Aina kirjoitatte vartalon muodoista ja hiuksista ja siitä kuinka ihanaa teistä olisi päästä pukille. Eikö aivoissanne ole yhtään inhimillisyyttä? Ettekö voi myöntää, että nainenkin on ihminen ja heillä on oma polkunsa, joka ei välttämättä ole teitä varten.
Ihan vain kysyn...
Miksi miehet objektoitte naisia aivan koko ajan?
119
506
Vastaukset
Täällä olevilla taitaa olla vaan yks asia mielessä koko ajan, eivätkä ymmärrä että todellinen ja aito yhteys on se mikä oikeasti merkitsee jotakin kahden välillä.
- AnonyymiUUSI
Minkäs ikäseen nyt isket näppejäsi? 16?
- AnonyymiUUSI
Oon samaa mieltä kanssasi susi👍
- AnonyymiUUSI
Hyvin sanottu! 👏
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ja kun sen menettää, on kuin pala itseä katoaisi samalla.
Se ottaa, koville menettää teinipil...
- AnonyymiUUSI
Ei kiinosta mikään yhteys. Nykästä lainatakseni p*lluhan se on aina mielessä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinosta mikään yhteys. Nykästä lainatakseni p*lluhan se on aina mielessä.
ÄO = 0
- AnonyymiUUSI
Tuusbyyn sepi eli "sepi susi"
- AnonyymiUUSI
Oliko sulla sitten sen ännän kanssa todellinen ja aito yhteys kun hän on elämäsi rakkaus. Miten voi olla kun ette edes ole keskustelleet mistään kunnolla. Henkkoht asioista siis. Ihan vaan kiinnostaa kun tuntuu että puhut aina välillä toista ja välillä ihan muuta...ja muistan kun olit katkera kuinka teinit ja nuoret saa puuhata sängyssä viikonloput ja sinä et koskaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sulla sitten sen ännän kanssa todellinen ja aito yhteys kun hän on elämäsi rakkaus. Miten voi olla kun ette edes ole keskustelleet mistään kunnolla. Henkkoht asioista siis. Ihan vaan kiinnostaa kun tuntuu että puhut aina välillä toista ja välillä ihan muuta...ja muistan kun olit katkera kuinka teinit ja nuoret saa puuhata sängyssä viikonloput ja sinä et koskaan.
Oliko tää N 14 vai 15 ?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ja kun sen menettää, on kuin pala itseä katoaisi samalla.
Älä noista p*rseaivoista välitä. Ei ne tiedä mitä rakkaus on.
- AnonyymiUUSI
Olet kyllä taas muuttanut yhtäkkiä sanojasi ja mietteitä. Kyllä sulla oli kans toi sksi mielessä aina vaan jossain vaiheessa ainakin. Niin hyvin muistan kun millään muulla ei ollut merkitystä kuin että nainen on nuori, kaunis, ja saisit sksiä. Mikähän nyt on. Yritätkö vain kiillottaa mainettasi täällä että joku uusi nainen taas löytyy vai mitä. Jotenkin niin vaikea uskoa noita juttuja nyt todeksi. Valitettavasti. :/
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä taas muuttanut yhtäkkiä sanojasi ja mietteitä. Kyllä sulla oli kans toi sksi mielessä aina vaan jossain vaiheessa ainakin. Niin hyvin muistan kun millään muulla ei ollut merkitystä kuin että nainen on nuori, kaunis, ja saisit sksiä. Mikähän nyt on. Yritätkö vain kiillottaa mainettasi täällä että joku uusi nainen taas löytyy vai mitä. Jotenkin niin vaikea uskoa noita juttuja nyt todeksi. Valitettavasti. :/
On se susi kyllä mies, kun tuolla tavalla pitää itseänne korottaa. Veikkaan että sieki jantteri jos uskaltaisit edes 10% kertoa tunteistasi, niin saataisiin haaskailla ruhollasi ihan urakalla.
Anonyymi kirjoitti:
Eivät selvästikään tajua, eivätkä ole nähtävästi kokeneet sitä itse. Minut on onneksi kovaksi keitetty. Nuo huutelijat näyttää vaan oman tyhmyytensä noilla kommenteillaan.
Anonyymi kirjoitti:
Minä vain kerron omia mielipiteitäni. Joillekin se näkyy olevan liikaa. Olen aina kertonut vain, mitä mieltä asioista olen, enkä mitään muuta. Se on toinen asia, miten minut tulkitaan ja ymmärretään milloinkin. Huomaan tulleeni väärinymmärretyksi hyvin usein.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Eivät selvästikään tajua, eivätkä ole nähtävästi kokeneet sitä itse. Minut on onneksi kovaksi keitetty. Nuo huutelijat näyttää vaan oman tyhmyytensä noilla kommenteillaan.
