Halpaa pitää olla. Eikö pieni hemmottelu olisi poikaa ja panostaa vähän enemmän autoiluun.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Elämä on valintoja ja kaikki eivät ole nuoria amispoikia joille auto on elämän tärkein asia.
- Anonyymi
Samaan hintaan olisi ollut tarjolla Volvoa, Mersua, Fordia.
Päädyin kuitenkin Dusteriin. Jostain syystä.- Anonyymi
Huhhuh. Huhhuh. Veti pallean aika tyhjäksi tuo sinun kommenttisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhhuh. Huhhuh. Veti pallean aika tyhjäksi tuo sinun kommenttisi.
Mene valittamaan lääkärille vaivojasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene valittamaan lääkärille vaivojasi.
Ei lääkäri ota vakavasti pallivaivoja.
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Ei lääkäri ota vakavasti pallivaivoja.
Valtaosa suomalaisista amispuutteelisista kärsii juuri pallivaivoista. Eihän se pieni amispenis voi kestää, jos siltä vaaditaan liikaa fyysistä kokoa.
- Anonyymi
Olen autoillut yli 50 vuotta, joten olen panostanut liikaakin autoiluun. Mtä se sinulle kuuluu millä kukin hoitaa kuljetustarpeensa?
- Anonyymi
Eräs Suomen nuorison suosima viihdetaitelija hankki BMW i8 ensiautokseen.
Viimeaikoina joutui vielä sijoittamaan rannekelloon 60000 euroa. Itsetunnon
kohottamiseen.- Anonyymi
Onhan se kova kohtalo jos "joutuu" panostamaan kalliisiin asioihin, vaikka on rahaa siihen.
Eihän kateus ole enää muotia, eihän? - Anonyymi00014
Taisi eurot kuitenkin mennä hänen elimensä pienuuden kohottamiseen? Kuinka monta senttiä taiteilijan pipuliin tuli?
- Anonyymi
Avaajalle mietittävää.
Jos pieni hemmottelu olisi oleellista, niin miksi kuitenkin meillä ostetaan paljon Toyotan autoja, siinä on itsensä hemmottelu todella kaukana todellisuudesta.
Suomalaisessa vanhemmissa setämiehissä on vielä jäljellä sitä venäläisyyttä tai sen pelkoa ja siksi pieni itsensä nolaaminen ja kurjuuden esittäminen hankkimalla Toyota kuuluu heidän DNA:han.- Anonyymi
Pyydän, käy koeajamassa mikä tahansa uusi toyota ja palaa kommentoimaan asiaa. 20+ vuotta vanhoilla tiedoilla potaskan puhuminen ei hyödytä ketään. Uudet toyotat ovat mukavia ja moderneja kaikin puolin. Päälle vielä kestäviä niin kuin ennenkin.
- Anonyymi00012
Minä EN KOEAJANUT Dacia Bgsteriä, mutta ostin sellaisen kuitenkin suoralla kaupalla ja näkemättä. Nyt 9000+ kilometriä takana, ja erinomaisesti toimii. Niin Suomessa, kuin myös Euroopan maanteillä. Varustus Dacia Bigster 155 Extremessä on kohdallaan ja tilaa on.
- Anonyymi00015
Nyky Dacian varustelu on todella kohdallaan. Esim. Bigster 155 Hybridissä; Tuulilasin lämmitys, ohjauspyörän tehokas lämmitys, kahden alueen erillinen ilmastointi, 3-tehoinen molempien etuistuinten lämmitys, Kaistan vahtija, etäisyystunnistin, moottoritieavustin, avattava sähköinen panorama lasikatto, Erinomainen navigaattori yli 10 tuuman HD näyttöineen.jne, jne, jne...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7606Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520