
Meitä on joitakin on ollut kimpaseksissä mukana.
Oli melko moni ystävätär jotka voisivat olla mun miehen kanssa jos me haluttais.
Olen pari kertaa pyytänyt tyttökavereita mukaan kun olin itse joutua kuuden miehen kimppanaiseksi.
Oli siitä se apu että jokainen pani meitä molempia useasti ja yksin olisin ollut tiukilla. - Anonyymi
Minäbolen luvannut vaimolle kimppa panon ja nyt pitää löytää miehiä mukaan panemaan rouvaa.
- Anonyymi
Oltiin lauantaina saunassa ja vImo alkoi venytellä itseään lauteita vasten nojaten.
Kaveri tuli heti vaimon jälkeen ja katsoi kysyvästi minua ja nyökkäsin niin javeri otti vyötäröltä kiinni ja tuuppasi kalunsa vaimoni pilluun.
Vaimo hätkähti ja katsoi minua ja rauhoittui ja antoi kiltisti kaverin panna ja näytti myös nauttivan yllätys panosta. Täällä puhutaan ja puhutaan kimppa seksistä, mutta näköjään kaikki jää puhetasolle.
- Anonyymi
Meillä on kaverit päässeet panemaan vaimoa.
Vaimo haluaa välillä iskeä miehiä varsinkin kun olemme reissussa.
Jouluksi mennään Muurolaan olisi kiva saada toinen pari mukaan hauskanpitoon. Ollaan N28v ja M30v
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.33311496Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko373498- 793067
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1022803- 922666
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam472482Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1552394Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752294- 451481
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �141460