Kovaksi varmasti on m u n a keitetty kun lapset mielessä uskotaan
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niin. On kyllä ihailtavaa että kuinka uskaltavat edes täällä kertoa pahasta olostaan ja juuri sinulle. Sen tiedän että olet kokenut paljon ja viisautesi näissä asioissa loistaa kaikille. Se mikä ihmisten edessä on vähäistä, on Jumalan edessä suurta.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Minä vain kerron omia mielipiteitäni. Joillekin se näkyy olevan liikaa. Olen aina kertonut vain, mitä mieltä asioista olen, enkä mitään muuta. Se on toinen asia, miten minut tulkitaan ja ymmärretään milloinkin. Huomaan tulleeni väärinymmärretyksi hyvin usein.
Sinä kerrot joka toinen päivä täällä vaan ihan eri tarinaa se on se mikä mietityttää. Mutta hienoa kun olet kokenut suurta rakkautta vaikka välillä ymmärsin ettet ole saanut kokea suurta rakkautta. Paitsi se nuori tyttö tietenkin. Mutta muutoin et ollut niin kerroit.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kerrot joka toinen päivä täällä vaan ihan eri tarinaa se on se mikä mietityttää. Mutta hienoa kun olet kokenut suurta rakkautta vaikka välillä ymmärsin ettet ole saanut kokea suurta rakkautta. Paitsi se nuori tyttö tietenkin. Mutta muutoin et ollut niin kerroit.
Tunnetko minut hyvinkin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hei tuo on rumaa sinulta huudella noin. Jotain käytöstapoja täytyy pitää. Olet nainen ja huutelet tuollaisia...outoa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tunnetko minut hyvinkin?
Palstan perusteella sanoisin että aika hyvin nämä sinun ajatukset ovat tuttuja. Olet ihan itse kertonut täällä niistä hyvin avoimesti. Muuten en tietäisi niistä. Ihan lukenut sun kertomaa täällä kaikesta. Eihän muut täällä noin avoimesti ole kertoneet elämästään. Et voi hermostua siitä että ihmiset muistaa ne jutut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hei tuo on rumaa sinulta huudella noin. Jotain käytöstapoja täytyy pitää. Olet nainen ja huutelet tuollaisia...outoa.
Taitaa olla sadas kerta kun naiseksi minua luullaan. Olen ehkä sitten sellainen mies, jolla on naisen kauneutta sydämessä.
Kiitos kohteliaisuudesta.
Aloittajamies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se susi kyllä mies, kun tuolla tavalla pitää itseänne korottaa. Veikkaan että sieki jantteri jos uskaltaisit edes 10% kertoa tunteistasi, niin saataisiin haaskailla ruhollasi ihan urakalla.
On teillä puheet saataisiin haaskailla ruhollasi oikein kunnolla. Mitähän väkivallan muotoa tuo on. Oletko nainen joka kirjoittaa noin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On teillä puheet saataisiin haaskailla ruhollasi oikein kunnolla. Mitähän väkivallan muotoa tuo on. Oletko nainen joka kirjoittaa noin.
Sadannenyhdennen kerran olen mies, mutta kiitos kohteliaisuudesta kun näet minussa muutakin.
Ja kyllä. Se on täysi vertauskuva siitä miten kohtelet toisia. Susi on ihminen kuten sinäkin, rohkeasti kirjoittanut tunteistaan ja eikä ketään satuttanut. Silti hänen kimppuunsa on käyty täällä ja lyöty kuin hän ei olisi ihminen ollenkaan.
Siksi kirjoitin sinulle todella rumasti, että tietäisit miltä toisen lyöminen sanoilla tuntuu. Ja todellakin ruho on kuvaava sana, kun otetaan toisen ihmisen tunteet ja viskataan maahan tallattavaksi. Pitääkö vääntää rautalangasta, että ruholla viitataan asiaan, joka on erotettu ihmisestä. Se on kuin objekti, jolla ei olisi tunteita. Sillä tavalla te olette toisesta ihmisestä, veljestänne maanpäällä puhunut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sadannenyhdennen kerran olen mies, mutta kiitos kohteliaisuudesta kun näet minussa muutakin.
Ja kyllä. Se on täysi vertauskuva siitä miten kohtelet toisia. Susi on ihminen kuten sinäkin, rohkeasti kirjoittanut tunteistaan ja eikä ketään satuttanut. Silti hänen kimppuunsa on käyty täällä ja lyöty kuin hän ei olisi ihminen ollenkaan.
