Aio tavata sinua, se on liian raskasta, enkä ketään muitakaan naisia. Naiset ovat liian raskasta seuraa, ovat niin ovelia ja kieroja.
En minä enää
26
488
Vastaukset
- Anonyymi
Voi niitä tavata, mutta eri paikoissa kaukana.
- Anonyymi
😂 Ja pitää muistaa, että eri aikaan.
- Anonyymi
Usko minuun, pyydän. Tämä on niin tärkeää, en ole yhtään kiero, enkä tee mistään raskasta.
Eikö se ole vielä mahdollista?
K - Anonyymi
Suurin osa kyllä. Ei kaikki.
- Anonyymi
Kenelle naiselle?
- Anonyymi
Se on tullut kyllä jo selväksi mies.
Minuun sattuisi nähdä sinut taas
Rauhassa eriiteille kiitos.
Mutta silti toivon sinulle kaikkea kaunista ja hyvää jatkoa
Naiselta miehelle - Anonyymi
Kerro kenelle naiselle niin ei kaikki pahoita mieltään ?
- Anonyymi
Ai, anteeksi. Olisin voinut olla rentokin. Olisi voinut puhua jostain kevyestä.. ei sitten.
Minua ei välttämättä enää ole. Saatan kuolla pian.
Jos ei ehditä tavata niin kaikkea hyvää.❤️- Anonyymi
Lisäys: Olen saanut keuhkosyövän. En ole kertonut siitä vielä oikein. Asbestia jokunen vuosi takaperin..
En jaksaisi muutenkaan elää. Rakastin tätä miestä silti. Minulle on vain annettu liikaa kannettavaksi.
Enhän tunne sua tietenkään.. joten kuka olekaan, voimia. Moikka.😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: Olen saanut keuhkosyövän. En ole kertonut siitä vielä oikein. Asbestia jokunen vuosi takaperin..
En jaksaisi muutenkaan elää. Rakastin tätä miestä silti. Minulle on vain annettu liikaa kannettavaksi.
Enhän tunne sua tietenkään.. joten kuka olekaan, voimia. Moikka.😍Ja se vielä. Arvasin ettei välitä. Saa kutsun hautajaisiin. Toivottavasti eläisin niin pitkään että näkisin omat 40 v. Ennuste huono..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se vielä. Arvasin ettei välitä. Saa kutsun hautajaisiin. Toivottavasti eläisin niin pitkään että näkisin omat 40 v. Ennuste huono..
Typerää leikkiä ja vitsailla asioilla jotka koskettaa monia ihmisiä maailmassa oikeasti. No ehkäpä syöpä osuu joskus omalle kohdalle tai jollekin läheiselle voi vitsit loppua siinä vaiheessa. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerää leikkiä ja vitsailla asioilla jotka koskettaa monia ihmisiä maailmassa oikeasti. No ehkäpä syöpä osuu joskus omalle kohdalle tai jollekin läheiselle voi vitsit loppua siinä vaiheessa. :/
Ei ole todellakaan mikään vitsi. En ole omille läheisille kertonut tästä vielä koska en jaksa kun ovat sen jälkeen niin raskaita. En ehkä kerrokaan..että sinuna pitäisin suun kiinni! Tuo on loukkaavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole todellakaan mikään vitsi. En ole omille läheisille kertonut tästä vielä koska en jaksa kun ovat sen jälkeen niin raskaita. En ehkä kerrokaan..että sinuna pitäisin suun kiinni! Tuo on loukkaavaa.
Ei saa hetken rauhaa siltä säälimiseltä. Mutta hei kiitos sullekin ymmärryksestä ja tuesta.🤬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa oikeasti syöpäsairas tulee ikäväpalstalle kyllä luulisin että on ihan muut asiat siinä vaiheessa mielessä. Mutta jos olet oikeasti sairas niin olen pahoillani ja voimia hyvin vakavaan sairauteen ja sen taisteluun. 🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hirviö ja inhottava! Miten kehtaat? Mistä SÄ MUKA TIEDÄT yhtään mitään? Olen nytkin sairaslomalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa oikeasti syöpäsairas tulee ikäväpalstalle kyllä luulisin että on ihan muut asiat siinä vaiheessa mielessä. Mutta jos olet oikeasti sairas niin olen pahoillani ja voimia hyvin vakavaan sairauteen ja sen taisteluun. 🙏
Niin joo syöpäsairaallahan ei koskaan ole hyviä päiviä, ei voi olla pääosin hyväkuntoinen ja nuori? Eikä varsinkaan saa kaivata ketään. Se ei tee välttämättä kaikista heti toimintakyvyttömiä.
Kiitos ja en tule enää koskaan tänne. Hyvästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hirviö ja inhottava! Miten kehtaat? Mistä SÄ MUKA TIEDÄT yhtään mitään? Olen nytkin sairaslomalla.
Joo antaapa olla. Et kovin huonossa kunnossa ole ku jaksat raivota täällä yöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin se juttu sen paremmin siellä kuolinvuoteella luistaisi 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla selvästi jokin luulo että vakavasti sairastunut suree passiivisena kamalaa kohtaloaan
Kellon ympäri varsinki jos se kasvain on jollakin Max 20 vee kersalla.
Kyllä siinä varmasti yritetään repiä myös iloa jostakin eikä olla
Kellon ympäri vakavamielisena kun körtit kirkossa
Terveisin puolisukua kuollut syöpään. Ja osa niistä hymyili vielä kuolinpäiväänä.
Vaikutat vähä tyypiltä joka pelkää ja pitää syöpää vain tosi negatiivisena juttuna .
Anna nuoren ihmisen iloita hetkittäin kun elää vielä . Vähä asenteen muutosta kiitos.
Sivusta
- Anonyymi
🩷🩷🩷🩷🩷☀️
- Anonyymi
Rakkaus kielletty näemmä. Jormaa en silti unohda. Jatkoa ❤️
- Anonyymi
Kyllä sun täytyy sitä tyttöystävääsi kumminkin tavata. Muuten et pärjää. Mua ei tartte.
- Anonyymi
Rakas uskon meihin aina. ❤️
- Anonyymi
Älä yleistä. Eivät kaikki naiset ole kieroja, oveluudesta puhumattakaan. Tuossa puhuu nyt misogynia.
- Anonyymi
Turjake mieheni täällä kehitysvammaisena ja lihavana taas laskee, että hänellä on VARA vielä syrjiä!
Hänellä on varmaan jo ainakin 30vuotta vankeutta tienattuna! Lapsetkin meni jo harkintaan, koska hän puljaa omia vankeuksiaan syyttömille lapsille niin pääsee itse luistamaan!
👏🏻👏🏻👏🏻 Hyvä Hyvä ja mitähän seuraavaksi on tulossa!? - Anonyymi
Voihan. Mut mähän oon sellainen kuin kevyt lempeä tuuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset21917106Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16912174Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El415960Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644842MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny134746Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193937Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843565Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1332987S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2321352- 851011