Siksi kirjoitin sinulle todella rumasti, että tietäisit miltä toisen lyöminen sanoilla tuntuu. Ja todellakin ruho on kuvaava sana, kun otetaan toisen ihmisen tunteet ja viskataan maahan tallattavaksi. Pitääkö vääntää rautalangasta, että ruholla viitataan asiaan, joka on erotettu ihmisestä. Se on kuin objekti, jolla ei olisi tunteita. Sillä tavalla te olette toisesta ihmisestä, veljestänne maanpäällä puhunut.Uskovainen veli ei kirjoita täällä tuollaista tekstiä kellekään. Tuo on nyt ihan pelkkää vihaa ja jotain esitystä koko aloitus ja Susi taitaa olla koko aloituksen takana itse. Joku haiskahtaa ja pahasti että täällä kovin monet ja joku uskovainen Suden kanssa kirjoittaa. Mutta jokainen puhuu ruhojuttujaan ja väkivallan käytöstä kuin haluaa. Antaa palaa vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskovainen veli ei kirjoita täällä tuollaista tekstiä kellekään. Tuo on nyt ihan pelkkää vihaa ja jotain esitystä koko aloitus ja Susi taitaa olla koko aloituksen takana itse. Joku haiskahtaa ja pahasti että täällä kovin monet ja joku uskovainen Suden kanssa kirjoittaa. Mutta jokainen puhuu ruhojuttujaan ja väkivallan käytöstä kuin haluaa. Antaa palaa vaan.
Niin, eihän Jeesuskaan ruoskalla ihmisiä temppelistä uhalla ajannut...
Eikä Jumala vihan viiniä kenellekään tarjonnut.
Eihän... kun uskovainen veli on niin penseä. Anonyymi kirjoitti:
Uskovainen veli ei kirjoita täällä tuollaista tekstiä kellekään. Tuo on nyt ihan pelkkää vihaa ja jotain esitystä koko aloitus ja Susi taitaa olla koko aloituksen takana itse. Joku haiskahtaa ja pahasti että täällä kovin monet ja joku uskovainen Suden kanssa kirjoittaa. Mutta jokainen puhuu ruhojuttujaan ja väkivallan käytöstä kuin haluaa. Antaa palaa vaan.
Että semmoinen paranoidinen teoria sitten sieltä... Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tää N 14 vai 15 ?
TAIDAT SINÄ OLLA SE JOKA OTTAA KIKSIÄ TOSTA JUTUSTA. OLETKO HARMAASUSI? VÄHÄN KIINNOSTAA NE PIKKUTYTTÖJEN UIMAHOUSUT JA SKOTTIMEKOT?
- AnonyymiUUSI
Ainoa asia kaiken shaiban lisäksi mitä nainen pystyy antamaan takaisin on p*llu ja sekin pitäisi jättää pois?
- AnonyymiUUSI
Osta tekop*llu jos se vain mielessä. Miehisyys on kaukana tuollaisesta p*lluautismista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osta tekop*llu jos se vain mielessä. Miehisyys on kaukana tuollaisesta p*lluautismista.
Susi taitaa tietää mitä suositella. Ettei itsellä olisi kaikki vempaimet kotona. Mikä tämä sinun tämän yön juttusi uskon ja jonku miehen ns uskonmiehen kanssa oli. Ihan höpönlöpöä ja täyttä tuubaa jossa osoitit taas oman itsesi. Tästä lähtien väistän luodin ja kierrän kaukaa sun nimimerkin. Ei heru minulta sympatiaa sulle vaikka kaikin keinoin sitä täältä yritettiin taas metsästää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Susi taitaa tietää mitä suositella. Ettei itsellä olisi kaikki vempaimet kotona. Mikä tämä sinun tämän yön juttusi uskon ja jonku miehen ns uskonmiehen kanssa oli. Ihan höpönlöpöä ja täyttä tuubaa jossa osoitit taas oman itsesi. Tästä lähtien väistän luodin ja kierrän kaukaa sun nimimerkin. Ei heru minulta sympatiaa sulle vaikka kaikin keinoin sitä täältä yritettiin taas metsästää.
Mikä sulla on hätänä. Koskeeko johonkin?
- AnonyymiUUSI
Aloittaja vaikuttaa olevan "lautanainen" ilman muodokasta pehvaa ja tissejä.
- AnonyymiUUSI
Mirtin samaa, rttä mistä sen katkeruus kumpuaa. Toinen vaihtoehto on rumapainoisuus.
- AnonyymiUUSI
Todellakin. Sen sijaan pippeli roikkuu haaroissani. 😎🤚
- AnonyymiUUSI
niin kuin rehtorit lukoissakin en oikein ymmärrä isompana aikuisena että miten..
- AnonyymiUUSI
Minun kohdalla olet täysin väärässä.
Mieheltä- AnonyymiUUSI
Hienoa jos asia on näin. Olen nähnyt oikeita miehiä jotka ovat lähellä Jumalaa ja sitä kautta aidointa rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Susi eikö sun pitäisi nukkua joskus. Tuut öisin tänne näihin naisketjuihin vastaileen. Uni tekis ehkä hyvää. Tai joku muu kuin tämä. Ymmärrän tietty jos etsit taas jotain uutta palstaheilaa niin öisin voi koittaa saada enemmän näkyvyyttä ja rauhaa täällä. Tsempit hakuun. Mutta suosittelen tinderiä tai irl lähestymistä, en usko että täältä löydät rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Mikä sinä olet toiselle sanomaan että nukkumaan, kun itse täällä vaahtoat?
Aloittaja En etsi täältä mitään. Tämä ei ole mikään Tinder, eikä mikään muukaan deittipalvelu. Ei ole, ainakaan minulle. Ja toisekseen minulla on suru päällä. En kaipaa mitään uutta suhdetta nyt yhtään mistään. Jos on yhteen rakastunut, niin sitä ei millään toisella korvata.
Menen kohta nukkumaan kyllä. Tulin muuten vaan katsomaan jos johonkin on kiva vastata niin vastaan. Ei ole mitään erityistä syytä olla täällä.- AnonyymiUUSI
Olen yötöissä joten pakko valvoa ja sinähän täällä vaahtoat. Mikäs sua noin hermostuttaa. Olen tauolla ja syön joten siksi jos olisin kotona nukkuisin kyllä jo hyvinkin...Hyvää yötä teille jotka saatte nukkua. Se kannattaisi hyödyntää. Töissä tunnit tuntuvat erittäin pitkiltä. Ja väsyttää.
Anonyymi kirjoitti:
Olen yötöissä joten pakko valvoa ja sinähän täällä vaahtoat. Mikäs sua noin hermostuttaa. Olen tauolla ja syön joten siksi jos olisin kotona nukkuisin kyllä jo hyvinkin...Hyvää yötä teille jotka saatte nukkua. Se kannattaisi hyödyntää. Töissä tunnit tuntuvat erittäin pitkiltä. Ja väsyttää.
Minä tykkään valvoa. Siinä ei sen kummempaa syytä ole.
Anonyymi kirjoitti:
Juteltiin puhelimessa sen naisenkin kanssa aina aamuun saakka helposti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tuommonen työ on, että siellä ollaan netissä ja syödään?????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee niitä töitäsi ja pistä puhelin hemmettiin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kysyikö se tyttö lupaa vanhemmiltaan sulle puhumiseen??
- AnonyymiUUSI
Kuten kirjoitin olen töissä joten enpä täällä muuten yleensä edes käy kuin öisin joskus töistä tauolta niin kuin kirjoitin että pysyy hereillä koska väsyttää. Kotona nukkuisin ja en käy täällä joten minua on turha syyttää mutta olen huomannut yövuoroissa että olet usein öisin täällä. Miten jaksat jos et nuku. Ja miksi et nuku. Et ihan nuorikaan ole jos oikein muistan joten elimistö kaipaa lepoa.
Anonyymi kirjoitti:
Kysyikö se tyttö lupaa vanhemmiltaan sulle puhumiseen??
Oli jo sen verran iso tyttö ettei lupaa tarvinnut keltään. +30
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Oli jo sen verran iso tyttö ettei lupaa tarvinnut keltään. 30
Älä selitä. Perus koululainen oli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten kirjoitin olen töissä joten enpä täällä muuten yleensä edes käy kuin öisin joskus töistä tauolta niin kuin kirjoitin että pysyy hereillä koska väsyttää. Kotona nukkuisin ja en käy täällä joten minua on turha syyttää mutta olen huomannut yövuoroissa että olet usein öisin täällä. Miten jaksat jos et nuku. Ja miksi et nuku. Et ihan nuorikaan ole jos oikein muistan joten elimistö kaipaa lepoa.
No ei se nuori ole, 60-vuotias, tuusbyyn sepi
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Oli jo sen verran iso tyttö ettei lupaa tarvinnut keltään. 30
Sinun iässäsi keskity vaan ikäisiisi äläkä ahdistele nuoria naisia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yötyö ei selvästi sovi sinulle. Pelkkää stressiä ja väsymystä, mikä purkautuu täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Olisit hiljaa kun et mistään mitään tiedä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi muuten minun miesasiani sinua kiinnostavat? En ymmärrä. Ja että metsästän töistäni miestä joopa joo...Mutta kyllähän sinun naisjuttusi täällä on nähty ja sydänemojit niitä ei unohda. Useina öinä niille kyllä sai vähän nauraa mutta olipahan jotain hauskaa työvuoroon. Aika yksinäisiä nämä yöt töissä ovat.
se on suora henkinen hyökkäys, ja lisäksi täyttää useampiakin kriteerejä:
• loukkaus,
• kunnianloukkaus,
• mustamaalaus,
• täysin perusteeton väite.
Eli kyllä – tuo kommentti on kunnianloukkaus, vaikka se on anonyymi. Suomi24:ssä siitä on ennenkin tehty rikosilmoituksia, ja poliisi on saanut IP-osoitteita palveluntarjoajalta, jos asia etenee pitkälle.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tuommonen työ on, että siellä ollaan netissä ja syödään?????
Jos on iltaysistä aamuseiskaan töissä saa pitää taukoja ja syödä. Ja Susi kirjoittanut töistä tänne koko vuoron joskus illalla kun olen yöllä katsonut joten turha Susi tulla tuollaista minulle sanomaan. Mutta nyt lähden töiden pariin eli pääset rauhaan. Sinun työssäsi on aika löysää täytyy sanoa verrattuna mitä itse teen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yötyö ei selvästi sovi sinulle. Pelkkää stressiä ja väsymystä, mikä purkautuu täällä.
Älkääpä sotkeko kirjoittajia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos on iltaysistä aamuseiskaan töissä saa pitää taukoja ja syödä. Ja Susi kirjoittanut töistä tänne koko vuoron joskus illalla kun olen yöllä katsonut joten turha Susi tulla tuollaista minulle sanomaan. Mutta nyt lähden töiden pariin eli pääset rauhaan. Sinun työssäsi on aika löysää täytyy sanoa verrattuna mitä itse teen.
Joka itsensä korottaa, se allenetaan. Hyvää työvuoroa sinulle ja vaikka stressiä puskee, niin yritän edes olla ihmisiksi täälläkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tehtaassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joka itsensä korottaa, se allenetaan. Hyvää työvuoroa sinulle ja vaikka stressiä puskee, niin yritän edes olla ihmisiksi täälläkin.
????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
????
Väsymys on inhimillistä ja kirjoitusvirheet sen hedelmää. Alennetaan* yritä*
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tehtaassa?
Minä veikkaan että keksii tarinaa, eikä ole töissä missään...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinä olet toiselle sanomaan että nukkumaan, kun itse täällä vaahtoat?
AloittajaOnko aloittajamies rakastunut suteen kun joka välissä hyökkää kaikkien kimppuun. Joku tässä nyt ei ole ihan aitoa. Jatkahan Susi näytelmää, kukaan mies ei hyökkää noin vaan tuo on nainen tai Susi itse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko aloittajamies rakastunut suteen kun joka välissä hyökkää kaikkien kimppuun. Joku tässä nyt ei ole ihan aitoa. Jatkahan Susi näytelmää, kukaan mies ei hyökkää noin vaan tuo on nainen tai Susi itse.
Aloittajamies rakastaa sutta kuin veljeään. Sinuakin rakastan ja keitä minä rakastan, myös vitsalla kuritan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee niitä töitäsi ja pistä puhelin hemmettiin.
Mene nukkumaan ja puhelin pois äläkä huomenna syö töissä. Ai niin et käy töissä. Ihan sivusta tämä. Alan puolustaa myös jotain kun Susi vetää tuota linjaa. Tai joku hänen aloittajamies. Jokaisella on oikeus syödä töissä ja pitää tauot. Lakisääteinen juttu. Sivusta edelleen.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tästä voisin tehdä kunnianloukkaussyytteen.
Niin mistä? Ja miksi huutelette jollekin ettei yötyö sovi. Antakaa tai anna olla Susi. Yhtä pirullinen olet kuin ennenkin. Aina sevaan tulee esiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene nukkumaan ja puhelin pois äläkä huomenna syö töissä. Ai niin et käy töissä. Ihan sivusta tämä. Alan puolustaa myös jotain kun Susi vetää tuota linjaa. Tai joku hänen aloittajamies. Jokaisella on oikeus syödä töissä ja pitää tauot. Lakisääteinen juttu. Sivusta edelleen.
En käy töissä, sillä muuten en olisi täällä kuuntelemassa teitä. Sehän se kurjaa olisikin, kun en olisi koko aloitusta kirjoittanut, sillä muutenhan rähisisitte jossain muualla.
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan oli kieltänyt taukoa pitämästä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin mistä? Ja miksi huutelette jollekin ettei yötyö sovi. Antakaa tai anna olla Susi. Yhtä pirullinen olet kuin ennenkin. Aina sevaan tulee esiin.
Se kommentti oli poistettu johon tuonk kirjoitin. Ei liity enää mihinkään, mutta onpahan muistutuksena niille jotka pedariksi nimittävät yms pskaa jauhavat vuodesta toiseen.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tuskin kukaan oli kieltänyt taukoa pitämästä.
Luepa ketjusi uudelleen, mikä työ on jossa saa syödä ja lukea nettiä ja katsoa tauolla yöllä puhelinta. Niin huudettiin jollekin töihin. Niin tulee valetta Suden suusta taas. Sama vanha josta en tykkää. Ja hei älä välitä sinä joka autat muita työksesi eli sairaita ilmeisesti tämä on hyvin normaalia Suden ketjuissa. Ennen ei vielä ole mitään uskonveljeä ollut tämä on joku uusi juttu mutta muuten hyvin normikuvio. Älä ota itseesi noita pahoja puheita. Ja koita jaksaa aamuun. Ei viitsi tätä katella joten hyvää työyötä ja minä nukun nyt että jaksan iltavuoroon huomenna. Liian pitkät päikkärit vei unet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luepa ketjusi uudelleen, mikä työ on jossa saa syödä ja lukea nettiä ja katsoa tauolla yöllä puhelinta. Niin huudettiin jollekin töihin. Niin tulee valetta Suden suusta taas. Sama vanha josta en tykkää. Ja hei älä välitä sinä joka autat muita työksesi eli sairaita ilmeisesti tämä on hyvin normaalia Suden ketjuissa. Ennen ei vielä ole mitään uskonveljeä ollut tämä on joku uusi juttu mutta muuten hyvin normikuvio. Älä ota itseesi noita pahoja puheita. Ja koita jaksaa aamuun. Ei viitsi tätä katella joten hyvää työyötä ja minä nukun nyt että jaksan iltavuoroon huomenna. Liian pitkät päikkärit vei unet.
Kuules sie huuvatti! Tämä ketju on MINUN aloittama, eikö suden.
T. Aloittaja - AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kenen kanssa, jutut pomppii ihan täysin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuules sie huuvatti! Tämä ketju on MINUN aloittama, eikö suden.
T. AloittajaJa sinä et ole mies et ikinä. Joku ihan muu, ehkä hyvinkin tuttu Suden palstakaveri.
- AnonyymiUUSI
Tämä susi on tuusbyyn sepi eli kaikki tietää mistä on kyse
- AnonyymiUUSI
No tuon tietää suurin osa
- AnonyymiUUSI
Pedareille ei ole käsitettä armo
Anonyymit haukkujat kuvittelevat olevansa suojassa, mutta kyllä lain koura tavoittaa tarvittaessa teidätkin.
- AnonyymiUUSI
Room. 12:19 Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: ”Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra”.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Room. 12:19 Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: ”Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra”.
Susi ei ole uskovainen eikä välitä raamatun jakeista. Vasta väitteli täällä jonkun kanssa uskonasioista. Tuo kaksinaamaisuus välillä ärsyttää mutta eipä siinä mitään. Mieli vaihtelee kai se on normaalia. En tiedä.
Anonyymi kirjoitti:
Susi ei ole uskovainen eikä välitä raamatun jakeista. Vasta väitteli täällä jonkun kanssa uskonasioista. Tuo kaksinaamaisuus välillä ärsyttää mutta eipä siinä mitään. Mieli vaihtelee kai se on normaalia. En tiedä.
MIkä sun ongelma on?
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olen väitellyt täällä jonkun kanssa uskonasioista? Ihme väitteitä taas... Tiedoksi, minä en kirjoittele täällä anonyyminä, vaan tällä nimimerkillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kaksinaamaisuus? Se että minä kerron totuuden ei ole kiinni siitä onko kuka tahansa uskovainen vai ei. Ja et sinä ole toisesta sanomaan, että jos hän on mielestäsi tätä ja tuo tota, että he olisivat juuri sellaisia kun sinäkin olisit.
Se että astut toisen saappaisiin, kertoo että omasi on hukassa. - AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Milloin olen väitellyt täällä jonkun kanssa uskonasioista? Ihme väitteitä taas... Tiedoksi, minä en kirjoittele täällä anonyyminä, vaan tällä nimimerkillä.
Nyt tulee Vale! Kyll olet anonyyminä kirjotellut
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tulee Vale! Kyll olet anonyyminä kirjotellut
Joskus kyllä, mutta todella vähän, enkä mitään sellaista mistä tarvii olla huolissaan. Aloituksia en tee anonyymisti. En näe siinä mitään pointtia. En tee aloituksia enää tällä nimimerkilläkään. Kutan sanoin aiemmin, minulla ei ole mitään erityistä syytä edes olla täällä. Tällasiin kyssäreihin on vaan joskus hauskaa osallistua ja kertoa mielipiteitään. Mutta sinulla tuntuu olevan joku ongelma, ja jotain hampaankolossa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joskus kyllä, mutta todella vähän, enkä mitään sellaista mistä tarvii olla huolissaan. Aloituksia en tee anonyymisti. En näe siinä mitään pointtia. En tee aloituksia enää tällä nimimerkilläkään. Kutan sanoin aiemmin, minulla ei ole mitään erityistä syytä edes olla täällä. Tällasiin kyssäreihin on vaan joskus hauskaa osallistua ja kertoa mielipiteitään. Mutta sinulla tuntuu olevan joku ongelma, ja jotain hampaankolossa.
Ei ole, kun pesty on hampaat
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Sitä vaan miehen puolikkaat katsotaan ja päästään sitten toisille autismin kirjosta, vaikka, ei välitetä siitä onko sirpa saanu oikeutta
Mitä se käytös onn Anonyymi kirjoitti:
Ei raamatussa eikä sen jakeissa mitään vikaa ole. En vaan koe kristinuskoa omakseni. Ja se on ihan fine.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei raamatussa eikä sen jakeissa mitään vikaa ole. En vaan koe kristinuskoa omakseni. Ja se on ihan fine.
Miksi te ette Paulin kanssa koskaan kätellyt vaikka toinen hyvää hyvyyttä teki ne palvelukseen eteesi, siitä herää eettistä pohdintaa
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te ette Paulin kanssa koskaan kätellyt vaikka toinen hyvää hyvyyttä teki ne palvelukseen eteesi, siitä herää eettistä pohdintaa
En tunne ketään Paulia
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ihan nimimerkillä kun joku rukoili sen sinun jonkun kaverisi puolesta. Sanoit etten ole uskovainen enkä piittaa siitä rukoilusta. Sinä uskot muihin juttuihin. Eikä sua tainnut se kaverisi juuri muutenkaan mitään muut rukoilleet hänen puolestaan. Ja osoittaneet enemmän empatiaa. Se on ollut hyvin outoa myös. Joillekin kaverit ei ehkä merkkaa niin paljoa. Ja jos oli vaan joku ei niin tärkeä kaveri.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Montako minuuttia pesit?
Kuuluuko sulle, miten voit olla noin kiinnostunut jonkun hampaanpesusta joka ihan normi iltarutiini ainakin yleensä. Mikähän tuo kysymys oli. Olet aina vaan oudompi.
- AnonyymiUUSI
Minä en kyllä objektoi, oikeasti itselleni näyttävät hauskoja ja seksikkäirä pukuj jotain kessäkin, en ole PEDOFIILIREHTORI.
Kun on isomiakin naisia..vanhempia.- AnonyymiUUSI
Onko sulla kaikki hyvin?
- AnonyymiUUSI
Eiköhän naiset usein itse pyöri oman ulkoisensa ympärillä siitä kiihoittuen. Mies vaan hyppää mukaan tähän karuselliin kun muutakaan ei tunnu olevan tarjolla.
- AnonyymiUUSI
Oletko nainen, vai naisia objetkoiva mies?
- AnonyymiUUSI
En ole tehtaalla töissä ihan on eri ala ja miettikää sitä kun niin kiinnostaa mikä vois olla. Missä ollaan 21-07 töissä. Yleensä ihmiset tietää sen hyvinkin. Ei kovin monia paikkoja. Ja huolehdin nukkumisesta ja sen vaikutuksesta sekä fyysiseen että psyykkiseen terveyteen mutta kiertoni tein jo tässä välissä missä olitte minusta nyt vain jauhaneet...jatkan raportin tekoa ja lääkkeiden laittoa aamuksi. Enkä enää tule tänne joten voitte huudella keskenänne. Kiitos ja hyvää yön jatkoa kohta aamuyön.
- AnonyymiUUSI
Voi kuinka mukava kun kerrot itsestäsi, vaikka aloitus onkin eri aiheesta. Olet ilmeisesti hoitotyössä? Se on arvostettava ammatti ja raskaskin monella tapaa.
Mutta silti painotan, että vaikka kuinka olisi kuka tahansa mitä tahansa, niin silti kaikkiin vaikuttaa melatoniini ja valon vaikutus. Se myös selittää miksi täällä kävisit öisin vuoron ohella, kun valkoinen tausta sivulla muistuttaa valoa auringon.
Todella toivon hyvää yövuoroa sinulle. Mutta myös ymmärrystä että yöllä väsyttää ketä tahansa. Ja väsyneenä ihminen piristyy stressillä. - AnonyymiUUSI
Vartuttuaan lasta
- AnonyymiUUSI
Vartutko n lasta, aulikki lihoi kun odotti lasta laihtu vasta vuoden päästä
Jokainen näkee taas, että minä en riitaa aloittanut, vaan minun kimppuun aina hyökätään täällä, jos jotain sanon. Nyt hyvät yöt.
- AnonyymiUUSI
Kyllä vaan, mutta huomaa että olet monelle myös suuri apu, seura ja kova juttukaveri. Uskon että yötyötä tekevä ystävämme jaksaa paljon paremmin, kun annatte vähän energian paukkua täällä. Kiitos kun osallistut keskusteluun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan, mutta huomaa että olet monelle myös suuri apu, seura ja kova juttukaveri. Uskon että yötyötä tekevä ystävämme jaksaa paljon paremmin, kun annatte vähän energian paukkua täällä. Kiitos kun osallistut keskusteluun.
Susi ja uskonveli tai luulen sisar ihan hulluja puheita. Teillä ei ole täällä mitään ystäviä. Saatte varmasti pitää toisenne. Eikä apua tai mitään kohta kaikki karttaa entistä enemmän sutta. Olet todella outo nykyään. Kauanko peset hampaat mikä kysymys??? Täällä oli vasta joku kysely hampaista oliko sekin sinun tekemä? Nyt hampaat on eli jonkun naisen sun pakkomielle ilmeisesti. En tule ymmärtämään sinua ikinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Susi ja uskonveli tai luulen sisar ihan hulluja puheita. Teillä ei ole täällä mitään ystäviä. Saatte varmasti pitää toisenne. Eikä apua tai mitään kohta kaikki karttaa entistä enemmän sutta. Olet todella outo nykyään. Kauanko peset hampaat mikä kysymys??? Täällä oli vasta joku kysely hampaista oliko sekin sinun tekemä? Nyt hampaat on eli jonkun naisen sun pakkomielle ilmeisesti. En tule ymmärtämään sinua ikinä.
Sadastoinen kerta, kun luulette minua naiseksi. No ei voi kauhalla vaatia jos lusikalla annettu.
- AnonyymiUUSI
En minä koskaan mitään vaan muut ja jokainen täällä näkee taas se on se tärkein. Jokainen näkee totuuden Susi. Ennen pitkää ainakin. Ja suurin osa jo ihan nykyään sinusta sen että sairas tarve syyttää, haukkua muita ja hokea että jokainen näkee täällä että minä en koskaan tee mitään väärää enkä sano rumasti enkä piruile. Se olet juuri sinä.
- AnonyymiUUSI
onko naisilla inhimillisyyttä kun eroavat miehestä jos mieheltä loppuu työt, tai kaljuuntuu, tai ei edes halua tutustua mieheen jos ei ole tarpeeksi pitkä?
- AnonyymiUUSI
Onko sinulle käynyt juuri niin, vai puhutko nyt ilmiöstä jotka olet käsittänyt olevan nykymaailman trendiä lähteistä, jotka eivät perustu faktaan?
- AnonyymiUUSI
Ketju aloitettu yöllä 00.38 ja Susi ensimmäisenä ja ainoana vastaamassa 1 jälkeen. Ihan selvästi oma aloitus tai sovittu juttu tuon "uskon" vai pirun kaverin kanssa. Kuinka alas ihmisen pitää vajota. Tämä ketju ei ollut mikään sattuma vaan ihan suunniteltu tekemällä tehty. Hyvää yötä mahtavat ja viisaat sankarit. Voi myötähäpeä! 😲🙈
- AnonyymiUUSI
Aamuyön kello kolmen sherlockit ihan hukassa. Ymmärrän kyllä että aloituksen konteksti on vaikea ymmärtää. Mutta ymmärrän kyllä, että ei ole älynlahjat menneet tasapuolisesti jakoon.
Siitä tietää että jauhatte keskustelijoista, ettekä itse aiheesta. Mutta toivottavasti aivonne oppivat vielä ajattelemaankin.
Kaikkea hyvää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aamuyön kello kolmen sherlockit ihan hukassa. Ymmärrän kyllä että aloituksen konteksti on vaikea ymmärtää. Mutta ymmärrän kyllä, että ei ole älynlahjat menneet tasapuolisesti jakoon.
Siitä tietää että jauhatte keskustelijoista, ettekä itse aiheesta. Mutta toivottavasti aivonne oppivat vielä ajattelemaankin.
Kaikkea hyvää.Tämä sudenporukka ei edes tiedä mitä hyvä on. Joten turha toivotella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sudenporukka ei edes tiedä mitä hyvä on. Joten turha toivotella.
Mitähän porukkaa mahdat itse olla?
- AnonyymiUUSI
Ja Suden kynsiin otettiin joku yötyöläinen joka erehtyi kirjoittamaan ja hänestä otettiin kiusankohde vaikka täällä oli ties mitä huutelijoita niin hän oli jostain syystä se jota alettiin ns nälviä ja kiusata muutaman kommentin takia jotka olivat hyvinkin asiallisia. Suden pään sisään ei voi ikinä päästä. Kiusaaja on.
- AnonyymiUUSI
Voi että. Toivottavasti joku antaa sulle jaxuhalin.
- AnonyymiUUSI
Susi olet todella kiero, ja iljettävä hyvin kaksinaamainen mitä joku oli kirjoittanut jo ja niin tekopyhä. Puhut puuta heinää sen minkä ehdit. Ja olet kovan luokan kiusaaja. Ehkä jotain muutakin mutta eipä viitsi diagnosoida. Tuo minäkeskeisyys on jotain mihin ei ole aiemmin törmännyt. Heräsin painajaisiin ja katsoin hetken nettiä ei olisi kannattanut. Tulee niin vastenmielinen olo sudesta ja kuka ikinä tämä ns kaveri oli joko Susi itse tai onhan sillä täällä omat luottohenkilönsä kiusaajia hekin ja mtongelmat. Lopetan todennäköisesti kokonaan koska en jaksa tuota jokapäiväistä 🐺 showta. Se on nyt taas alkanut ja ei lopu ikinä. Ei voi sanoa hyvää vaan ällöttävää loppuyötä. 😒
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262534
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772336Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662313Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m222023- 841759
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71549Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä161261- 41103
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32947